Kun je me niet leuk een fotootje mailen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha vast wel.. maar ik heb ze toch maar niet kort laten knippen..
Teveel mannnen vonden het een slecht plan..... dusssssss is er een maar een klein beetje vanaf...
![]()
Kan ik nog mooi een staart maken...![]()
kan vast geen kwaad hier neequote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....![]()
"Tot de tanden gewapend" is toch de uitdrukking?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....![]()
Foto's zijn voor een select publiek...en bovendien plak ik niet op foto'squote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Kun je me niet leuk een fotootje mailen ofzo?![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan vast geen kwaad hier nee![]()
Das geen excuus, zelfs ik heb mijn enge foto op het net gezetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
...en bovendien plak ik niet op foto'secht niet....
OF haren op de tanden hebben waarmee ze bedoelen.. van je af kunnen bijten.. of iets sterker dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Tot de tanden gewapend" is toch de uitdrukking?
Maar ik ben lief en beloof dat ik m aan niemand laat zienquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Foto's zijn voor een select publiek...en bovendien plak ik niet op foto'secht niet....
nee johquote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef melismay het volgende:
Hmmm... _cara_ hier... paar minuten later, nixxx ook... zeker weten dat jullie geen kloon zijn ofzo?![]()
Ik doe het toch lekker niet....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
Das geen excuus, zelfs ik heb mijn enge foto op het net gezet![]()
plakkende fotos...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik doe het toch lekker niet....zoals ik al zei...ben zéér selectief...
Omdat ik dus juist niet plak op foto's..
jammer maar hélaas... troost je je mist niets...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik ben lief en beloof dat ik m aan niemand laat zien
Jawel !! Jouw foto !!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jammer maar hélaas... troost je je mist niets...
Morgen wordt weer leuk!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef KenSentMe het volgende:
gisteren was veel leuker dan vandaag!
Een foto van een mooie roodharige vrouw is het papier altijd waard Caraquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef _Cara_ het volgende:
Schei uit over een foto..doe ik toch lekker niet..
Het is het papier niet waard...
Q is ook tofquote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
En die laatste zin uit de OP staat er ook al 10 delen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |