abonnement Unibet Coolblue
pi_31028642
Hallo,

In verband met een onderzoek voor mijn studie, met als onderwerp Big Brother, zou ik graag jullie meningen willen horen over de volgende stelling:

"Tanja is een slecht voorbeeld voor potentiële moeders."

Alvast bedankt.
  donderdag 29 september 2005 @ 15:37:02 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31028675
Wat voor studie doe jij ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 29 september 2005 @ 15:37:20 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31028684
Oh ik ben het er mee eens trouwens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31028745
Nou Tanja is wel een goed voorbeeld van hoe het niet moet
pi_31028778
Wat is een potentiële moeder? Is dat niet gewoon een vrouw?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31028861
Nee, want als ze geen kinderen meer kunnen krijgen is het geen potentiele moeder meer

Ontopic: wat een blaatonderwerp .. lijkt me een overduidelijke stelling
Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 15:44:14 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31028875
Het antwoord lijkt me duidelijk: ja. Dat je daar onze hulp voor nodig hebt is wel een beetje triest
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_31029319
Verkapt: bash-hier-Tanja- topic?
pi_31029450
Tanja is een slecht voorbeeld voor moeders, poteniële moeders,vrouwen die een kans maken om een potentiële moeder te worden, mannen die vrouwen die een kans maken om een potentiële moeder te worden zwanger maken, mannen die potentiëel vrouwen die een kans maken om een potentiële moeder te worden zwanger kunnen maken, meisjes die nog geen kans hebben om een potentiële moeder te worden en jongens die nog geen kans hebben om een meisje die een kans heeft om een potentiële moeder te worden zwanger te maken.

En iedereen die daar tussenin valt natuurlijk
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31029466
Vraag me af wat voor inzichten je hier uit wil halen

Een vrouw die rookt tijdens zwangerschap en haar kind ter wereld laat komen in een BB-huis, lijkt me nogal duidelijk dat het een slecht voorbeeld is of op z'n minst niet het beste voorbeeld.

Een stelling hoort te prikkelen en discussie op te roepen maar dat doet je stelling niet voldoende vrees ik.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 29 september 2005 @ 16:05:59 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31029566
Ik denk dat je hier meer informatie vandaan kan halen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31029697
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef Falco het volgende:
Wat voor studie doe jij ?
pi_31029806
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat je hier meer informatie vandaan kan halen .
Dat is dus een studiegenoot van me En het gaat dus niet zozeer om de uitkomst van de stelling, die lijkt me duidelijk.. Meer om de discussie die eruit ontstaat.

Edit: Ik doe btw Communicatie- en Informatiewetenschappen.
pi_31029887
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Froestoek het volgende:
Dat is dus een studiegenoot van me En het gaat dus niet zozeer om de uitkomst van de stelling, die lijkt me duidelijk.. Meer om de discussie die eruit ontstaat.
Als de uitkomst van je stelling duidelijk is, wat voor discussie houd je dan nog over ?

Mijn stelling:
Morgen is het vrijdag.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31029944
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Froestoek het volgende:
Ik doe btw Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Tanja heeft een serieus communicatieprobleem.
pi_31029973
Schijnt dat er ook klachten komen uit het milieu van ex-straatprostituee's, die beweren dat er ook betere en meer geschiktere ex-straathoeren te vinden zijn en dat tanja hun beroepsgroep in een kwaad daglicht stelt ....

jezus wat een infantiele stelling, je bent al sowieso op de verkeerde weg als je één van de 13 josti's van deze BB aflevering als voorbeeld neemt, het zijn allemaal slappe afgeleefde losers...

misschien dan met uitzondering van Lieske (niet dat die slim is, of iets zal bereiken in dr leven, maar ze heeft de grote decepties duidelijk nog voor d'r liggen en staat nog lekker onschuldig in het leven ...) en Roel (die toch wel overkomst als een 'winner'-figuut die dingen bereikt, intelligent is e.d., vraag is dan weer wat die in godsnaam in deze groep doet ...)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31030007
Lieske heeft een briljante toekomst als straatprostituee voor zich!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31030140
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]
Aap uit de mouw
pi_31030155
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Lieske heeft een briljante toekomst als straatprostituee voor zich!
Ik waag dat te betwijfelen, ik vermoed dat ze het type is dat nooit een vak zal vinden waar ze wél duidelijk in zou uitblinken ...

Zal wel een sherrie-zuipende en valium-slikkende huisvrouw worden, getrouwd met een register-accountant die ze ergens op dr studievereniging oppikt.

En deze BB dan het 'hoogtepunt' van d'r roem .... achjes
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31030165
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Tanja heeft een serieus communicatieprobleem.
kan niet, ze communiceert niet, dus kan je geen communicatieprobleem hebben.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31033038
Mee eens. Aangezien haar niet al te kleurige verleden al helemaal. En de marnier waarop ze
zwanger is geraakt. Ik vind Tanja een erg onstabiel mens, niet in staat om een kind op te voeden.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 18:08:05 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31033111
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
En de marnier waarop ze
zwanger is geraakt.
Vertel ?
Was dat niet op een normale wijze dan?
Je weet wel, bijtjes-bloemetjes enzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 18:10:49 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_31033167
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Froestoek het volgende:


Edit: Ik doe btw Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Ze communiceert slecht idd.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31033188
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vertel ?
Was dat niet op een normale wijze dan?
Je weet wel, bijtjes-bloemetjes enzo?
Als ze dan tenminste een one-night-stand heeft, laat het haar dan veilig doen.
Dit is gewoon zielig voor dat kind. Ze kan nauwelijks voor haarzelf zorgen met al
die schulden, laat staan voor dat kind. Nu maar hopen dat die vader ze
nog een beetje uit de brand helpt, ALS die relatie al goedkomt.
Wat ik niet verwacht.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 18:13:23 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_31033233
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

Nu maar hopen dat die vader ze
nog een beetje uit de brand helpt.
Die werkt bij de sociale dienst.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31033262
Tanja is slecht voorbeeld
pi_31033334
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die werkt bij de sociale dienst.


Dan heeft ze geluk.
  donderdag 29 september 2005 @ 18:18:36 #28
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31033351
Ze is iig geen lichtend voorbeeld.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 18:21:17 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31033418
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

. Nu maar hopen dat die vader ze
nog een beetje uit de brand helpt, ALS die relatie al goedkomt.
Wat ik niet verwacht.
Ik hoop idd voor dat kleintje dat pappa ver uit de buurt blijft tijdens haar jeugd
pi_31033493
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik hoop idd voor dat kleintje dat pappa ver uit de buurt blijft tijdens haar jeugd
Als het aan Tanja ligt mag de vader het kleintje niet eens zien.
Ze denkt aan verhuizen, want is bang dat hij de deur intrapt.
En ze wil het paspoort van de baby bij haar moeder laten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31033828
Ik word niet goed bij de gedachte dat ze straks dat kind moet gaan opvoeden
  donderdag 29 september 2005 @ 19:40:01 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_31035818
Ik denk niet dat het specifiek aan Tanja ligt, maar meer aan het feit dat ze uit Groningen komt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31036874
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
Ik word niet goed bij de gedachte dat ze straks dat kind moet gaan opvoeden
Same Here.
pi_31037439
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
En ze wil het paspoort van de baby bij haar moeder laten.
Wat lief dat ze die info met ons deelt.
pi_31067704
Maar goed Tanja is een slecht voorbeeld voor potentiele moeders
pi_31068031
Of Tanja is een goed voorbeeld hoe het niet moet.Stel :Het kind heeft wat opgelopen door het roken van Tanja. Dan worden er potentiële zwangere vrouwen afgeschrikt om niet te roken door het rookgedrag van Tanja.
pi_31068108
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef DaveMasteR het volgende:
Stel :Het kind heeft wat opgelopen door het roken van Tanja. Dan worden er potentiële zwangere vrouwen afgeschrikt om niet te roken door het rookgedrag van Tanja.
Als die info nog niet bekend zou zijn geweest had het een uitstekend plan geweest.
pi_31068818
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Froestoek het volgende:
Hallo,

In verband met een onderzoek voor mijn studie, met als onderwerp Big Brother, zou ik graag jullie meningen willen horen over de volgende stelling:

"Tanja is een slecht voorbeeld voor potentiële moeders."

Alvast bedankt.
Zat hier vanavond wat uit te buiken met iemand die het allemaal volgt (was zelf gestopt met kijken) en dus zag ik Tanja nog steeds roken, ik dacht een appelflauwte te krijgen! Ik ga nu zelfs zo ver dat als men rookt terwijl men zwanger is je opzettelijk schade toebrengt aan de baby en dus in feite strafbaar bent. Men wéét dat het schadelijk is, dat wordt je ook verteld bij de vroedvrouw of arts, dus waarom dat nog steeds wordt toegestaan (er staan geen sancties op) is mij eigenlijk een raadsel. Het is natuurlijk een moeilijk gegeven, zijn er apparaten die dat kunnen controleren, ik denk het niet. Het enige goede aan deze BB is dat er over wordt gesproken en dat er mogelijk wat vrouwen zijn die, als ze zwanger worden/zijn, stoppen met roken! En hopelijk ook niet roken in het bijzijn van de baby. Ik ben een verstokt roker maar ik zou never nooit niet roken in het bijzijn van baby's of sowieso kinderen. Bovendien vraag ik altijd aan het gezelschap waar ik op dat moment tussen vertoef of er bezwaar is dat ik rook, zo ja, dan ga ik even naar buiten, en dat zouden er meer moeten doen.
pi_31069065
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef Falco het volgende:
Wat voor studie doe jij ?
Karate.. Hij oefent voor zijn trap techniek op open deuren
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31069103
Wat voor een type is eigenlijk de vader van het kindje ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31069170
Heeft Tanja een voorbeeldfunctie?
pi_31069392
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef Domenica het volgende:
Heeft Tanja een voorbeeldfunctie?
Vind ik wel. Niet echt het goede voorbeeld, maar toch...
pi_31069748
De stelling "Tanja is een slecht voorbeeld voor potentiële moeders." lijkt mij met onderstaande waarneming wat betreft Tanja wel duidelijk.

Even gecheckt op deze site. Quote uit een uitzending: "Voor de groep stopte ze wel met roken. Ze deed het niet voor de baby en het boeit haar nog steeds niet dat ze is begonnen met roken. Verder wilt Tanja niet in de babykamer slapen, omdat het haar herinnert aan het feit dat ze zwanger van een meisje is."
pi_31069846
He ja, laten we ons eens serieus afvragen of Tanja verantwoordelijk is voor alle ongelukkige babietjes die in NL geboren gaan worden als gevolg van haar brute falen als rolmodel.

veel communicatie-plezier
Zal ik jou eens op degenererende toon toespreken ?
pi_31072510
Ik heb eerder het vermoeden dat deze student gaat kijken hoe er gecommuniceerd wordt op een forum (waar ze verder nooit komt) n.a.v een stelling waarbij iedereen het antwoord wel weet, maar waarbij eens even lekker flink gebashed kan worden op ene Tanja. Dan wordt er waarschijnlijk een verslagje geschreven dat de cultuur op Nederlandse fora zo hard is en dat er veel gescholden wordt. Of iets dergelijks. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben

Ik denk trouwens dat Tanja een uitstekende moeder wordt van een hopenlijk gezonde dochter waar ze zielsveel van zal houden. Tanja gaat studeren als de kleine nog te klein is voor school en daarna gaat ze misschien wel op een advocatenkantoor werken. Het is niet makkelijk hoor, alleen een kind opvoeden en Tanja maakt goede plannen voor de toekomst van haar en haar kleine. Een prima rolmodel dus! Verder probeert ze zo gezond mogelijk te eten en weigert kant & klaar voedsel, ze wil juist graag vitamines voor de baby. Heel goed van Tanja!! Een uitstekend voorbeeld voor aanstaande moeders. Ook doet Tanja jaar best om te stoppen met roken en faalt daar gigantisch in, dat vindt ze heel erg. Maar ook hier is ze weer een goed voorbeeld voor aanstaande moeders dat je ruim voor je zwangerschap moet stoppen omdat het blijkbaar gewoon heel moeilijk is om te stoppen. Helaas was Tanja per ongeluk zwanger geworden wat me direct brengt bij mijn laatste punt: ze gebruikte de kalendermethode en ook hierin laat ze aanstaande moeders zien dat dat geen veilig anticonceptiemiddel is. Ik vind Tanja een kanjer en ze heeft duidelijke en goede adviezen voor aanstaande moeders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31072674
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31072933
Mooi gesproken Isabeau

[ Bericht 4% gewijzigd door cuall op 30-09-2005 23:26:05 ]
pi_31073192
Zet maar in je stuk dat je Tanja, de hele dag mag nomineren
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:26:00 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_31073356
Isabeau
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31073425
Zeer interessante vraag. Lijkt me een reuze interessante studie.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:38:33 #51
2651 svann
night-hawk
pi_31075266
En Isabeau, je vergeet de bemoedigende gedachte dat je niet van elke onsafe one-night-stand een hiv/soa hoeft op te lopen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:39:14 #52
2651 svann
night-hawk
pi_31075287
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Froestoek het volgende:
Edit: Ik doe btw Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Ga je schoolgeld maar terug halen.
Dit halve forum gaat (helaas) over wat men van Tanja vindt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')