Jepquote:
nou succes ik zit in hetzelfde bootje alleen 30+ ster en 122 hatstatsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Jep
Promoveren moet wel lukken dit seizoen![]()
Had zondag eerste helft 88% balbezit en de 2e helft 95%, tegen een tegenstander waar andere het nog moeilijk tegen hadden
Hoe doe je daqt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef foetre het volgende:
[..]
nou succes ik zit in hetzelfde bootje alleen 30+ ster en 122 hatstats![]()
Tip om te kijken hoeveel een speler ongeveer waard is: zoek er een op op de transferlijst, klik op z'n naam, rechts staat het vakje waar je kunt bieden. Daaronder staat een linkje naar de Transfervergelijking, daar kun je zien voor hoeveel ongeveer gelijke spelers weggingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik wordt de hele tijd overboden op de transfermarkt.
Wat zijn een beetje gangbare prijzen voor een redelijk/goede Keeper/verdediger
Ik ben net begonnen
wat voor een bijstats (niet van toepassing op keeper), hoe oud, hoge/lage TSI???! je kunt idd voor een indicatie bij een vergelijkbare speler kijken bij de Transfervergelijking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik wordt de hele tijd overboden op de transfermarkt.
Wat zijn een beetje gangbare prijzen voor een redelijk/goede Keeper/verdediger
Ik ben net begonnen
dis me 1e seizoen ik heb heel gekocht en verkocht en sta nu voor het 1st in het rood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hoe doe je daqt?
Heb je veel spelers gekocht en sta je veel rood of zo?
Je hoeveelste seizoen is dit?
Verkopen omdat je rood staat is niet de oplossing.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik sta na deze week 60.000 in het rood, en het word langzaam meer. Is dit erg? En moet ik spelers gaan verkopen?
Wat denken jullie?
Daar zal ik thuis ff naar kijken, zit hier op mn stage en kan niet op hattrick komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Verkopen omdat je rood staat is niet de oplossing.
Wat zijn je uitgaven/inkomsten?
Lekkere stage zo lekker niksen maar als je op fok kan komen kan je toch ook op hatrick komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Daar zal ik thuis ff naar kijken, zit hier op mn stage en kan niet op hattrick komen
Nee, ze hebben game en sexsites afgesloten. Bijvoorbeeld VI kan ik ook op komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Lekkere stage zo lekker niksen maar als je op fok kan komen kan je toch ook op hatrick komen![]()
ik zei ook niet dat ik het ging doen . . .quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef maniack28 het volgende:
niet doen Robar, wacht een week of 4 en koop dan een hoog goed voor 1,3 miljoen ofzo, dan levert ie al heel snel veel meer op (met een beetje geluk tussen de 2,5 en 3 mil als ie begin 18 en formidabel is)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.fokhattrick.nl ligt eruit.
Het abbo was verlopen. Alle leden die een fokhattrick email adres gebruikten, kunnen die niet meer gebruiken.
Bij een ander bedrijf heb ik deze url weer aangevraagd, hier zijn de kosten lager.
Dat houdt in: Komende tijd geen .nl domein ...
Voorlopig zal de site (met de FokCup info) te vinden zijn op http://www.fokhattrick.tk/
Keeper alleen keepen redelijk/goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat voor een bijstats (niet van toepassing op keeper), hoe oud, hoge/lage TSI???! je kunt idd voor een indicatie bij een vergelijkbare speler kijken bij de Transfervergelijking.
Ja, maar ik vrees dat ik ook nog wel een centrale verdediger nodig heb, ik heb er nu nul, alleen maar backs in dat zooitje wat ik heb overgenomen en volgens zo'n guide moest je met een betere trainer begineen dus daar gingen m'n eerste 80kquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:15 schreef komrad het volgende:
koop dan alleen een keeper, hoewel die relatief duur zijn in loon
voordeel is dat ze al je def ratings omhoog halen
Dit is van deze week, maar hier zitten 2 transfers en een internatuionale oefenwedstrijd bij.quote:Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 8 331 Stadionkosten 7 100
Sponsorgeld 19 460 Spelersloon 17 648
Financieel voordeel 0 Rente 2 535
Tijdelijk 210 Tijdelijk 12 000
Personeel 6 000
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 28 001 Totale uitgaven 45 283
Verwachte winst/verlies -17 282
als je je backs defensief zet hebben ze alleen def skill nodig, met 3 redelijk defs (als je 352 speelt) kom je in de XI een heel eind, 3 solids in natuurlijk beter. Let ook op de ervaring dat kan veel schelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat ik ook nog wel een centrale verdediger nodig heb, ik heb er nu nul, alleen maar backs in dat zooitje wat ik heb overgenomen en volgens zo'n guide moest je met een betere trainer begineen dus daar gingen m'n eerste 80k![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |