Maar het is een reden om van school vrij te krijgenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad :}w
zijn genoeg boekjes van
Jamaar... de maandag erop gaan we voor 4 dagen naar londen. Dus ik wil lekker lang weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad :}w
zijn genoeg boekjes van
dat wordt ziek meldenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Jamaar... de maandag erop gaan we voor 4 dagen naar londen. Dus ik wil lekker lang weekend
Zei zie iets zoals dit ? :quote:Op donderdag 29 september 2005 21:53 schreef M3rcury het volgende:
woeimijn vriendin belde net om te zeggen dat ze van me hield
Geleoven mijn ouders toch niet. En zij betalen het grootste deel van dat studiebeurs-gebeuren wel.quote:
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zei zie iets zoals dit ? :
ALLAH AKBAR !!!! ALLAH AKBAR !!!!
? of iets anders ?
Precies, of websites.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
inderdaad
zijn genoeg boekjes van
sssst, strax hoort hij jequote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.
Sjiek gek, zou iemand dat echt zeggen via de telepwnage ?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien zei ze wel dat m3rcury beter kan slippen als maikuuul, en dat ze (oa daarom) van m3rcury houdt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef brainster het volgende:
[..]
te laatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek gek, zou iemand dat echt zeggen via de telepwnage ?
Vooral die reactie van Nathalie, ze meent het ook nog.quote:
omdat ik in greppelkutteveen woon hebben wij altijd zon voorlichting in leeuwarden waar allemaal standjes komen. Utrecht is in de boze buitenwereldquote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben een paar jar geleden ook op die studiebeurs in Utrecht geweest. De school betaald.
De enigste nuttige dingen waren de grote hoeveelheid gratis pennen die je overal meekreeg.
Wat zei Nat dan ? Ik hoorde alleen dat Ralph zei dat ze nog niet uit zijn hart verdwenen wasquote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vooral die reactie van Nathalie, ze meent het ook nog.
Toen Ralph in die studio zat lieten ze de reactie van Nathalie zien dat ze aan het janken was en rondlopen bla bla bla. Ze heeft elke keer op Ralph gestemd verdimme...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zei Nat dan ? Ik hoorde alleen dat Ralph zei dat ze nog niet uit zijn hart verdwenen washerkenbaar
![]()
Yeah hijs wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef M3rcury het volgende:
Mijn avatar is stoernet ff gemaakt in fotosoep
ben er niet zo goed in maar ik vind hem wel redelijk gelukt
Waarschijnlijk omdat ze bang was dat ze toch weer iets zouden doen, Ralph wilde iig welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen Ralph in die studio zat lieten ze de reactie van Nathalie zien dat ze aan het janken was en rondlopen bla bla bla. Ze heeft elke keer op Ralph gestemd verdimme...![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
je zou een kusje krijgen als je een meisje was![]()
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bang was dat ze toch weer iets zouden doen, Ralph wilde iig wel. Jammer dat dat niet is gelukt
Roel is iig mijn favo en die moest blijvenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.![]()
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat magquote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
wie opent de nieuwe?
Dat zij je de vorige keer ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
En ja dit word een normale titeloke ?
Dat mag *quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat mag![]()
is ook goed..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Jaa.. dat doe ik.. maar maikuuul opent hem al..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
Dat mag *
*=als je bereid bent hier vaker te posten.![]()
Dat heb ik vaker gehoord. Doe even preview voordat je hem post aangezien het plaatje ook vaak bij je mist..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Doe jij dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
Ik niet geloof ik.. ook al wil ik hem wel doen.. maarjaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
doek die van mij wel wegquote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb hem al klaarstaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |