thnx again zal ze zaterdag wel ff ontslaan aangezien ik toch al salaris heb betaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Grumpey het volgende:
oh, die hele woordvoerder discussie --> dit werkt met percentages. Het is dus bij lagere clubs niet echt rendabel veel woordvoerders te hebben, aangezien de percentage van het totaalbedrag aan sponsoring niet zo hoog is. Ergens bij de VIe/Ve klasse ligt pas echt het breekpunt, dan is het voordeliger om ongeveer 9/10 weken met 10 woordvoerders te zitten. Maar in VIII en lager is ongeveer 2/3 echt ruimschoots voldoende. Eentje extra om mood hoog te houden als je veel verliest, anders niet.
Die wisselspeler speelt wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Uddel het volgende:
Suriman: zoals ik op irc zei weet ik niet of hij wel in gaat vallen op een andere positie (denk niet, maar hier zijn vast mensen die het zeker weten), maar áls hij invalt, valt hij wel meteen in.
Dan moet je evengoed nog 1500 betalen voor het ontslaan hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef foetre het volgende:
[..]
thnx again zal ze zaterdag wel ff ontslaan aangezien ik toch al salaris heb betaald.
]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dan moet je evengoed nog 1500 betalen voor het ontslaan hoor
Ik ga mijn wedstrijd niet live meemaken. Ik moet morgenochtend om 2 uur pas in Mexico.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, gaat er hard aan toe in Roemenië. Rood voor een speler van mij na 8 minuten (kopstoot), en een speler van mij geblesseerd van het veld. En nog een gele kaart...
43 minuten gespeeld, stand is 3-2 voor de Roemenen
Sorrt zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
niet wat veel geld voor en uitstekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
21 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
zal vast 48 jaar oud zijn.
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu foutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als ze net gestegen zijn, zou ik ze verkopen en 2 redelijk trainees terughalen...
Sta je minder rood, maar heb je toch nog je trainees.
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu fout![]()
als ik thuis speel heb ik en dikke 20k plus week, speel ik uit is het ong. -20k. Ik sta wel voor tegen en zweedse 5de klasser met 4-2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kiig in de min staan is niet goed..
dus dan doe ik gewoon mijn eerste uitstekend weg en koop 2 nieuwe trainees?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:22 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok, dan is het niet zo erg, thuis compenseert uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |