quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik zei dat ik credits had, niet dat ik het al gedaan had
Idd, erg leuk. Ik vind het grappig om te zien dat m'n foto's hetzelfde rapportcijfer krijgen als dat waarvan ik dacht dat anderen me dat ongeveer zouden geven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bij "instellingen" kun je dus zien hoe je foto's beoordeeld zijn. Best leuk dat zulke statistieken worden bijgehouden
Hé verrek, zie het nu pasquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bij "instellingen" kun je dus zien hoe je foto's beoordeeld zijn. Best leuk dat zulke statistieken worden bijgehouden
is gewoon de verhouding van keuze. Dus zoveel % heeft voor jou foto gekozen tegenover de ander en daardoor komt er een cijfer uit. Dus cijfers geef je niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, zie het nu pas.
Wel vage shit hoor, wist niet eens dat je ook cijfers kon geven.
Maar hé, fuck it, ik heb 13 x een 8 voor m'n bodyshot.
Vage shit dan, bij de andere foto's heb ik namelijk overal "? x 12" ofzo staan...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
is gewoon de verhouding van keuze. Dus zoveel % heeft voor jou foto gekozen tegenover de ander en daardoor komt er een cijfer uit. Dus cijfers geef je niet.
Dus je bent 13 keer ok gestemd en een aantal keer won die ander
Ik scoor een schamele 7.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, zie het nu pas.
Wel vage shit hoor, wist niet eens dat je ook cijfers kon geven.
Maar hé, fuck it, ik heb 13 x een 8 voor m'n bodyshot.
volgens mij is het hoe vaak je foto positief beoordeeld is (13x dus) en dan welk cijfer dat gemiddeld geeft (een 8 dus).quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vage shit dan, bij de andere foto's heb ik namelijk overal "? x 12" ofzo staan...
Je hebt moeite om te onthouden hoe je je verhaal hebt aangedikt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ze mogen weleens een scroll functie maken voor de gesprekken.
Soms is het handig om ff terug te kijken jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt moeite om te onthouden hoe je je verhaal hebt aangedikt?
Ik denk dat je Toetsel bedoelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef MouseOver het volgende:
Volgens mij is trouwens een van de dames in de top5 van top tot teen een fokster. Maar ik kom even niet op haar naam.. die met dat rode aan, met de donkere halflange haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |