ik vermoed dat er momenteel ook een bug in zit. Ik had een speeddate met een Margriet, deze heeft mij twee berichten gestuurd. Echter zodra ik op margriet druk komt daar het chat venster van mijn match ''eva'' te staan. Verder krijg ik nu geen enkele match meer en speeddaten is afgelopen, al twee dagen. Heb veelvuldig ingelogd, echter kan ik nog steeds niks doen en veranderd er nagenoeg niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Het is een combinatie van tijd en hoeveelheid regels
En Chewbacca, het kan zijn dat je bij een speeddate iemand treft zonder foto, dat is inderdaad spijtig. Als de gebruiker wel gewoon netjes een foto heeft opgestuurd dan kun je die binnen 10 minuten wel tevoorschijn toveren door met elkaar te chatten. Je begrijpt waarom we de foto's in het begin blokkerig maken toch?
En m.b.t. matches; je krijgt automatisch meer matches als je praat met je huidige matches. Als je dan ook nog even de notifier installeert krijg je ook direct te zien wanneer je matches online zijn of je een berichtje sturen!
Muziek- en filmsmaak vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen eigenlijk. Maar dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk. Ik ga vaak naar concerten, naar het filmhuis en naar film- / muziekfestivals......lijkt me toch wel leuk als de ander dat ook graag doet en dan ook nog een overeenkomstige smaak heeft. Maar daarentegen kom je daar vlug genoeg achter, dus ik lul mezelf weer klem, hehe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef -Jelmer- het volgende:
Muzieksmaak is iets dat we later nog wel willen toevoegen; op dit moment hebben we eerst even genoeg factoren om mee te kunnen 'rekenen'. Bedankt voor de tip though!
Is mis ook de keuze wel politieke partij jij voor zou stemmen. Past zeer zeker ook wel bij het beeld van een mogelijke match. Een vrouw die stemt op Geert Wilders hoef ik geen date meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Muziek- en filmsmaak vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen eigenlijk. Maar dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk. Ik ga vaak naar concerten, naar het filmhuis en naar film- / muziekfestivals......lijkt me toch wel leuk als de ander dat ook graag doet en dan ook nog een overeenkomstige smaak heeft. Maar daarentegen kom je daar vlug genoeg achter, dus ik lul mezelf weer klem, hehe.
Ja, inderdaad.........maar aan de andere kant moet je ook nog iets hebben om over te lullen natuurlijk. Als je alle voorkeuren van te voren al weet is er ook niks meer aan natuurlijk. Aan de andere kant kan je wel gelijk iemand afschrijven (zeker bij Geert Wilders ideeen) en das ook wel weer handig. Pino zit op zichzelf klemlullen, hehe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Is mis ook de keuze wel politieke partij jij voor zou stemmen. Past zeer zeker ook wel bij het beeld van een mogelijke match. Een vrouw die stemt op Geert Wilders hoef ik geen date mee
Je ziet die vragen toch niet, dus je hebt nog zat om over te lullen. Het probleem met het hele matching systeem is dat ik juist val op tegenpolen. Vrouwen die anders zijn dan ik. Ik heb geen zin om een relatie te hebben met iemand die veelal dezelfde denkbeelden heeft. Dan is er toch niks aan? Dus het hele matching verhaal gaat mij ook een beetje te ver.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.........maar aan de andere kant moet je ook nog iets hebben om over te lullen natuurlijk. Als je alle voorkeuren van te voren al weet is er ook niks meer aan natuurlijk. Aan de andere kant kan je wel gelijk iemand afschrijven (zeker bij Geert Wilders ideeen) en das ook wel weer handig. Pino zit op zichzelf klemlullen, hehe.![]()
Geen idee, heb nog niet veel met Paiq gedaan. Wat ik zag vond ik irritant, daarnaast kijk ik toch niet ten eerste naar het uiterlijk. En daarnaast doe ik helemaal niks meer met datingsites.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je ziet die vragen toch niet, dus je hebt nog zat om over te lullen.
Dat is jouw mening......niet de mijne. Ik heb het liefste wel iemand die enigzins hetzelfde leuk vind of in ieder geval kan vinden. Natuurlijk is het fijn als je je eigen dingen hebt, maar er moet wel wederzijdse interesse zijn, anders ben ik echt binnen 10 minuten uitgeluld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Het probleem met het hele matching systeem is dat ik juist val op tegenpolen. Vrouwen die anders zijn dan ik. Ik heb geen zin om een relatie te hebben met iemand die veelal dezelfde denkbeelden heeft. Dan is er toch niks aan? Dus het hele matching verhaal gaat mij ook een beetje te ver.
Je krijgt van het systeem geen nieuwe matches omdat je nog geen woord hebt gewisseld met bijvoorbeeld Eva. Daarnaast heb je ook iemand uit je matches weggehaald zo te zien. Je hebt twee speeddates gehad waarbij het erop lijkt dat je te laat (?) was? Er werd tegen je gechat maar je hebt niet gereageerd, of kunnen reageren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
ik vermoed dat er momenteel ook een bug in zit. Ik had een speeddate met een Margriet, deze heeft mij twee berichten gestuurd. Echter zodra ik op margriet druk komt daar het chat venster van mijn match ''eva'' te staan. Verder krijg ik nu geen enkele match meer en speeddaten is afgelopen, al twee dagen. Heb veelvuldig ingelogd, echter kan ik nog steeds niks doen en veranderd er nagenoeg niks.
Gewoon afspreken. Straks valt hij heel erg meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Angel20 het volgende:
ik heb mezelf op RP gezet voor 1 maandje...
Heb er niks leuks aan overgehouden...op 1 leuke jonge na. We chatten regelmatig, verder (nog) niks.
Maar ben dus echt razend benieuwd naar hem!!! heb 1 foto gezien waar ie maar half opstaat.
Maar aangezien het chatten supergezellig is..misschien moeten we het maar bij chatten houden..straks valt ie tegen in real.. Maar ja ben toch ook wel errug nieuwsgierig..
ppff lastig hoor...zo via internet...maar ook wel weer een goede manier elkaar te leren kennen opzich! toch?
Das niet bestquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef _wie het volgende:
[..]
thanks, heb me net aangemeld...ik kreeg alleen vrouwen foto's te zien?
Hee, ik ook alleen van heren dus. Terwijl ik er vrij zeker van was dat goed ingesteld te hebben. Zit er geen bug in het geaardheid-voorkeur-invulschermpje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef _wie het volgende:
[..]
thanks, heb me net aangemeld...ik kreeg alleen vrouwen foto's te zien?
Haha....lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hee, ik ook alleen van heren dus. Terwijl ik er vrij zeker van was dat goed ingesteld te hebben. Zit er geen bug in het geaardheid-voorkeur-invulschermpje?
Zou het dat zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Chilli het volgende:
Die artificial intelligence is zooo goed...
die weet gewoon dat je stiekem een homo'tje bent.![]()
Maar hij wilde toch doorgaan met zijn vriendin? Is hij daarop teruggekomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:02 schreef Mickeys het volgende:
Zoals sommige van jullie al weten van mijn collega. Gisteravond was dus het feest en hij was er ook. We hebben een geweldige avond gehad en gaan dit op kort termijn voortzetten. In ieder geval gaan we samen naar een musical. Vanmorgen met elkaar gebeld. Hij heeft me verzekerd mij geen 2e viool te laten zijn en dat hij daar zijn maatregelen voor gaat nemen. In ieder geval hebben we beiden in ons eigen huis natuurlijk, niet/nauwelijks geslapen. In dit geval dus weer: Wordt vervolgd
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maar hij wilde toch doorgaan met zijn vriendin? Is hij daarop teruggekomen?
quote:Hij heeft me verzekerd mij geen 2e viool te laten zijn en dat hij daar zijn maatregelen voor gaat nemen
En hoe gaat hij dat doen dan, lijkt me niet zo makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |