quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie
![]()
)
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Tha_erik lijkt me leuk om voor jouw eens een legging te doen. Bij deze..
Ja iid er jong..
![]()
Ik doe voor jouw ook het geheim van de hogepriesteres..voor de legginswijze moet je maar even hierboven kijken..want ik heb al het een en ander uitgelegd over hoe er gelegd wordt..
Nou Erik dan ga ik maar eens schudden voor je..
In het midden, het kruis op haar borst, de hogepriesteres en de munten drie. De hogepriesteres staat voor onze onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.Zij is een sleutel tot de verborgen waarheid..Zij weet dat de waarheid die we kunnen verwoorden nooit de eeuwige waarheid is.
Het thema ben jij bij deze twee kaarten en de twee impulsen die elkaar kunnen versterken danwel hinderen..krijgen we aan de hand van deze twee kaarten.
De munten drie zegt ons dat je bezig bent aan een werk. Je onbewuste, je kwalificaties om het werk af te maken zijn van groot belang. Je wordt gadegeslagen door twee personen. Je bent al mediterende bezig met het werk. Je duwt al je kracht erin..pas op dat dit niet leidt tot vernielzucht..maw probeer je werk gefoccused af te maken..ook al heb je die kwalificaties.
Dan de volgende drie kaarten de standen van de maan>Primair. Winnende kracht en afnemende kracht die op het thema van invloed zijn:De primaire impuls de vertrekkaart de bekers acht. Ze symboliseerd dat we vertrekken uit een omgeving waaraan we gewend waren en ons op weg naar een onzeker toekomst begeven.
De aan invloed winnende kracht..de zon..de winter is koud, maar de lente komt eraan en dan ook de zon..het is iets wat waarschijnlijk in deze periode gaat komen wat invloed heeft op het thema. Deze periode zit vol met vreugde, vitaliteit, warmte en optimisme..de afnemende kracht is de ridder van de zwaarden: Zwaarden ridder staat voor een atmosfeer van vorst, gestrengheid, arglist, twist en onenigheid, die ook een tot dusver als aangenaam ervare levensgebied aanzienlijk kan vertroebelen.
De zesde kaart ligt links van het kruis het is wat er in het duister ligt..wat er is maar niet bewust waargenomen wordt..het is de staven tien..de kaart van de teneergeslagenheid. Ze geeft aan dat er teveel van ons wordt gevergd en dat we daardoor het grote perspectief hebben verloren. Tip: verricht je taken handiger.
De zevende kaart rechts ervan: Het is de kelken vier...wat op prijs gesteld wordt en wat in het licht is Aannemen wat je aangeboden wordt..dat wordt op prijs gesteld..niet erlangs kijken.
Waar gaat de weg heen, een positieve kaart voor jouw..ontspanning genieten, kunst, muziek, schoonheid van het leven, romantisch gedroom, de stemming waarin we verliefd worden..
Het geheim dan als laatste kijken of de hogepreisteres dit prijsgeeft aan jouw..nee
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk