abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 22:21:28 #1
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_31042092
Heeft iemand hier weleens van gehoord? Ik heb dus altijd extreem steil haar gehad, zelfs krullen met een krultang gleden er binnen enkele minuten uit. Laatst was ik bij de kapper en die zegt ineens: 'je hebt een slag in je haar'. Waarop ik nog eens goed kijk en warempel, als het nat is gaan de lokken een beetje golven, echt super weird als het altijd zo steil is. Sindsdien is het steeds 'erger' geworden, ook al zie je er weinig van als het droog is. Ik vroeg me af, is dit iets wat bekend is en is er een kans dat ik even mooie krullen als mn moeder krijg ook al krijg ik ze nu pas? Ik hoop van wel
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 06:56:15 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31049410
bij mij moet op mijn 12de mijn haar dr af (vanwege een ziekte was het helemaal kapot).was eerst wel klote, maar ik kreeg een enorme bos krullen terug. gelukkig is dat later weer een beetje geminderd, want ik voelde me net een poedel.
tegenwoordig heb ik lang haar met slagen, maar als het regent komen de krullen weer terug.

dus topicstarter: wie weet
pi_31049419
Bij jongens zie je het wel eens, na de pubertijd, als een voorteken van kaal worden

Bij meisjes heb ik het ook wel eens zien gebeuren, na de pubertijd, het zou dus ms iets hormonaals kunnen zijn?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31050058
als voorteken van kaal worden? is dat echt zo, of...?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31050075
Denk ook wel dat het kan, moeder van m'n vriend heeft ook krullen, sommige maanden heel fel, en de periode erna is het nauwelijks meer dan een slag in haar haar... Dus als het bij jou 'erfelijk' is, vingers kruisen dan maar...
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:47:43 #6
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31050112
Ik heb hetzelfde: "vroeger" altijd vreselijk dun, slap en stijl haar. Altijd maar kort omdat er toch niets mee te beginnen was.

Inmiddels lijkt haar dikker (kapper zegt: "niet dik, alleen wel heel erg veel haar!") en als ik het los laat drogen zitten er slagen in. Maar alleen halverwege het haar naar beneden, niet gelijk aan het begin. Ben er niet zo blij mee, lijkt net een mislukt, uitgegroeid permanent.
pi_31050704
Ik heb ooit op mijn 14e mijn lange steile haar heel kort laten knippen. Na een jaartje weer laten groeien en het effect was een enorme krullebol vreemd genoeg

[ Bericht 2% gewijzigd door cora4034 op 30-09-2005 09:56:31 ]
Dat is eens wat anders...
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:33:25 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31050821
komt me bekend voor, ik had als klein kindje een bos blonde krullen, dat is later gewoon steil haar geworden en ergens rond mijn 25ste ofzo is de boel gaan krullen, eerst met een voorzichtige slag, nu gewoon echte dikke krullen, menig dame bij mijn kapper is er jaloers op
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31050901
Als kind had ik ontzettend steil, zwart haar. Na de puberteit ging er een flink stuk vanaf en kwam ik onder de droogkap vandaan met een flinke bos krullen .

Inmiddels is het afhankelijk van de droogmethode steil tot een leuke slag. Als ik het op laat drogen in de handdoek, daarna versteviging erin mik en goed föhn, heb ik redelijk wat slag in m'n haar. Als ik 't nat uitborstel is het gewoon steil. Qua kleur is het ook wat opgelicht, het is niet meer tegen het zwarte aan, maar heel donkerbruin.

Raar genoeg had ik een paar jaar geleden weer een periode dat ik veel krullen had

Het kan dus wel dat je haar ook "periodes" doormaakt. Denk dat het met de hormoontjes te maken heeft!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31051139
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:00 schreef milagro het volgende:
Bij jongens zie je het wel eens, na de pubertijd, als een voorteken van kaal worden

Bij meisjes heb ik het ook wel eens zien gebeuren, na de pubertijd, het zou dus ms iets hormonaals kunnen zijn?
Gelul, is nog nooit bewezen volgens mij.....
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_31051188
Ligt het vaak ook niet aan het weer? Met warm en vochtig weer krult het bij mij ook eerder op.
En de andere keer is het weer stijl.
Ligt er ook niet aan hoe ik het uitkam.
pi_31051234
Mijn broertje heeft na z'n pubertijd inderdaad opeens een bos krullen gekregen, en ik heb het idee dat het er bij mij ook wel in zit, maar dat m'n haar te lang is en de krullen daardoor uitzakken. Vroeger had ik enorm steil haar, het pluisde ook nooit, maar als m'n haar nu nat is zie ik duidelijk een slag erin, en met een beetje versteviging lijkt het heel wat
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:18:18 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31053338
Je ziet het ook vaak bij mensen die chemo hebben gehad, als ze daarna weer haar krijgen hebben ze ineens een bos krullen.

Al zou ik in dat geval toch liever voor een permanent kiezen

Ik had vroeger ook echt spierwitte pijpenkrullen, daarna kreeg ik bruin stijl haar, en nu heb ik een soort slag. Als ik er wat wax inknijp wordt het erger.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31064935
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:49 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Gelul, is nog nooit bewezen volgens mij.....
zeg ik dat dan?

ik constateer enkel wat ik in mijn omgeving gezien heb, plotseling krullen krijgen en dan na een jaar of wat kaal wordend, en doe een gooi naar de oorzaak (hormonen)

jij hebt dus pas krullen gekregen ineens en vreest nu dat je kaal wordt
pi_31065278
Ik kreeg mijn krullen rond mijn 14e of zo.
pi_31066121
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:00 schreef milagro het volgende:
kolder
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_31066288
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:42 schreef VrijeVal het volgende:

[..]

kolder
nee, hoor

als jongens tot hun 20e of zo doodsteil haar hadden en dan gaat het ineens heel erg krullen, dat KAN dat een voorbode zijn van kaalworden
pi_31066332
mijn haar wordt steeds voller

noujah, dat zal waarschijnlijk toch niet zo doorgaan tot mijn 70ste
Extremistisch gematigd.
pi_31068313
Toen ik vier was, was mijn haar ontzettend stijl. Vanaf mijn veertiende ofzo zit er een slag in en tegenwoordig kan ik er met veel mousse- en spraywerk krullen van maken

Ook wordt mijn haar steeds bruiner. Toen ik heel klein was, was het bijna wit. Toen werd het blond en nu is het donkerblond.
pi_31070727
Wat ik wel weet is dat ongeveer iedere 7jaar de structuur van je haar veranderd.
01-08-2008
pi_31070808
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat ik wel weet is dat ongeveer iedere 7jaar de structuur van je haar veranderd.
Hmm... dat zou mss nog best eens kunnen ook...
pi_31071491
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Pure-Poison het volgende:
waarom heb ik dan al 43 jaar krullen

nou, nou, nou
pi_31072160
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef milagro het volgende:

waarom heb ik dan al 43 jaar krullen

nou, nou, nou [afbeelding]
Ruilen?
pi_31072229
hm..mijn haar is al 23 jaar hetzelfde, ben alleen van witblond naar gewoon blond gegaan en het is nog steeds net zo stijl als toen ik 1 jaar oud was
(:
pi_31072717
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:49 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ruilen?
wil je niet, echt niet

het zit iedere dag anders, en dan vaak niet zoals ik wil...
krullen zijn alleen altijd leuk, als je Katja Schuurman bent, en die heeft dus extensions en een heeeeeele prijzige kapper die ze wekelijks bezoekt ws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')