abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:48:50 #176
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31232367
Jelmer, ik vind "muzieksmaak" een opvallende afwezige.. het lijkt me niet dat je die gewoon vergeten bent, geloof je daar niet in? ter verduidelijking: het gaat niet om de muziek op zich maar het feit dat muzieksmaak ook vaak iets over de persoon zegt
Vampire Romance O+
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:28:49 #177
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_31233201
Muzieksmaak is iets dat we later nog wel willen toevoegen; op dit moment hebben we eerst even genoeg factoren om mee te kunnen 'rekenen'. Bedankt voor de tip though!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:45:12 #178
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31234825
Is dit het paiq-feedback topic?
pi_31236544
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

Het is een combinatie van tijd en hoeveelheid regels

En Chewbacca, het kan zijn dat je bij een speeddate iemand treft zonder foto, dat is inderdaad spijtig. Als de gebruiker wel gewoon netjes een foto heeft opgestuurd dan kun je die binnen 10 minuten wel tevoorschijn toveren door met elkaar te chatten. Je begrijpt waarom we de foto's in het begin blokkerig maken toch?

En m.b.t. matches; je krijgt automatisch meer matches als je praat met je huidige matches. Als je dan ook nog even de notifier installeert krijg je ook direct te zien wanneer je matches online zijn of je een berichtje sturen!
ik vermoed dat er momenteel ook een bug in zit. Ik had een speeddate met een Margriet, deze heeft mij twee berichten gestuurd. Echter zodra ik op margriet druk komt daar het chat venster van mijn match ''eva'' te staan. Verder krijg ik nu geen enkele match meer en speeddaten is afgelopen, al twee dagen. Heb veelvuldig ingelogd, echter kan ik nog steeds niks doen en veranderd er nagenoeg niks.
pi_31236560
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef -Jelmer- het volgende:
Muzieksmaak is iets dat we later nog wel willen toevoegen; op dit moment hebben we eerst even genoeg factoren om mee te kunnen 'rekenen'. Bedankt voor de tip though!
Muziek- en filmsmaak vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen eigenlijk. Maar dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk. Ik ga vaak naar concerten, naar het filmhuis en naar film- / muziekfestivals......lijkt me toch wel leuk als de ander dat ook graag doet en dan ook nog een overeenkomstige smaak heeft. Maar daarentegen kom je daar vlug genoeg achter, dus ik lul mezelf weer klem, hehe.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31237286
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Muziek- en filmsmaak vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen eigenlijk. Maar dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk. Ik ga vaak naar concerten, naar het filmhuis en naar film- / muziekfestivals......lijkt me toch wel leuk als de ander dat ook graag doet en dan ook nog een overeenkomstige smaak heeft. Maar daarentegen kom je daar vlug genoeg achter, dus ik lul mezelf weer klem, hehe.
Is mis ook de keuze wel politieke partij jij voor zou stemmen. Past zeer zeker ook wel bij het beeld van een mogelijke match. Een vrouw die stemt op Geert Wilders hoef ik geen date mee
pi_31237569
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Is mis ook de keuze wel politieke partij jij voor zou stemmen. Past zeer zeker ook wel bij het beeld van een mogelijke match. Een vrouw die stemt op Geert Wilders hoef ik geen date mee
Ja, inderdaad.........maar aan de andere kant moet je ook nog iets hebben om over te lullen natuurlijk. Als je alle voorkeuren van te voren al weet is er ook niks meer aan natuurlijk. Aan de andere kant kan je wel gelijk iemand afschrijven (zeker bij Geert Wilders ideeen) en das ook wel weer handig. Pino zit op zichzelf klemlullen, hehe.
then when you're naked,
pi_31237862
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.........maar aan de andere kant moet je ook nog iets hebben om over te lullen natuurlijk. Als je alle voorkeuren van te voren al weet is er ook niks meer aan natuurlijk. Aan de andere kant kan je wel gelijk iemand afschrijven (zeker bij Geert Wilders ideeen) en das ook wel weer handig. Pino zit op zichzelf klemlullen, hehe.
Je ziet die vragen toch niet, dus je hebt nog zat om over te lullen. Het probleem met het hele matching systeem is dat ik juist val op tegenpolen. Vrouwen die anders zijn dan ik. Ik heb geen zin om een relatie te hebben met iemand die veelal dezelfde denkbeelden heeft. Dan is er toch niks aan? Dus het hele matching verhaal gaat mij ook een beetje te ver.
pi_31238837
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Je ziet die vragen toch niet, dus je hebt nog zat om over te lullen.
Geen idee, heb nog niet veel met Paiq gedaan. Wat ik zag vond ik irritant, daarnaast kijk ik toch niet ten eerste naar het uiterlijk. En daarnaast doe ik helemaal niks meer met datingsites.
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Het probleem met het hele matching systeem is dat ik juist val op tegenpolen. Vrouwen die anders zijn dan ik. Ik heb geen zin om een relatie te hebben met iemand die veelal dezelfde denkbeelden heeft. Dan is er toch niks aan? Dus het hele matching verhaal gaat mij ook een beetje te ver.
Dat is jouw mening......niet de mijne. Ik heb het liefste wel iemand die enigzins hetzelfde leuk vind of in ieder geval kan vinden. Natuurlijk is het fijn als je je eigen dingen hebt, maar er moet wel wederzijdse interesse zijn, anders ben ik echt binnen 10 minuten uitgeluld.
then when you're naked,
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:08:48 #185
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_31253336
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

ik vermoed dat er momenteel ook een bug in zit. Ik had een speeddate met een Margriet, deze heeft mij twee berichten gestuurd. Echter zodra ik op margriet druk komt daar het chat venster van mijn match ''eva'' te staan. Verder krijg ik nu geen enkele match meer en speeddaten is afgelopen, al twee dagen. Heb veelvuldig ingelogd, echter kan ik nog steeds niks doen en veranderd er nagenoeg niks.
Je krijgt van het systeem geen nieuwe matches omdat je nog geen woord hebt gewisseld met bijvoorbeeld Eva. Daarnaast heb je ook iemand uit je matches weggehaald zo te zien. Je hebt twee speeddates gehad waarbij het erop lijkt dat je te laat (?) was? Er werd tegen je gechat maar je hebt niet gereageerd, of kunnen reageren.

Ik zou zeggen, stuur eens een berichtje naar die Eva - zoek nog eens een speeddate en laat dan eens weten hoe het ging.
pi_31258566
ik heb mezelf op RP gezet voor 1 maandje...

Heb er niks leuks aan overgehouden...op 1 leuke jonge na. We chatten regelmatig, verder (nog) niks.

Maar ben dus echt razend benieuwd naar hem!!! heb 1 foto gezien waar ie maar half opstaat.

Maar aangezien het chatten supergezellig is..misschien moeten we het maar bij chatten houden..straks valt ie tegen in real.. Maar ja ben toch ook wel errug nieuwsgierig..
ppff lastig hoor...zo via internet...maar ook wel weer een goede manier elkaar te leren kennen opzich! toch?
I thought this day would never end...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:25:02 #187
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31259201
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Angel20 het volgende:
ik heb mezelf op RP gezet voor 1 maandje...

Heb er niks leuks aan overgehouden...op 1 leuke jonge na. We chatten regelmatig, verder (nog) niks.

Maar ben dus echt razend benieuwd naar hem!!! heb 1 foto gezien waar ie maar half opstaat.

Maar aangezien het chatten supergezellig is..misschien moeten we het maar bij chatten houden..straks valt ie tegen in real.. Maar ja ben toch ook wel errug nieuwsgierig..
ppff lastig hoor...zo via internet...maar ook wel weer een goede manier elkaar te leren kennen opzich! toch?
Gewoon afspreken. Straks valt hij heel erg mee
Vampire Romance O+
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:42:52 #188
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_31261550
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef _wie het volgende:

[..]

ik heb wel interesse..ben v
thanks, heb me net aangemeld...ik kreeg alleen vrouwen foto's te zien?
pi_31261641
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef _wie het volgende:

[..]

Das niet best
then when you're naked,
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:50:23 #190
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31261795
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef _wie het volgende:

[..]

Hee, ik ook alleen van heren dus. Terwijl ik er vrij zeker van was dat goed ingesteld te hebben. Zit er geen bug in het geaardheid-voorkeur-invulschermpje?
Vampire Romance O+
pi_31261861
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hee, ik ook alleen van heren dus. Terwijl ik er vrij zeker van was dat goed ingesteld te hebben. Zit er geen bug in het geaardheid-voorkeur-invulschermpje?
Haha....lachen. Heb je straks een speeddate met een gast, hehe.
then when you're naked,
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:26:44 #192
62486 Chilli
Is The Juice Worth The Squeeze
pi_31268513
Die artificial intelligence is zooo goed...
die weet gewoon dat je stiekem een homo'tje bent.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:31:45 #193
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31268657
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Chilli het volgende:
Die artificial intelligence is zooo goed...
die weet gewoon dat je stiekem een homo'tje bent.
Zou het dat zijn

als ik een flikker ben dan match ik vast goed met die vers ontmaskerde pot hierboven
Vampire Romance O+
pi_31278385
Ik blijf erbij na het 1 week te hebben geprobeerd, dat het te lang duurt. Ik heb 2 matches verwijderd en krijg daar nu al 3 dagen niks voor terug. Verder mbv speeddaten wordt nooit iemand getoond die ook interesse heeft om te chatten.

Verder de foto's die je moet doorklikken is wel leuk maar dat begint al snel te vervelen. Om oneliners te versturen moet je eerst credit hebben en aangezien deze niet worden opgebouwd door bovenstaande redenen heeft het weinig zin.

Ja je foto wordt beoordeeld en je krijgt een cijfer. Het heeft verder weinig toegevoegde waarde, maar sluit wel aan op de wensen van je doelgroep. Ik zou graag een topverhaal hier willen neerplanten, ook al is het een beta en is het concept geweldig, de uitvoering kan nog veel beter.

Ook al zijn er wel erg weinig inschrijvingen en veelal is nooit iemand online. Ik hoop voor jullie dat je snel meer bekendheid krijgt. Hebben jullie ook een idee hoe je een grotere bekendheid wil krijgen, of gaat alles via mond op mond reclame en forums zoals fok.
pi_31281213
Ik heb juist al leuke ervaringen met Paiq, heb vandaag ook een meisje ontmoet op de chat na haar een oneliner gestuurd te hebben. Erg leuke meid! En zo zijn er meer. En natuurlijk wil dat niet zeggen dat er een relatie uit voortvloeit, maar dat hoeft ook niet. Het is leuk om zo eens wat mensen te spreken.
Daarbij vind ik een FoK!ster al erg leuk Het is alleen jammer van Paiq dat er nog zo weinig leden zijn, maar dat is altijd in de beginfase... Er zitten (voor mij) genoeg leuke members bij.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:59:46 #196
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_31289943
Ik heb nog een invite over voor een man.
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:02:07 #197
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31304822
Op paiq nu een lang chatgesprek gehad. In eerste instantie was het elke keer als de ander offline was maar nu was hij online vanmorgen. Ineens kwam er een slechte taal naar voren. Maar ik moet bekennen dat ik ook eigenlijk nog in het feestgedruis was van gisteravond.

Zoals sommige van jullie al weten van mijn collega. Gisteravond was dus het feest en hij was er ook. We hebben een geweldige avond gehad en gaan dit op kort termijn voortzetten. In ieder geval gaan we samen naar een musical. Vanmorgen met elkaar gebeld. Hij heeft me verzekerd mij geen 2e viool te laten zijn en dat hij daar zijn maatregelen voor gaat nemen. In ieder geval hebben we beiden in ons eigen huis natuurlijk, niet/nauwelijks geslapen. In dit geval dus weer: Wordt vervolgd
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31307644
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:02 schreef Mickeys het volgende:

Zoals sommige van jullie al weten van mijn collega. Gisteravond was dus het feest en hij was er ook. We hebben een geweldige avond gehad en gaan dit op kort termijn voortzetten. In ieder geval gaan we samen naar een musical. Vanmorgen met elkaar gebeld. Hij heeft me verzekerd mij geen 2e viool te laten zijn en dat hij daar zijn maatregelen voor gaat nemen. In ieder geval hebben we beiden in ons eigen huis natuurlijk, niet/nauwelijks geslapen. In dit geval dus weer: Wordt vervolgd
Maar hij wilde toch doorgaan met zijn vriendin? Is hij daarop teruggekomen?
then when you're naked,
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:32:29 #199
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31307924
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Maar hij wilde toch doorgaan met zijn vriendin? Is hij daarop teruggekomen?
quote:
Hij heeft me verzekerd mij geen 2e viool te laten zijn en dat hij daar zijn maatregelen voor gaat nemen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31307990
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:32 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[..]
En hoe gaat hij dat doen dan, lijkt me niet zo makkelijk.
then when you're naked,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')