Da's waar jaquote:Op donderdag 29 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij wint van Roel of Lieske, dan staat hij al met 1 been in de finale.
Ja man en dan heb ik van die Triple A merken, zeg maar, daar level ik dan zo goed meequote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, weet je, het is meer van, zeg maar, nee... ja, het is ook zo'n motherfucking mooie avond, zeg maar, en ik heb zoveel geleerd, dat is echt niet minor meer.
En dan heb ik zoiets van, het is gewoon awkard, maar ik weet het niet, zeg maar. Eigenlijk weet ik het niet, zeg maar. En dat is major, weet je. Ik weet het zeg maar gewoon niet, zeg maar.
getver, waar gaat dat nou weer over?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:
Menno spuugt een rochel in Joost's gezicht.
Roel is daarop maar uit het bubbelbad gegaan ...
Volgens Roel was Menno er zelf ook beduusd van.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
getver, waar gaat dat nou weer over?
Die kunnen wat mij betreft nu allebei wieberen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Marrije het volgende:
Bah, Menno die Joost in het gezicht spuugt en Joost spuugt terug![]()
Allemaal cover-upsquote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu grijpt Joost Dido...
Of Dido grijpt Joost
edit: al weer voorbij
Je had erbij moeten zijn .. ehh zienquote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kunnen wat mij betreft nu allebei wieberen.
En dan ook nog de schuld van "dat meisje"......... dat moet echt heftig besmettelijk geweest zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja maskeert een SOA als eczeem
Of gewoon een ordinaire schimmelinfectie zoals ringworm.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja maskeert een SOA als eczeem
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Korte samenvatting van het gesprek van Tanja:
"Ik,ik,ik,ik.ik.ik"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |