dan moet ik er werkenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:25 schreef Molluck het volgende:
ff reageren op de titel, 14 oktober komen Roog en Erick E in De Rechter
Als jij daar werkt kun je vast wel vertellen wat de (officiele) minimumleeftijd is of niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan moet ik er werken
en blieblie: ik doe niks voor awakenings haha, ik ga de westergashouder verbouwen, ofwel: ik ga er nieuwe aanbouw voor maken, voorlopig denkbeeldig maar als het bevalt, lever ik het in.
hahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 16:27 schreef blieblie het volgende:
Tis niet echt een opdracht dus?
Kut! Er stak hier een non over door rood, ik snel digicam pakken voor foto, springtie net op groen.
18 jaar, zoals gewoonlijk, maar misschien dat het op speciale dagen 21 is...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als jij daar werkt kun je vast wel vertellen wat de (officiele) minimumleeftijd is of niet?
Ow... Sufquote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
nou jal wel een schoolopdracht, tis M3 (ofwel master 3 project, waarvoor je 9 sp krijgt)
NOopequote:
ow cool! geef de titel maar als je het kan vinden!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef blieblie het volgende:
Ah, kee.
Ik zat laatst in een boek te bladeren dat ging over design in clubs. Misschien wel leuk om inspiratie in op te doen. Ik zal eens kijken of ik dat boek kan vinden. Het was met een zilveren kaft.
Tijd voor bier?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
Zooooow... lamp hangt en ik ben klaarrrrrr.
Die friezen zijn ook even de friezen klompendans erin aan het duwen en ook met 3-0 voor aan het staan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef blieblie het volgende:
Tijd voor bier jah.
Kijk, die alkmaarders kunnen het tenminste wel.
Fryslân boppe!!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die friezen zijn ook even de friezen klompendans erin aan het duwen en ook met 3-0 voor aan het staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |