Gaat wel aardig, vandaag huis goed aan kant gemaakt voor het weekend aangezien ik morgen nog kleine herstel operatie aan me borsten ga ondergaan, dan hoef ik van het weekend alleen maar op bed of op de bank te leggen
Beetje een bummer ook wel omdat iemand die ik leuk vind het weekend zo druk is dat ie niet naar me toe kan komen. (moeten we nog langer wachten )
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7 Best place for a woman? Face down, ass up In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Ik ben toch weer aan het experimenteren. De omgeving anders bekijken Om zo mijn eigen bestaan niet op te merken. Dan voel ik me een soort geestverschijning af en toe. Dan lijk ik niet te bestaan. Lekker rustgevend dus.
Net een foto gemaakt vanmiddag waar ik als een soort geest eruit zie, meteen als fotoboek erbij gepakt.
Maar ben blij dat het weer bijna avond is. Geef mij maar de avond. De morgen en de middag is me veel te langdurend.
Dus kom maar op met die lange avonden
Sinds 2007 anti depressiva vrij, In 2008 gezonder enigsins rustiger blij. Gekte en waanzin voorbij. Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
Een zeer hoofd en moe/duf... Alsof ik bij wijze van een waasje voor mijn ogen heb...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Beter dan vanmorgen, de dag is me meegevallen Vanavond hopelijk 'n rustig avondje, nu nog wachten op m'n vriendinnetje voordat ik aan 't eten kan beginnen. Heb wel honger zeg
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Take my love, take my land, take me where I cannot stand I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me Take me out to the black, tell them I ain't comin' back Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
opeens doodop.. ik moet morgen ook weer werken, onverwacht. Zit ik weer aan 30 uur deze week... het kan niet zo. Ik trek dit niet. Ik moet ook rust dagen hebben! Ik weet alleen dat het even niet anders kan.. eerst collegaatje op vakantie, nu eentje ziek.. Maar ik ben zooo moe. Help
Al beter als dat ik vanmiddag zei De mensen in de PUB SC hebben me goed gesteund
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)