Morgen sta ik om 8 uur op en ga ik 's morgens naar uitzendbureauquote:
Jep en is heel fijn..quote:
ja héhé dat schiet lekker op....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
En cara, een ander onderwerp eh... nog wat leuks gedaan vandaag buiten dat kapper gebeuren?
ff checken hoe het met je isquote:
vindt je? you ain't seen nothing yet!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef nixxx het volgende:
en nu ga ik scheren, want dat was een goed plan.. en misschien moet jij je tanden ook gaan scheren Cara
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
Singles is terug![]()
Voordelen van vrijgezel zijn!
nieuwe schoenen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja héhé dat schiet lekker op....![]()
Euhm ja ik ben ook nog ff in de stad geweest en er is me weer wat aan de vingers blijven plakken..![]()
idd.. maar dat onderwerp was afgelopen he... damn.. scheerschuim op mijn toetsenbordquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef _Cara_ het volgende:
vindt je? you ain't seen nothing yet!!!
Ik niet. Daarom ziet het er ook nooit uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Scheren doe je voor een spiegel.. oen!
vind je het gek?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is kennelijk behoefte aan![]()
Dan eet je lekker nix....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb helemaal geen honger.
En klaar is nixxx weer helemaal glad gezichtquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Scheren doe je voor een spiegel.. oen!
haha nee als het al schoenen zouden zijn geweest had ik dat geeneens durven vertellen...nee een zwart bolero-vestje...very cute !!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
nieuwe schoenen?
En sorry mijn inspiratie is niet alles meer na 2 dagen 10 uur gewerkt te hebben![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb helemaal geen honger.
Ik ben mn plek kwijt op het forumquote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je het gek?
Geen geweldig alternatief voorhanden
Je bouwt een band op met lui en die is ineens verdwenen, dus je scharrelt maar wat rond nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |