abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 10:31:33 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34752489
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\\\\\'ziener\\\\\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....
Kun je wat details geven over wat de kaarten betekenen/inhouden? Hoge Priesteres, zwaarden en staven?
Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.
pi_34752534
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.
Ok bedankt meid

ik zou het heel leuk vinden als je het voor mijn vriend ook wil doen, je bent niets verplicht natuurlijk. Wie wil?

Naam: Michael
geboortedatum: 8 augustus 1974 te Rotterdam

[ Bericht 22% gewijzigd door Analyzing_Barb op 05-02-2006 11:23:08 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34766040
Wel een leuke link trouwens:

http://home.hccnet.nl/h.a.m.baars/deugden.htm
pi_34798476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...

Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Staven 10
Toekomst : Zwaarden 10
Dank je wel...
Dat is wel heel erg lang geleden...
Zal wel mooi zijn
What to think or what not to think... THAT's the question
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:16:06 #230
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34833731
Alicey ik wil voor jouw en voor Robert best wel een uitgebreide legging doen, maar dan heb ik wat meer informatie nodig..naam/nickname, leeftijd, woonplaats. Ohw wat een heerlijke dag
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34833782
Als je nog iemand zoekt....Alicey heeft al een legging voor me gedaan, maar zou jij dat ook voor mij willen doen? Alvast bedankt
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:19:08 #232
91333 displission
pi_34833825
Tha Erik..jij was ook nog niet geweest toch?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:20:12 #233
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_34833851
Zou je voor mij ook een uitgebreide legging willen doen misschien? Of misschien op de langere termijn?

Naam: Tatiana
geboortedatum/plaats: 23-01-1977 amsterdam
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:20:24 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34833858
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.

Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)

Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie )
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Even een klein herinnerinkje. Ik wacht natuurlijk rustig op mijn beurt, en het hoeft niet per see displission te zijn (hoewel die uitgebreide leggingen echt geweldig zijn), als iemand anders een kaartje of meer wil trekken...

* Tha_Erik weer aansluit in de rij.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:58:32 #235
91333 displission
pi_34835044
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie )
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Tha_erik lijkt me leuk om voor jouw eens een legging te doen. Bij deze..

Ja iid er jong.. Ik doe voor jouw ook het geheim van de hogepriesteres..voor de legginswijze moet je maar even hierboven kijken..want ik heb al het een en ander uitgelegd over hoe er gelegd wordt..

Nou Erik dan ga ik maar eens schudden voor je..

In het midden, het kruis op haar borst, de hogepriesteres en de munten drie. De hogepriesteres staat voor onze onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.Zij is een sleutel tot de verborgen waarheid..Zij weet dat de waarheid die we kunnen verwoorden nooit de eeuwige waarheid is.

Het thema ben jij bij deze twee kaarten en de twee impulsen die elkaar kunnen versterken danwel hinderen..krijgen we aan de hand van deze twee kaarten.

De munten drie zegt ons dat je bezig bent aan een werk. Je onbewuste, je kwalificaties om het werk af te maken zijn van groot belang. Je wordt gadegeslagen door twee personen. Je bent al mediterende bezig met het werk. Je duwt al je kracht erin..pas op dat dit niet leidt tot vernielzucht..maw probeer je werk gefoccused af te maken..ook al heb je die kwalificaties.

Dan de volgende drie kaarten de standen van de maan>Primair. Winnende kracht en afnemende kracht die op het thema van invloed zijn:De primaire impuls de vertrekkaart de bekers acht. Ze symboliseerd dat we vertrekken uit een omgeving waaraan we gewend waren en ons op weg naar een onzeker toekomst begeven.

De aan invloed winnende kracht..de zon..de winter is koud, maar de lente komt eraan en dan ook de zon..het is iets wat waarschijnlijk in deze periode gaat komen wat invloed heeft op het thema. Deze periode zit vol met vreugde, vitaliteit, warmte en optimisme..de afnemende kracht is de ridder van de zwaarden: Zwaarden ridder staat voor een atmosfeer van vorst, gestrengheid, arglist, twist en onenigheid, die ook een tot dusver als aangenaam ervare levensgebied aanzienlijk kan vertroebelen.

De zesde kaart ligt links van het kruis het is wat er in het duister ligt..wat er is maar niet bewust waargenomen wordt..het is de staven tien..de kaart van de teneergeslagenheid. Ze geeft aan dat er teveel van ons wordt gevergd en dat we daardoor het grote perspectief hebben verloren. Tip: verricht je taken handiger.

De zevende kaart rechts ervan: Het is de kelken vier...wat op prijs gesteld wordt en wat in het licht is Aannemen wat je aangeboden wordt..dat wordt op prijs gesteld..niet erlangs kijken.

Waar gaat de weg heen, een positieve kaart voor jouw..ontspanning genieten, kunst, muziek, schoonheid van het leven, romantisch gedroom, de stemming waarin we verliefd worden..

Het geheim dan als laatste kijken of de hogepreisteres dit prijsgeeft aan jouw..nee
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:31:46 #236
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34836004
.

Displission . Je hebt eigenlijk geen idee hoe nauwjeurig deze legging is. Ik verbaas me echt over de uitkomst en de betekenis van de kaarten, ze lijken zo goed te kloppen met wat er op het moment in mijn leven speelt.

Ik til er even een aantal dingen uit die echt indrukwekkend op mij overkomen.
quote:
In het midden, het kruis op haar borst, de hogepriesteres en de munten drie. De hogepriesteres staat voor onze onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.Zij is een sleutel tot de verborgen waarheid..Zij weet dat de waarheid die we kunnen verwoorden nooit de eeuwige waarheid is.
Dit lijkt me wel toepasbaar op iets van mij, wat ik niet onder woorden kan (ga) brengen, maar het klopt wel.
quote:
De munten drie zegt ons dat je bezig bent aan een werk. Je onbewuste, je kwalificaties om het werk af te maken zijn van groot belang. Je wordt gadegeslagen door twee personen. Je bent al mediterende bezig met het werk. Je duwt al je kracht erin..pas op dat dit niet leidt tot vernielzucht..maw probeer je werk gefoccused af te maken..ook al heb je die kwalificaties.
Dit zou natuurlijk school kunnen zijn, als ik "het werk" letterlijk opvat. Ik heb het echt heel druk met school en schoolwerk. Twee personen, zouden dat ouders kunnen zijn? Die zich zorgen maken (of geïnteresseerd zijn) over mijn vooruitgang.
Als het niet echt letterlijk over "werk" gaat, dan weet ik niet precies waar ik het moet zoeken.
quote:
Dan de volgende drie kaarten de standen van de maan>Primair. Winnende kracht en afnemende kracht die op het thema van invloed zijn:De primaire impuls de vertrekkaart de bekers acht. Ze symboliseerd dat we vertrekken uit een omgeving waaraan we gewend waren en ons op weg naar een onzeker toekomst begeven.
Zo enorm waar. Op meerdere gebieden. Onder andere dat ik dus bijna in mijn laatste jaar van middelbare school zit, en dus ook moet gaan kiezen voor een vervolgopleiding.
Maar ook op persoonlijk/innerlijk gebied klopt dit bij mij. Ik ben bezig om mijn vertrouwde omgeving te verlaten en me (kwetsbaar) in een nieuwe omgeving te gaan plaatsnemen.

Deze paar stukken zijn echt heel erg passend bij mij, de rest ook, alleen kan ik niet duidelijk aangeven op welk gebied.

Displission, nogmaals, ik heb echt grote bewondering voor je uitgebreide leggingen, ik kan me voorstellen dat het zowel tijd als energie kost.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:42:43 #237
91333 displission
pi_34836289
stuur maar een keer een energie drankje deze kant op
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:43:55 #238
91333 displission
pi_34836318
Iemand anders ook eens, misschien een skeptici?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:45:45 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34836362
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef displission het volgende:
Iemand anders ook eens, misschien een skeptici?
Nou, ik ben altijd ook redelijk sceptisch geweest tegen dit soort dingen, maar daar stap ik nu maar vanaf, aangezien het zo klopt enzo .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:49:40 #240
91333 displission
pi_34836466
Weet je tha_erik..dit soort dingen kun je zelf ook hoor..vertrouw op je geloof en wat je kunt. De kaarten die ik legde hebben altijd een betekenis als jij er in geloofd..raakvlakken zijn er altijd dat is zo..maar ik zie het altijd meer als "in de ziel kijken" af en toe raak je mensen echt diep.
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 19:19:25 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34837485
Hoi, ben hier nog nooit eerder mee bezig geweest maar al lezend raak ik geintresseert.

Ik heb ook wat vraagjes, de gegevens die je krijgt van mensen waar heb je die voor nodig?
Is het gewoon om die persoon een beetje te kunnen visualiseren?
Waaruit is jouw intresse hierin geboren?
Hoe heb je het geleerd?
Hoe lang doe je het al?
Waar gebruik je het zelf voor?
Ha ha ha sorry hoor, eigen schuld, had je mijn intresse maar niet moeten trekken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:36:01 #242
91333 displission
pi_34854552
De gegevens die ik krijg zoals leeftijd en naam, woonplaats die gebruik ik in de kaarten. Ik wil me als het ware een beetje kunnen focussen op die persoon en dat kan simpelweg niet met Pietje of Jan. Nee, ik wil weten hoe oud ze zijn zodat ik me een beetje kan voorstellen hoe oud degene is die de kaarten gelegd wilt hebben..af en toe schud ik ook naar leeftijd, maar meestal luister ik naar een stemmetje in mijn hoofd die ik dan zelf creeer en die dan stop zegt..of zo is er genoeg geschud.

Mijn interesses gaan ver. Zo ben ik geinteresseerd geraakt in dit soort dingen toen ik "ontwaakte" om het zo maar te zeggen daarvoor was ik veel meer bezig met alles wat met kunst en tekst te maken had, maar toen ik mijn onbewuste tekeningen en teksten verklaarde in het nu zag ik dat alles wat ik had gemaakt eigenlijk met de toekomst, toendertijd het nu te maken had. Ik zag alles nog een keer en daar heb ik nu ook nog wel eens last van maar toen was het echt een constante "deja vu" verspreid over een half jaar. De kaarten ja..ik had nooit mogen dromen dat ik er echt mee overweg kon gaan, maar al spelende leert men..denk ik maar zo..

Mijn kennis komt voort van handboeken, maar die moet ik er altijd wel even bijpakken..af en toe combineer ik de twee handboeken ook. Verder heeft een goede vriendin en tevens een tarotlegster me eens verteld dat ik eerst eens moet kijken wat er zich op de kaart afspeelt. Hoe vaker je dit doet en hoe meer geloof (want daar heeft het ook zeker mee te maken) je erin duwt of hoe meer zin je erin hebt des te pakkender komen de kaarten tevoorschijn.

Ik doe dit nu best wel regelmatig..en dat is sinds een jaar..eigenlijk een korte tijd voordat ik dit topic begon.

Ik gebruik het zelf nergens voor, wel vind ik het leuk om eens terug te kijken wat ik heb geschreven of hoe mensen reageren. Over het algemeen doe ik dit en gebruik ik dit voor vermaak. Want ik vind het erg leuk om te doen als ik er tijd voor heb..

Senesta..hopende zo een beetje antwoord op je vragen gegeven te hebben..als ik dit ooit voor jouw mag doen..prima..zeg het dan ff..enne nog iets..heel veel dingen vergeet ik gewoon..meestal blijven ze wel bij de persoon hangen, maar wat heb ik eraan om alles te onthouden..toch??
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:52:14 #243
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34854761
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef displission het volgende:
Alicey ik wil voor jouw en voor Robert best wel een uitgebreide legging doen, maar dan heb ik wat meer informatie nodig..naam/nickname, leeftijd, woonplaats. Ohw wat een heerlijke dag
nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:57:34 #244
91333 displission
pi_34854851
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!
Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag? Of wil je ook het geheim van de hogepriesteres?
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:58:39 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34854867
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:57 schreef displission het volgende:

[..]

Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag?
Goedemorgen. Nee, eigenlijk niet... Een open legging over het heden en de nabije toekomst zou ik waarderen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:39:26 #246
91333 displission
pi_34855494
Ok ik zal mijn best doen, ik vind de uitgebreide leggingen trouwens zelf wat leuker. Ik zal wat over jezelf vertellen en een beetje de toekomst waar je heen gaat dus, maar dat is de achtste kaart die aan bod komt.

Eerst schudden en een muziekje..alicey, 24 Rotterdam..focussen..wierrook aan.

Het geheim van de hogepriesteres: het kruis..de staven negen en de kelken drie..staven negen ligt onderop. Staven negen betekent koppigheid en verzet tegenover een situatie of ervaring waardoor we ons bedreigd voelen. Er is hier in werkelijkheid geen sprake van objectieve bedreiging maar dat onze herinneringen aan eerdere, pijnlijke ervaringen deze angst en afweerreactie oproepen. Dat gevoel wordt verhindert door wat je hebt bereikt..(bekers drie)iets moois en je voelt je daar gelukkig, tevreden dankbaar over. Het thema waar het om gaat en de twee primaire impulsen geven ons aan dat er sprake is van terugkijken op een bepaalde situatie en en hele mooie situatie waar je nu in zit..

De huidige primaire impuls de kaarten die erboven liggen, maar ook de aan invloed winnende kracht en de afnemende kracht. Huidig, munten zes..op de kaart geef je aan de armen..je bent iemand die veel goed doet..zegt de kaart me..Staat voor de eigenschappen hulpvaardigheid, grootmoedigheid en tolerantie.

De aan invloed winnende kracht..: munten aas, een van de gelukskaarten.een hand uit een wolk met een munt erop. Het geluk wordt nooit zomaar in de schoot geworpen, men moet er zeker wat voor doen. de kaart staat voor om in jezelf of in onze huidige situatie een kans te ondekken die tot goede tastbare resultaten leidt. Tot uiterlijke, maar nog meer innerlijke rijkdom.

De afnemende kracht van de maan zegt ons(schildknaap van de staven)kansen en gelegenheden zullen afnemen in nabije toekomst. De kaart staat voor kansen en gelegenheden die je pad kruisen.

Zesde kaart, dit is op de achtergrond aanwezig maar wordt meestal niet bewust waargenomen of juist nu wel..het is de munten vijf. Crises, ontberingen en onzekerheden. Het heeft vooral te maken met onbewuste onzekerheid en bang te zijn dat de wankele bodem onder ons het begeeft. De verbonden risico's die we tegenkomen wanneer we een niveau verdergaan..we breken alles af wat er onder ons ligt om een nieuw terrein in te stappen.

In het licht: Wat wordt gewaardeert waar moet je mee doorgaan: de wijsheid van de lach, liefdevol, vredige sfeer, goed humeur..ga daar mee door. Genieten van de schoonheid van het leven, kunst en muziek..

Waar gaat de weg heen? De verdere toekomst: ok het is de bekers vijf. Een kaart van verdriet, van de pijn, de droefenis en melancholie. Ze geeft aan dat iets wat lange tijd veel voor ons betekende kapot is. Je kunt rekenen op vrienden in die tijd die je zullen steunen. Er is tevens een uitweg. Blijf niet te lang in dit duistere oord!

Geheim van de hogepriesteres: Zal zij wat vertellen, nog geen kaarten uit de grote arcana..wacht ff ik kijk even: nee, helaas, ze geeft haar geheim niet prijs.

Alicey bij deze vraag ik om een uitgebreide legging voor jouw op het gebied van de liefde. Ik ben momenteel ongeveer vijf maanden vrijgezel en vraag me af of er nog iets mijn kant opkomt of dat ik ergens op mag rekenen..?? Ben ik erg benieuwd naar..Hoop dat de legging die ik heb gedaan voor je iets positiefs met zich meebrengt..vergeet vooral niet de witte kant van de zuil wat gewaardeert wordt voor mijn gevoel kun je met een lach alles overwinnen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:52:27 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34855752
Dank je voor je legging Displission, het maakt mooi orde in chaos!

Als ik tijd heb en thuis ben zal ik voor jou een legging op het gebied van liefde doen.
pi_34856990
Goedmorgen Displission! (voor mij dan, ik zit nu met een snotterkop thuis!)

Het zou idd mooi zijn wanneer je voor mij een uitgebreide sessie zou doen, maar alles op jou tijd, ik ben me ervan bewust dat dit soort dingen veel tijd kosten, hetzelfde heb ik met een channeling, gemiddeld ben ik daar wel een uur mee bezig, soms langer, zeker wanneer de gidsen er zin in hebben, dan blijft mijn pen maar schrijven en schrijven.
Ik heb eens een keer 20 a4 tjes in een keer vol geschreven, ik was helemaal op daarna, het is dan altijd weer een verrassing om te lezen wat je uiteindelijk geschreven hebt.

De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.

Displission, ik heb een hoop kennis, alleen soms is het heerlijk om eens een keer het schilderij van een ander oogpunt te bezien, het kan mij een nieuwe ingang bieden voor een inzicht welke ik vanuit mijn eigen gezichtspunt niet kon zien. Ik zit nu in een fase waarin ik wel eens een ander gezichtspunt kan gebruiken.

Displission, hier komt ie nog een keer:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk

Heb je hier genoeg aan Displission?

En nogmaals, mocht ik wat voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag

Groet
YG
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:11:40 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34857663
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:

Groet
YG
Coole icon
De levensboom he
The truth was in here.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:13:18 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34857706
Zeg... zou iemand voor mij een kaartje willen trekken.. ik kom op een punt waarbij een wijziging van werk er dik in zit... hoe gaat dat verlopen voor me? Info nodig van me eerst?

Niet dat ik me dan vasthou aan diegen zijn/haar uitspraken, maar leuk om te lezen
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')