Telefoon heb ik ook maar je wordt ermee lastig gevallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Tegenwoordig 50 vullers jaEffe kijken..
Okay, hier lijstje van hoeveel er waar werken in onze AH:
10 Semi-vers
50 HB
10 AGF
50 kassa
30 Vers
En dan heb je nog de ondernemer..2 bedrijfsleiders..5 afdelingsmanagers..2 assistent afdelingsmanager HB..2 mensen voor Replenishment Totaal+MAS.
Aaargh ik vond t vanavond zogaan..heb tot kwart voor 10 gewerkt, echt belachelijk (onze winkel is open tot 10 uur, HB avondploeg werkt van 5-9). 2 mensen waren ziek, maar ze konden geen vervangers voor ze vinden
![]()
Maarrrr had wel de telefoon
God ik hou van de telefoon
Je wordt voor de meest nutteloze dingen gebeld soms, but hey! Gebruiken julliue telefoons om met de rest van de winkel te communiceren?
Daar zullen ze dan wel een goede reden voor hebben hèquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Telefoon heb ik ook maar je wordt ermee lastig gevallen
Kassa belt je elke 10 min.![]()
sta je in de emballage moet je helemaal lopen naar de andere kant om de code in te voerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar zullen ze dan wel een goede reden voor hebben hè
Moet je ook gewoon zorgen dat overal streepjescodes op zitten
Moet je zorgen voor PC's op meer plaatsenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef Meki het volgende:
[..]
sta je in de emballage moet je helemaal lopen naar de andere kant om de code in te voeren![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je zorgen voor PC's op meer plaatsen
Hier beneden alleen bij de info balie en bestel kantoor. En dan boven in de 2 kantoren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Moet je zorgen voor PC's op meer plaatsen
Wasvergoeding?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij schijnen het te krijgen, en wasvergoeding () ook. Maar het kan ook zo zijn dat alleen de mensen die er al een aantal jaren werken, voooor de franchise, het krijgen..toch maar es vragen
Je werkgever is verplicht om je óf wasvergoeding te geven óf je de mogelijkheid bieden om het te laten wassen. Dat 2e doet AH in z'n filialen.quote:
Ik ga eens informeren..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je werkgever is verplicht om je óf wasvergoeding te geven óf je de mogelijkheid bieden om het te laten wassen. Dat 2e doet AH in z'n filialen.
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Telefoon heb ik ook maar je wordt ermee lastig gevallen
Kassa belt je elke 10 min.![]()
Morgen voor het laatst, en dan pas over een HEEEELE tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigElke ochtend/middag/avond heeft iemand anders de HB telefoon. Eigenlijk mag ik m niet hebben (kan nog niet in de computer komen
), maar goed. Handterminal kicks ass, echt waar. Mag er pas sinds kort mee werken, af en toe, maar das al genoeg (werk pas..6 maandjes bij de AH).
Vanavond werken!Hoefde eigenlijk niet, maar Lauren is ziek..en nja..uitzondering enzo
Hee Zebbie, moet jij nog werken?
Je gaat lekker op vakantie..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Morgen voor het laatst, en dan pas over een HEEEELE tijd
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Morgen voor het laatst, en dan pas over een HEEEELE tijd
Ehm, dan pas weer 2 weken later ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]Hoe lang? En mooi dat ik er morgen niet ben
Bij mij zeer zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:49 schreef Renesite het volgende:
vanavond ikke dus.
Wordt het gezellig?
Vást wel.
Druk wordt het zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij mij zeer zekerMaak het gewoon gezellig!
SImpel. Als je ouder dan 20 bent, krijg je je overuren pas uitbetaald als je vrij neemt. Je krijgt de uren dus niet direct uitbetaald. Stel dat ik een maand (4 zaterdagen) vrij zou nemen, krijg ik die 4 zaterdagen wel uitbetaald...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Overuren niet uitbetaald, waar slaat dat op
Ach ja, allemaal meevallertjes achteraf dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
SImpel. Als je ouder dan 20 bent, krijg je je overuren pas uitbetaald als je vrij neemt. Je krijgt de uren dus niet direct uitbetaald. Stel dat ik een maand (4 zaterdagen) vrij zou nemen, krijg ik die 4 zaterdagen wel uitbetaald...
ik heb hem elke avond wanneer ik er benquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigElke ochtend/middag/avond heeft iemand anders de HB telefoon. Eigenlijk mag ik m niet hebben (kan nog niet in de computer komen
), maar goed. Handterminal kicks ass, echt waar. Mag er pas sinds kort mee werken, af en toe, maar das al genoeg (werk pas..6 maandjes bij de AH).
Vanavond werken!Hoefde eigenlijk niet, maar Lauren is ziek..en nja..uitzondering enzo
Hee Zebbie, moet jij nog werken?
Ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb hem elke avond wanneer ik er ben
![]()
Standaard uitrusting lijkt me, naast je pen en een mesje, een telefoon en een HT (en dan heb ik het over het PDA ding, niet over die gare zwarte met scanpenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb hem elke avond wanneer ik er ben
![]()
Dat was ik dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef Renesite het volgende:
JOHEOE!!
WIE HEEFT DE KASSA AVOND AL GEHAD?
Iemand kreeg dat gister.
Het komt erop neer dat je erop gewezen wordt dat je voor de klant werkt, maar deze wel sneller moet afhandelen.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je erop gewezen wordt dat je voor de klant werkt, maar deze wel sneller moet afhandelen.
Oftewel, je wordt eraan herinnerd dat je de klant aankijkt als je goedemorgen zegt, dat je tijdens het scannen ook contact houdt met de klant, z'n spullen netjes scheidt en ook weer netjes de tijd neemt om hem nog een fijne dag te wensen. Aan de andere kant wordt er ook weer alles aan gedaan om de klant sneller weg te werken. Direct na het goedemorgen vragen naar bonus en airmiles en de klant erop wijzen dat hij meteen kan beginnen met pinnen bijvoorbeeld.
Weinig nieuws onder de zon dus eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:08 schreef Radjesh het volgende:
+- 6200 flessen coca cola per dag verkocht deze week
mag ook wel voor 50 cent per flesDan vliegt het echt de winkel uit
Van het weekend worden er naar schatting 1000 kratten bier verkocht.
Ik moet volgende week vrijdag ook op m'n verjaardag werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:32 schreef SHERMAN het volgende:
Zo, vanavond lekker vrij.
Morgen avond pas weer werken.
En dan zaterdag op mijn verjaardag van 12.00 tot - 20.00.
Zal wel weer gezellig worden.
Bij ons niet hoor, alleen onze assistent bedrijfsleider (i.o.) en de afdelingmanagers (i.o., allebei..is meer toeval) hebben standaard telefoon met buitenlijn en een HT erbij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef febster het volgende:
[..]
Standaard uitrusting lijkt me, naast je pen en een mesje, een telefoon en een HT (en dan heb ik het over het PDA ding, niet over die gare zwarte met scanpen)
Ik heb vrijwel meteen toegang gekregen tot een hand terminal. Maar heb pas sinds een maand of 3 toegang met een eigen account. En dan van die collega's zeiken dat ze het beter weten maar altijd de afboekingen vergeten omdat ze geen teogang hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons niet hoor, alleen onze assistent bedrijfsleider (i.o.) en de afdelingmanagers (i.o., allebei..is meer toeval) hebben standaard telefoon met buitenlijn en een HT erbij.
Maarrr wij krijgen m af en toe ook, vooral de telefoon. HT meer voor klusjes op zaterdag (tsja, om 2 uur zit vracht 1 erin en dan komt vracht 2 pas om half 4/4 uur)
Volgende week woensdagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef Renesite het volgende:
JOHEOE!!
WIE HEEFT DE KASSA AVOND AL GEHAD?
Iemand kreeg dat gister.
Kan je niet een andere avond dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgende week woensdag
Als Ajax moet voetballen![]()
Vaste avond , en 90% is vrouw.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je niet een andere avond dan?
Wij konden kiezen uit ma, di en wo
Mjah verbouwingsfeest.... 50 cent per fles is dan ook super goedkoop, en geld voor elke variant van Coca Colaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:12 schreef Renesite het volgende:
aanbieding ergens?
Rekening houden enzo
[..]
dat is wel veelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:08 schreef Radjesh het volgende:
+- 6200 flessen coca cola per dag verkocht deze week
mag ook wel voor 50 cent per flesDan vliegt het echt de winkel uit
Van het weekend worden er naar schatting 1000 kratten bier verkocht.
Problemen?quote:
Van de kassa? 90% vrouw? Wij hebben 100% vrouwquote:
Wij zitten op 80/20 denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Van de kassa? 90% vrouw? Wij hebben 100% vrouwAlleen vallen dus de afdelingsmanagers io en bedrijfsleider io nog weleens in, als het .erg. druk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |