quote:
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat vorig week te dubben over mijn training. Ik heb mijn training op maandag op algemeen gezet in de hoop op vormstijgingen maar drie dagen later, op donderdag, heb ik het toch weer teruggezet op Pos.
Nu zat ik mijn team eens door te nemen in HAM en HAM geeft aan dat ik algemeen heb getraind. Bugje in HAM? Bug in HT?
Ik ben een beetje in de war nu. Heeft iemand dit weleens meegemaakt?
40kquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef -Raffie- het volgende:
Nele Polderman
TSI = 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
mijn Yp. Wat kan ik hier voor vragen ?
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef Uddel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?
Hattrick bewaart volgens mij ook niet de geschiedenis van wat je getraind hebt, dus kan HAM dan ook nooit beter weten
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?
Beetje jammerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.
De kadootjes mogen opgestuurd wordenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef Grumpey het volgende:
Bij de meet krijg je gelijk van 10 man kadootjes(overhalen gaat niet lukken vermoed ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |