quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
je zou een kusje krijgen als je een meisje was![]()
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bang was dat ze toch weer iets zouden doen, Ralph wilde iig wel. Jammer dat dat niet is gelukt
Roel is iig mijn favo en die moest blijvenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal schijnheilige reactie van haar hoor.![]()
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat magquote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
wie opent de nieuwe?
Dat zij je de vorige keer ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
En ja dit word een normale titeloke ?
Dat mag *quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zou ik het doen.. dan doek gelijk ff me avatar erbij als dat mag![]()
is ook goed..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Jaa.. dat doe ik.. maar maikuuul opent hem al..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
Dat mag *
*=als je bereid bent hier vaker te posten.![]()
Dat heb ik vaker gehoord. Doe even preview voordat je hem post aangezien het plaatje ook vaak bij je mist..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de nieuwe wel
Doe jij dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
Ik niet geloof ik.. ook al wil ik hem wel doen.. maarjaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Boeman het volgende:
wie doetum nou?
doek die van mij wel wegquote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb hem al klaarstaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |