Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef komrad het volgende:
[..]
als je je backs defensief zet hebben ze alleen def skill nodig, met 3 redelijk defs (als je 352 speelt) kom je in de XI een heel eind, 3 solids in natuurlijk beter. Let ook op de ervaring dat kan veel schelen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dit is van deze week, maar hier zitten 2 transfers en een internatuionale oefenwedstrijd bij.
Geen hoge uitgaven of zo, ga wel een paar spelers ontslaan/verkopen, want heb er nu 25
in de lager divisies is het meestal erg simpel, own het MF en je zal heel veel winnen. De vraag is echter of je ook MF wil trainen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?
Ik heb 5 goeds en 4 redelijks .gewoon redelijk def (17/19)kopen en die optrainenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?
Hoeveel woordvoerders zou ik moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
tering jou personeelskosten wil ik wel.
Je moet gewoon woordvoerders aannemen die zorgen voor xtra sponsorinkomsten en supporters.
Dan krijg je ook een beter kaartverkoop (20.000+-)
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hoeveel woordvoerders zou ik moeten hebben dan?
En ik train Positiespel, heb daar ook 2 trainees voor
Dan moet je mij al helemaal ni hebben als defnewbie trainerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[]
6 is zonde van het geldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.
Maar als je positiespel doet koop dan jonge midfielders en geen verdedigers aangezien je ze toch niet zal trainen.
Die wisselspeler start niet in de basis, maar zal gewoon als wissel vleugelspeler staan volgens mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Mokkaboon het volgende:
1. valt de wisselspeler gelijk in?
2. op welke positie gaat de speler spelen?
nu heb je voor vraag 2 wat extra info nodig om dat te bepalen lijkt me, dus ik leg het hieronder ff uit:
er zijn dus 2 blessures. dit zijn een centrale middenvelder en een vleugelverdediger
de ene wisselspeler is zelf een vleugelspeler die ook op die plek is ingesteld...
HMMMquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
6 is zonde van het geld
ik heb er 1 lopen en betwijfel of het bij een thuiswedstrijd ¤3000 uitmaakt (2x salaris)
ontsla er minstens 5, je verdient je geld niet terug. zeker voor team in de lage divisies funest
Dat lijkt mij ook maar wij zijn helaas geenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die wisselspeler start niet in de basis, maar zal gewoon als wissel vleugelspeler staan volgens mij
quote:dus kunnen mensen die verstand van hebben hoe deze events door de engine worden uitgevoerd dit ff vertellen?
Je zal tegen 10 man spelen .Kijk naar ze vorige wedstrijd volgens mij krijg je het nog moeilijk ook al zijn het maar 10 man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef Mokkaboon het volgende:
nou heeft iemand het al een keer eerder meegemaakt anders?
valt zo'n speler echt niet in bij de aftrap?
dit is trouwens mijn tegenstander: Bioball (68552)
ik heb 3 woordvoerders, en krijg er per week 2x8, dus ook 16, supporters bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef foetre het volgende:
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.
hoeveel trainies heb je al foetre?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet je mij al helemaal ni hebben als defnewbie trainer![]()
Ohja wie kan voor mij ff een smilie zetten als lid zijnde van fokfederatie
dacht al zoiets...naja, ontslaan kost ook weer een weekloon, dus ik vind het vooralsnog wel best zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Grumpey het volgende:
oh, die hele woordvoerder discussie --> dit werkt met percentages. Het is dus bij lagere clubs niet echt rendabel veel woordvoerders te hebben, aangezien de percentage van het totaalbedrag aan sponsoring niet zo hoog is. Ergens bij de VIe/Ve klasse ligt pas echt het breekpunt, dan is het voordeliger om ongeveer 9/10 weken met 10 woordvoerders te zitten. Maar in VIII en lager is ongeveer 2/3 echt ruimschoots voldoende. Eentje extra om mood hoog te houden als je veel verliest, anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |