Totaal aantal medewerkers: ongeveer 65quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef Zebbie het volgende:
Hoeveel vullers werken er ongeveer bij jullie?
Bij ons werkte het gewoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:54 schreef Folkwin het volgende:
Vorige week maandag vond ik het bonussysteem echt het allesslechts in lange tijd (werk al zo'n 3,5 jaar bij de AH) Bijna niks scande, die poesies van Whiskas, Danone gedoe, Crocky chips wanneer er twee verschillende smaken werd gekozen enz.. ik heb me wat OKG-bonnetjes moeten schrijven![]()
Zo weinig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Totaal aantal medewerkers: ongeveer 65
Totaal aantal vakkenvullers: ongeveer 15-20
Anyone?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef super-muffin het volgende:
Vanaf hoe veel kilometer krijg je reiskosten vergoeding?
Een collega van mij krijgt het wel, en ik niet. Zou ik dit met terugwerkende kracht terug kunnen krijgen?
Anyone?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef super-muffin het volgende:
Vanaf hoe veel kilometer krijg je reiskosten vergoeding?
Een collega van mij krijgt het wel, en ik niet. Zou ik dit met terugwerkende kracht terug kunnen krijgen?
Haha, ik vond het ook al vreemd. Maar toen zag ik dat hij bij een franchise werkt. Zal wel anders geregeld zijn daar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorige week toch?
Of krijg ik wéér![]()
We zijn ook maar buurt-AHtje.. geen AH in de grote stad. Dat scheelt toch ook wel aardig, maar binnenkort wel verbouwing dus wie weetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zo weinig!Dat aantal vakkenvullers werkt bij ons alleen al op zuivel. In totaal werken er 240 mensen bij mijn AHtje
![]()
Ik donderdag..quote:
Gefixt zie ik alquote:
Ja ik denk het wel, wij krijgen ons salaris altijd op de woensdag voor het einde van een periode. Dat is dus morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef Curva het volgende:
[..]
Haha, ik vond het ook al vreemd. Maar toen zag ik dat hij bij een franchise werkt. Zal wel anders geregeld zijn daar.
Tegenwoordig 50 vullers jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:22 schreef Zebbie het volgende:
Hoeveel vullers werken er ongeveer bij jullie?
Wie hadden zich ziekgemeld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Tegenwoordig 50 vullers jaEffe kijken..
Okay, hier lijstje van hoeveel er waar werken in onze AH:
10 Semi-vers
50 HB
10 AGF
50 kassa
30 Vers
En dan heb je nog de ondernemer..2 bedrijfsleiders..5 afdelingsmanagers..2 assistent afdelingsmanager HB..2 mensen voor Replenishment Totaal+MAS.
Aaargh ik vond t vanavond zogaan..heb tot kwart voor 10 gewerkt, echt belachelijk (onze winkel is open tot 10 uur, HB avondploeg werkt van 5-9). 2 mensen waren ziek, maar ze konden geen vervangers voor ze vinden
![]()
Maarrrr had wel de telefoon
God ik hou van de telefoon
Je wordt voor de meest nutteloze dingen gebeld soms, but hey! Gebruiken julliue telefoons om met de rest van de winkel te communiceren?
Raar, 2 collega's en iemand van de kassa krijgen het wel maar ik heb er niets over gelezen in die boekjes die ik kreeg in die blauwe doos.quote:
Ik wil de naam Wim de komende 5 jaar niet meer horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wie hadden zich ziekgemeld?
Dirk en wim?
Wij schijnen het te krijgen, en wasvergoeding (quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Raar, 2 collega's en iemand van de kassa krijgen het wel maar ik heb er niets over gelezen in die boekjes die ik kreeg in die blauwe doos.
Ik krijg wasvergoedingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij schijnen het te krijgen, en wasvergoeding () ook. Maar het kan ook zo zijn dat alleen de mensen die er al een aantal jaren werken, voooor de franchise, het krijgen..toch maar es vragen
Wat is er zo erg aan wim dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil de naam Wim de komende 5 jaar niet meer horenAl vond ik het vanavond nog best jammer dat hij niet kwam meehelpen spiegelen
. Neh, Lauren was ziek, en Karima was niet komen opdagen
Verdwenen! Dus met zn..5 of 6-en de hele avond gewerkt
Waaorm vraag je dat nog?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan wim dan?
(BTW het is deze)
Ow díé wimquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Waaorm vraag je dat nog?Best een lieve gozer, maar om nou de hele AH op mn nek te hebben van 'vind jij Wim van de groente ook leuk?
', nee, bedankt
Overuren niet uitbetaald, waar slaat dat opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef Weemz het volgende:
Tralala, morgen werken van 1300-1800, donderdag van 1300-1700, vrijdag van 1700-2100 en zaterdag van 1300-200 *zucht* En dan nog te bedenken dat ik al die overuren niet eens uitbetaald krijg...
Arme jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef Weemz het volgende:
Tralala, morgen werken van 1300-1800, donderdag van 1300-1700, vrijdag van 1700-2100 en zaterdag van 1300-200 *zucht* En dan nog te bedenken dat ik al die overuren niet eens uitbetaald krijg...
Ik heb het gehoord (lees brief) jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Arme jij
Ik heb gister van 6.00-12.00 gewerkt, vandaag van 17.00-21.45, morgen+donderdag vrij, vrijdag van 17.00-21.00, zaterdag van 12.00-21.00
Heeeeee Robert, de vergadering komt er op 26 oktober aan!Lekker beetje bespreken en daarna keihard feesten in Honselersdijk
No way men, het is een Naaldwijkse vergaderingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord (lees brief) jaKomen dan ook alle mensen van honselersdijk?
Adriaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef GotC het volgende:
[..]
No way men, het is een Naaldwijkse vergadering. Er komen wel Honselersdijkers werken bij ons die avond
Enne, trouwens.. bij die supermarkt site, staat ook als opmerking dit: ''niet meer op de eerste plaats en dat is jammer... doe de groeten aan die kanjer van de groente-afdeling... '
Ehm, wie is dat?Wim, Vincent, Rene (ik denk Rene
) of..wat, Adriaan?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Brammie1 het volgende:
Zijn er nog AH'ers die dit filmpje nog niet kennen?
GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Brammie1 het volgende:
Is dat die van de Commedy Factory?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Brammie1 het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Is dat die van de Commedy Factory?![]()
By blowing in "zhaekjes"quote:
Ja. Moet ook wel hè met een vloeroppervlak van zo'n 2500m2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef GotC het volgende:
-knip-
Gebruiken julliue telefoons om met de rest van de winkel te communiceren?
Wasvergoeding?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij schijnen het te krijgen, en wasvergoeding () ook. Maar het kan ook zo zijn dat alleen de mensen die er al een aantal jaren werken, voooor de franchise, het krijgen..toch maar es vragen
Ik krijg m vrijdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef blrrrt het volgende:
Vanavond teamavond van de kassa
Beetje DVDtje kijken en verhaaltje luisteren
Wie hebben allemaal al die avond gehad? En zijn er boeiende dingen verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |