Kung-Fuquote:Op donderdag 29 september 2005 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
Tanja heeft het over open plekken waar vocht uit kwam???? Op haar armen en zo..??? Overdraagzaam tijdens een les..?|Welke les?
En dat maakt heeeeel veel goed ...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Marrije het volgende:
Aha, Tanja heeft 2 jaar op een internaat gezeten, toen was ze 16 ofzo.
Thanksssssssssssquote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kung-Fu
Een meisje had allemaal plekken
Artsen wisten niet wat het was
Tanja kreeg het ook na een training
Meisje zei dat haar artsen niet wisten wat het was maar dat het volgens haa niet besmettelijk was
Tanja twijfelde hieraan omdat ze ook van die plekken had gekregen
Tanja is nogal schoon op zichzelf en besloot niet meer naar KungFu te gaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
![]()
Ikke ikke ikke en de rest kan
Eerst luisterde meerdere bewoners, toen weer Lieske, toen Rob en nu gezamelijk het luister-stokje aangenomen...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
![]()
Ikke ikke ikke en de rest kan
Rob's reactie: "hmmm"quote:Op donderdag 29 september 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik raak nogal snel van dingen uitgekeken"
Mijn mooiste vakanties heb ik in Oekraine beleefdquote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
gaat Tanja met het internaat een weekje skien
'maar goed dat was in Tsjechië en niet in Zwitserland waar je van die mooie skipistes hebt'
Ja net zoiets oneerlijks als dat ze niet haar favoriete kinderwagen kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
'maar goed dat was in Tsjechië en niet in Zwitserland waar je van die mooie skipistes hebt'
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
1 jaar in Drenthe en 1 jaar in Groningen stad.( Ze was toen 16/17)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja heeft 2 jaar op een internaat gezeten
Tja... er is maar één oplossing om die vreselijke waterval te stoppen (eentje die Scanman onwelgevallig zal zijn)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja man en dan heb ik van die Triple A merken, zeg maar, daar level ik dan zo goed mee![]()
dat mens is echt chronisch ontevreden met alles.... onvoorstelbaarquote:Op donderdag 29 september 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Ja net zoiets oneerlijks als dat ze niet haar favoriete kinderwagen kreeg.
Onbegrijpelijk dat er niet naar je wensen geluisterd wordt![]()
![]()
Tanja's moeder kreeg Tanja toen ze 18 was, was een ongelukje.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Misschien wilden Tanja's ouders ook maar 1 kind.
Nadat ze Tanja kregen en ze zo verdomd moeilijk was, bedachten ze dat 1 eik wel genoeg was![]()
Dat valt echt nog maar te bekijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
dat Roel 10.000 EUR heeft gewonnen!
Aaah .. midnight swinging !!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Wordt een beetje saai nu.
Ik knal er nog maar even een muziekje in
http://www.xs4all.nl/~sieger/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |