Klopt, dat had ik in het begin ook. Maar nu heb ik wel een paar matches uit de buurt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef broer het volgende:
Dat PaiQ ziet er wel grappig uit. Geen idee hoe andere sites werken, maar dit lijkt wel lekker losjes te gaan.
Alleen mag aan de match-techniek nog wel wat gesleuteld worden. Als je aangeeft dat je 'niet ver' wilt reizen voor een match, en je word dan gekoppeld aan iemand die aan de andere kant van het land woont, is er iets nog niet helemaal goed.
Nou ik vat het niet super serieus op. maar tis leuk om geprobeerd te hebben. De site heeft gewoon erg leuke elementen. Jammer dat het credits opbouwen gewoon langzaam gaat. Maar ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef Ciscus het volgende:
F5, dat ik daar niet opgekomen ben! Meesterlijk! Haha
Maarre....werkt goed voor je dus, BS?
Ik vind dat juist wel grappig. Bij 2 afstotelijke foto's zul je dan toch selecteren op een bepaalde verschillende eigenschap, bijvoorbeeld haarkleur. Hoewel een beetje vreemd lijkt het me toch wel nuttig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo:
Foto's beoordeeld : 628
Berichten uitgewisseld: 176 in en 187 uit
SpeedDates : 7
waarvan er 1 waarvan nou ik de hele foto gallerij zie. Erg aardig meisje
Maar bij dat foto's beoordelen. Echt soms is het erg moeilijk een keuze te maken tussen 2 wat allebei totaal , maar dan ook totaal niet mijn smaak isDus gelukkig is F5 mijn redder in nood.
Het is inderadad soms kiezen tussen twee foto's die me helemaal niet aanspreken... dat hou ik overigens ook in gedachten als ik de score van mijn eigen foto's controleer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:41 schreef Ciscus het volgende:
F5, dat ik daar niet opgekomen ben! Meesterlijk! Haha
Volgens mij krijg je er meer door mensen uit te nodigen. Ik heb er iig al 69 opgebouwd totaal geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik vat het niet super serieus op. maar tis leuk om geprobeerd te hebben. De site heeft gewoon erg leuke elementen. Jammer dat het credits opbouwen gewoon langzaam gaat. Maar ja.
Wat kun je eigenlijk met die creditsquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik vat het niet super serieus op. maar tis leuk om geprobeerd te hebben. De site heeft gewoon erg leuke elementen. Jammer dat het credits opbouwen gewoon langzaam gaat. Maar ja.
Beetje lastig als je maar 1 vrouw uit kan nodigen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er meer door mensen uit te nodigen. Ik heb er iig al 69 opgebouwd totaal geloof ik.
Je kunt dan contact opnemen met meiden die je bij het foto's beoordelen tegenkomt. Tien credits per onelinerquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk met die credits.
Trouwens, ook wel leuk die fotostatistieken pagina; kun je zien binnen welke 'league' je valt.
Met credits kan je iemand een "lang bericht" sturen... bijvoorbeeld als je een leuke foto ziet van iemand.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Trouwens, ook wel leuk die fotostatistieken pagina; kun je zien binnen welke 'league' je valt.
Kun je dus "oneliners" sturen naar foto's die je dus beoordeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij een uitnodiging ontvang je 10 creditsquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef kastanova het volgende:
Damn en dat kost 10 credits?.
Slechts 5 gesprekjes gehad met 257 ontvangen berichtjes, maar nog maar 4 credits.
4 credits, doe je goed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:52 schreef kastanova het volgende:
Damn en dat kost 10 credits?.
Slechts 5 gesprekjes gehad met 257 ontvangen berichtjes, maar nog maar 4 credits.
Dankzij het-is-mij's aanmelding heb ik eindelijk credits om een meisje van een foto waar ik bijna van smolt eens iets te sturen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Met credits kan je iemand een "lang bericht" sturen... bijvoorbeeld als je een leuke foto ziet van iemand.
ja echt , heb1 meisje gezien waar ik echt een goed gevoel bij had (en nee tis niet zo'n meisje dat dan ook nog eens in de top 5 staat van best beoordelde foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dankzij het-is-mij's aanmelding heb ik eindelijk credits om een meisje van een foto waar ik bijna van smolt eens iets te sturen.
Ze mag op onze bruiloft komen![]()
Shit, je bent mijn foto tegen gekomen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:
Djezus christ, je hebt er af en toe ook echt godsgrúwelijke lelijke vrouwen tussen zitten.
Ach, je ziet de herenfoto's niet.. ik stel me voor dat daar ongeveer hetzelfde tussenzietquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:
Djezus christ, je hebt er af en toe ook echt godsgrúwelijke lelijke vrouwen tussen zitten.
Ik denk dat ze mijn foto weer in het verkeerde vakje hebben gestopt, Chris.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Shit, je bent mijn foto tegen gekomen?
coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dankzij het-is-mij's aanmelding heb ik eindelijk credits om een meisje van een foto waar ik bijna van smolt eens iets te sturen.
Ze mag op onze bruiloft komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |