anders lees je de tt ff. Dit is geen (auto)biografiequote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef ctrl_fuck het volgende:
.weer zoon aanstelbiografie om populairder te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit voorbeeld bedoel je? Wat een geniaal denker en een boeiende taalvirtuoos inderdaad!quote:Ich habe ein Gewehr
ich habe es geladen
Ein Knall
Du hast kein Köpfchen mehr
Ik ben benieuwd.quote:Ich habe ein Gewehr
ich habe es geladen
ein Knall
du hast kein Köpfchen mehr
das seh ich durch die Schwaden
Sie klopfen an die Tür
nun werden sie mich fangen
ich kann doch nichts dafür
ist einfach losgegangen
bron
ik zeg niet dat het heel erg geniaal is of dat hij prachtige gedichten schrijft, maar het is wel zo typisch Rammstein, typisch Till. En dat is genoeg voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:55 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dit voorbeeld bedoel je? Wat een geniaal denker en een boeiende taalvirtuoos inderdaad!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Glück
Das Leben birgt auch gute Stunden
hab Fischaugen am Strand gefunden
werd sie auf meine Augen nähen
kann dich dann unter Wasser sehen
und alle die bunten Wasserschlangen
aus deinem schönen Schädel fangen.
quote:Aberglaube
Aus meinem Auge fällt ein Haar
ich wünsch mir was
sie ware tot
und nicht mehr da
quote:Nebel
Wenn die Nebel aus den Wiesen steigen
werd ich mir die Haut aufschneiden
zwei Faden unterm Schluesselbein
lass ich das weisse Meer hinein
Ich steche mir die Augen aus
ohne Fenster ist das Haus
schlag mir schoen den Schaedel ein
dann schneit es und mein Hirn friert ein
Ich hacke meine Brust aus Spass
es regnet und mein Herz wird nass
oeffne meine dicken Venen
und schenk dir Straeusse roter Traenen
Ich schneide wie ein Blatt Papier
jeden Tag ein Stueck von mir
leg dir die Teile auf die Stirn
versenke sie in deinem Hirn
bis ich winzig und ganz klein
zieh dann in deinen Koerper ein
Ich werde auf deine Brueste steigen
und mir selbst die Aussicht zeigen
durch die Lippen kriechen muessen
kann ich deine Zunge kuessen
Der Leberfleck auf deinem Bein
soll meine kleine Insel sein
die kleine Narbe wird mein Nest
ich mich an den Haerchen fest
wenn du das blasse Kleid anziehst
und weine wenn du Maerchen liest
Ik vind het nogal moeilijk deze teksten te lezen zonder Rammsteinmuziek erbij te denken. Ze zouden het prima doen als songteksten. Ik zie niet zozeer een getormeerd persoon als wel iemand die zichzelf prima aan het vermaken is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het heel erg geniaal is of dat hij prachtige gedichten schrijft, maar het is wel zo typisch Rammstein, typisch Till. En dat is genoeg voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Duistere gevoelens hebben ook lucht nodigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het boek stamt al uit 2002, een periode waarin Rammstein nog heerlijk getormenteerd en agressief wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een paar gedichten (gevonden op internetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
[..]
[..]
ja, daarboven dus. Persoonlijk vind 'ich habe ein Gewehr' erg mooi. Het is wel erg controversieel. Moeten jullie een opdracht maken over een Duitse dichter? Dan zou ik eerder bijv Goethe nemen, maar dat is misschien weer wat cliché.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:05 schreef gedichten het volgende:
Hallo!
Wij moeten voor school een opdracht maken over een duitse persoon en zagen jullie bezig over het boek van Till Lindemann "Messer"
Zou iemand hier één van zijn gedichten kunnen publiceren zodat we dat kunnen gebruiken in de les?
DANKU!
Lien en Jolien
Vooral bij Nebel had ik dat, waarschijnlijk ook omdat het ook daadwerkelijk een nummer van ze is:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal moeilijk deze teksten te lezen zonder Rammsteinmuziek erbij te denken.
haha, ik niet, maar ik ben dan ook een vrouw.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:35 schreef Rampestamper het volgende:
Geweldige muziek maken die gasten. Vooral als ik een humeur heb om op te schieten is dit geweldige afleiding. Indien mogelijk meezingen. Ik kom bijna net zo laag.
En ik zing vals, maar dat hoort toch niemand. Hoop ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, ik niet, maar ik ben dan ook een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop