Is dat een antwoord op mn vraag? Of zoek je gewoon aandacht?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef ook_gek het volgende:
wat dacht je van terug naar de garage gaan en zeggen dat het probleem niet opgelost is?
Ja dit is een antwoord op je vraag. Jij vraagt wat te doen. Ik ging er van uit dat je de auto terug had en dat het probleem nog niet verholpen was. Ik zou dan zeggen ga terug naar de garage en vertel dat het probleem er nog is en of ze dus verder kunnen kijken wat de oplossing kan zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mn vraag? Of zoek je gewoon aandacht?
,..trouwens, hij staat nog steeds bij de garage
>>Luchtmassameter is perfect...:(
Dit zal dan toch wel hét bewijs zijn dat Nissan de slechtste auto's maakt uit het land van de rijzende zon....quote:Op donderdag 29 september 2005 18:16 schreef Snol1ner het volgende:
Ik heb een Almera 1.5 uit 2000 met 90.000 km's op de teller
Sinds een week houdt mn Almera gigantisch in.
Volgens de Nissan dealer is mn distributieketting aan vervanging toe + toebehoren zoals spanrol. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Kosten 1250,-
Nu heb ik hem voor een sec. opinion naar een vakgarage gebracht. Die zeggen dat de krukassensor defect is, hebben hem gister vervangen, maar houdt nog steeds (matig) in. Kosten 50,-
Is het dan toch die ketting? Liever niet natuurlijk, maar als iemand nog ideeen heeft... Spit it out!
Thanks in advance!
Da's dus niet helemaal waar....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef vannelle het volgende:
Ook al was ie wél versleten, de auto loopt er geen stap langzamer om.
Je zult de ketting hooguit horen, dat dan weer wel. Maar da's dan ook alles.
Ja oke, maar waar heb je het dan over? Een klein verschil lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Da's dus niet helemaal waar....
Doordat er teveel speling zit op je distributie staat deze dan in feite niet meer op tijd, en door de speling varieert het ook nog eens, dit kost gewoonweg vermogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |