Moet minimaal 1 seizoen bij je in het team zitten/gezeten hebben. En als je er speciaal eentje moet aanschaffen met ervaring dan is het pas vanaf goed ervaring met redelijk leiderschap ofzo rendabel. Overigens zou ik deze pipo geen coach maken, je hebt niks aan eentje met slecht leider, die kan je voor 70k zo kopen (bij coach aanschaffen). Dan kan deze misschien uitgroeien naar een goed coach.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
mjah, als ik dan nog stijgers had...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef MyImmortal het volgende:
ik ken het ik had verloren van iemand uit divisie 9 :p, zal wel uitgelachen worden door hen, maarja mijn trainees doen het in ieder geval goed
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef Wolfje het volgende:
[..]
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.
De kosten van een externe coach hangen af van de gewenste coach vaardigheid en het leiderschap.
In deze tabel kun je zien dat het pas gunstiger is om een speler coach te maken als hij minimaal matig leiderschap heeft.
(Bij nadere bestudering van de tabel zie ik dat het ook voordeliger kan zijn als je een speler met zwak leiderschap, maar genoeg ervaring coach maakt).
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.quote:Eliad Agăfiţei (50133355) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 7 400
Loon: 2 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 5
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000
wacht een jaar betaal netjes z'n loon en maak hem dan coach.Dan ben iik toch spekkoper?
ach was het proberen waard toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:
1) een excellent/excellent coach niet bestaat, hooguit solid leiderschap
2) Deze niet voor 5000 op de tranferlijst gaan
Maar dan zou je wel spekkoper zijn geweest ja, dan wel ja
Mid gestegen in scoren + mn 19 jarige trainee, die is nu uitmuntend. En mn keepie is gestegen naar matig ervaringquote:Ervaring: 2 (+2/-)
TSI: 600 (+1290/-690)
Vorm: -1 (+6/-7)
Scoren: 2 (+2/-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |