Wat dacht je van 25 Euro incl verzendkosten?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:39 schreef meneerdeman het volgende:
US Robotics externe USB wireless adapter 54g OEM
Ik bied 20 euro incl ...
Delen we het verschil ?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Wat dacht je van 25 Euro incl verzendkosten?
Is goed, mail me maar op bartwillem at elitelife.nlquote:
Hierbij wat informatie over de firewall:quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef EggsTC het volgende:
Die firewall kan je daar is wat specs van plaatsen?
Euhm, van die OEM's blijven er na de verkoop aan Meneerdeman nog 2 over. Is dat ook goed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:33 schreef nAf-e het volgende:
ik bied 125 voor:
2x US Robotics externe USB wireless adapter 54g Retail Nieuw!!
3x US Robotics externe USB wireless adapter 54g OEM nieuw
1tje is er nu verkocht (een USB). Apparaat wordt standaard herkend door Windows, verder zit er een handleiding bij. Ook het barcode-lettertype wordt meteen herkend. De ps/2-scanners lus je door via je keyboard en gaan dus gewoon in je ps/2-poort.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef saban het volgende:
Meer info over de barcode scanners en graag toch een richtprijs
Dat is inderdaad dezelfde aansluiting! Ik zal je even een e-mail sturen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Wiwi101 het volgende:
Als die midi-connectors hier op passen, dan wil ik hem graag hebben, net als de de draadloze muis. (er stond bulk achter dus ik dacht je hebt er meerdere)
M'n email staat in m'n profiel. Mail me, dan regelen we alles.
Wiwi101
Ik zit zelf aan rond de 35 Euro te denken (inclusief verzenden).quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
hoeveel wil je er voor hebben? (usb versie)
Sorry, dat vind ik te weinig.quote:
Is inderdaad een witte. Mail me maar op bartwillem at elitelife.nlquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Kos het volgende:
1 Cardreader voor 12,50 incl. verzenden?
(mits het een witte is trouwens)
Wat vind je dan reëel? Tegenbod is altijd mogelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
35 vind ik veel te veel, ik haak af.
Maak er 27,50 van en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef SlipSlop het volgende:
25euro inclusief voor die USB barcode scanner
Doe maar een bod zou ik zeggen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:56 schreef McKillem het volgende:
Ik wil misschien die hotbrick wel maar ik vind 400 echt te veel want hij is nieuw te krijgen voor dat bedrag.
Wat is de status/conditie er van?
Ik heb hier 3 SCSI schijven liggen, maar mijn moederbord heeft geen scsi. Als ik zo'n kaart gebruik kan ik dan mijn SCSI schijven gebruiken?quote:1x Adaptec 19160 scsi-kaart pci 110 retailversie met kabel, boekjes en cd
1x Adaptec 39160 scsi-kaart pci 140
Jep, het zijn namelijk bootable scsi-kaarten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 SCSI schijven liggen, maar mijn moederbord heeft geen scsi. Als ik zo'n kaart gebruik kan ik dan mijn SCSI schijven gebruiken?
Vooruit dan maar, anders raak ik er nooit van af.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef Smoved het volgende:
25 euro inclusief voor zo'n USB barcode ding.
Mail me ff op riekelt (at) riekelt.com om dit verder af te handelen, er staan geen contact gegevens in je profielquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:38 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, anders raak ik er nooit van af.
Jep, meer stuks zelfs. Zowel OEM als Retail.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Versuvio het volgende:
Heb je nog zon US Robotics externe USB wireless adapter 54g ding over?
Is goed, mail me maar op bartwillem at elitelife.nl voor de afhandeling!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef afraidtech het volgende:
1x Linksys WPC11 pcmcia wireless adapter
20 euro voor mij
Accoord! Heb alleen de ps/2-versies nog. USB's zijn reeds verkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef deboom het volgende:
1x Barcode scanner ps2 retail incl handleidingen
22euro incl verzendkosten?
mocht je nog een usb versie hebben dan heb ik die liever 24euro incl verzenkosten?
david_lindeboom at hotmail.com
Als deboom er 1 afneemt is er nog 1 over.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef erik-de-perik het volgende:
hoeveel van die barcode readers heb je nog?
ja maar het is wel ps2, beetje achterhaaldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat vind ik te weinig. Die 22 Euro incl. verzenden is eigenlijk wel de bodemprijs. De apparaten zijn nog immers nieuw.
Dat zal best, maar ik zou het lullig voor Deboom vinden als hij 22 Euro betaalt en jij op dezelfde dag er 1 voor 17,50 zou krijgen. Sowieso is 17,50 te weinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:05 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
ja maar het is wel ps2, beetje achterhaald
ok, 20...moet nog een plugje kopen van ps2 naar usbquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zou het lullig voor Deboom vinden als hij 22 Euro betaalt en jij op dezelfde dag er 1 voor 17,50 zou krijgen. Sowieso is 17,50 te weinig.
Het mag misschien wel achterhaald zijn, het apparaat werkt net zo snel.
mijn bod staat nog steeds....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
ok, 20...moet nog een plugje kopen van ps2 naar usb
ja ik had die scanner wel willen hebben, maar ja die is weg..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Bart-Willem het volgende:
Kick!
Hmm, daar moet ik nog even over nadenken. Het bord is namelijk gloednieuw, echter zonder boekjes/kabels etc. Wel met doos.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rammes het volgende:
Asus P4P800-E 40 euro..
Accoord! Mail me maar op bartwillem at elitelife.nl voor de afhandeling.quote:Op zondag 6 november 2005 23:40 schreef schvvmert het volgende:
Notebookadapter en 2x Shuttle cardreader. 32,50 incl verzenden.
ok denk maar even na en anders mail me maar...quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik nog even over nadenken. Het bord is namelijk gloednieuw, echter zonder boekjes/kabels etc. Wel met doos.
[..]
Ja daar had ik het met de post boven je ook over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef rammes het volgende:
hallo, mainboard???
Dat sloeg dus op jou.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:44 schreef Bart-Willem het volgende:
Euh da's wel ok, als dat excl. verzendkosten is.
Ik heb alleen nog een USB wireless adapter. Een router heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik ben op zoek naar een Wireless netwerkkaartje voor in mijn PC, PCI dus. En een Wireless router, dus kabelmodem erin.. op de router, en PC & toekomstige DS met Mario Kart ook werkend..
Kun jij me helpen?
Dat heb ik, ik mail je even.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Chandler het volgende:
Heb je misschien ook iets voor een oud Sony Vaio laptop om wireless netwerk te krijgen? indien ja, mail me dan even op me email adres of msn!?
aan een wireless PCI kaartje kan ik je mischien wel helpen, moet je maar even mailenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Ik ben op zoek naar een Wireless netwerkkaartje voor in mijn PC, PCI dus. En een Wireless router, dus kabelmodem erin.. op de router, en PC & toekomstige DS met Mario Kart ook werkend..
Kun jij me helpen?
Zeg, we gaan hier toch geen topics kapen he!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aan een wireless PCI kaartje kan ik je mischien wel helpen, moet je maar even mailen![]()
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Zeg, we gaan hier toch geen topics kapen he!
Nee niet op school, zelf heb ik de WTRG54G ofzo... de allerlaatste versiequote:Op donderdag 1 december 2005 15:30 schreef Bart-Willem het volgende:
Hmm vreemd, wat voor kaart is je andere Linksys, en heb je 't ook getest in een andere omgeving (bijvoorbeeld school ofzo)? Die kaart zou perfect moeten werken, dat heeft 'ie altijd gedaan namelijk.
Voor 1 stuk neem ik aan? Zo ja: accoord! Mailen kan naar bartwillem at elitelife.nl.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:06 schreef NightPlayR het volgende:
Dan doe ik een bod van 20,50 incl![]()
Mocht je het niet werkend krijgen, dan kan je hem uiteraard terugsturen en krijg je je geld terug.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee niet op school, zelf heb ik de WTRG54G ofzo... de allerlaatste versiemaaruh nog geen resultaat
tis jammer dat je niet in de buurt woont
Voor die 5 euro heb ik een jaar garantie..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat zijn exact dezelfde inderdaad. Voor 10 Euro per stuk mag je ze wel hebben (excl. verzenden). Scheelt je toch 5 Euro ten opzichte van die online shop.
15 inc. verzenden?quote:1x Linksys WPC11 pcmcia wireless adapter Vraagprijs: 20 Euro
Maak er 22,50 incl verzenden van en we hebben een deal.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:34 schreef NightPlayR het volgende:
[..]
Voor die 5 euro heb ik een jaar garantie..![]()
Mijn bod van 15 euro blijft staan...
Destijds stond er een hoger bedrag, maar dat is nu kennelijk gewijzigd.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:29 schreef heus het volgende:
lol, je verkoopt die firewall voor 400euro en even later geef je een link voor pics waar ie 400dollar kost:)
Ik geef er 75 voor..
Die is al verkocht.quote:
moet je zelf weten.. nu kom je er niet vanafquote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef Bart-Willem het volgende:
Kick!
Ik heb besloten dat 75 voor de firewall toch te weinig is. Die link van 400 Dollar op internet is gewoon een nieuwe, dus omgerekend is dat circa 350 Euro (ex BTW). Maar omdat het alleen het apparaat zelf is (normaal zit er ook de stroomstekker bij, gewoon dezelfde als voor pc's, en de handleiding bij) wil ik er minimaal 175 voor hebben.
Is accoord! Mail me maar op bartwillem at elitelife.nl voor de afhandeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef Ken_X het volgende:
Asus P4P800-E
50 euro inclusief verzenden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |