Het was iets van de laatste 3 weken. Het blijkt wel dat hij enorm mee zat. Hij is nu ook een lange wandeling aan het maken en belt me straks nog. Ik heb gemeld dat ik niemand verdriet wil doen. Verder is er niets gebeurd voor zover je een kus op de mond en elkaars handen vasthouden niet meerekend. Dat is alles wat er is gebeurd gisteravond. Vanmorgen smste ik om het te bedanken voor de geweldige avond. Hij smste terug dat hij niet geslapen had en de boel wat overhoop lag nu. Daarop heb ik hem gebeld en heb ik uitgelegd hoe ik er tegenaan kijk. Ik geef hem alle rust nu zodat hij zijn eigen plan kan maken. Daar heeft hij mij niet bij nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dat doen dan, lijkt me niet zo makkelijk.
Verstuurd naar het e-mailadres in je profiel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef joris007 het volgende:
mocht er nog iemand een paiq invite voor een jongetje overhebben, ik heb wel interesse...
heb hem nog niet ontvangen, maar dat zal wel goedkomen denk ik, bedankt in ieder geval!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Verstuurd naar het e-mailadres in je profiel.
Het bevalt mij beter tot nu toe dan alle andere datingsites bij elkaar. Veel plezier ermee!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:22 schreef joris007 het volgende:
[..]
-edit- hij is binnen hoor, mijn dank is groot
Is dat te oud dan? Kan je niet aangeven wat je leeftijdsvoorkeur is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef _wie het volgende:
Heb ook nog invites ober 1x M en 3x V, als iemand interesse heeft kan mij mailen.
Ben nu 3 dagen bezig en heb al 6 matches wel allemaal 30+ mannen...![]()
Dat doe je toch bij die vragen? Dat je aangeeft hoe veel groter of kleiner iemand mag zijn. En zo ook de leeftijdsgrens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Is dat te oud dan? Kan je niet aangeven wat je leeftijdsvoorkeur is?
Ik vind het ook een leuke site, in het begin was het ff wennen... maar heb wel een paar leuke matches.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het bevalt mij beter tot nu toe dan alle andere datingsites bij elkaar. Veel plezier ermee!
is inderdaad wel even wennen zeg, maar wel grappig!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke site, in het begin was het ff wennen... maar heb wel een paar leuke matches.
je hebt m al binnen?? ik heb er ook nog eentje...quote:
Jup.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef het-is-mij het volgende:
owja?lekker dan
je bedoeld die wie je kan beoordelen van die linker of rechter?
ehm.......vlgs mij redlijk normaal?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef addictivebeat het volgende:
een vrouw van 1.70 m en 70 kilo, wat voor figuur geeft dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |