quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik duim voor je(als ik dat nog kan omdat ze dan bij mij logeert
tot mrogen toedeloequote:Op donderdag 29 september 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ga slapen
Peuken zijn op en zonder peuken overleven mijn vingers het niet lang als ik wakker blijf
Truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel... maar het is en blijft donderdagquote:Op donderdag 29 september 2005 07:56 schreef saaw het volgende:
ik heb geen zin in vandaag
maar tis bijna weekend
Hier?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:01 schreef saaw het volgende:
ik hoef vandaag eindelijk een keer niet te werken
* saaw gaat zich heel erg vermaken vanavond
Heb je al iets te doen, of wil je vanavond op huwelijksreis naar A'dam?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:01 schreef saaw het volgende:
ik hoef vandaag eindelijk een keer niet te werken
* saaw gaat zich heel erg vermaken vanavond
naar amsterdam is moeilijk want daar ben ik alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je al iets te doen, of wil je vanavond op huwelijksreis naar A'dam?
Ja maar... later doen we onze huwelijksreis nog is over, dan gaan we naar chinaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:04 schreef saaw het volgende:
[..]
naar amsterdam is moeilijk want daar ben ik al
en ik ga naar een feestje
Verzin jij hem deze keer maar. die noob bakt er niks vanquote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Fwnk het volgende:
nog maar een paar posts en dan hebben we een nieuwe tt
Als ik er op tijd bij ben wel jaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Verzin jij hem deze keer maar. die noob bakt er niks van![]()
Mja, we hebben hier onze eigen pc n shit, en als we het spul maar afhebben, voor de rest mogen we net zo gek doen als we willenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef B_BOY het volgende:
ja das het betere werk. ik mag ook vaak uren wegblijven als ik op schema lig. bij nederlands mag ik trouwens voor het hele jaar wegblijven. de juffrouw verwacht dat ik ga werken terwijl zij examenspullen van mij heeft kwijtgeraakt nu heb ik dat even gemeld bij de conrector en zij moet eerst die spullen regelen.
Ik altijd alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Fwnk het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!1111!@121!@@1`2`12
ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Fwnk het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!1111!@121!@@1`2`12
dat heb ik nu maar 4 uur in de week (tijdens informatica) volgens mij vind die vent het niet eens erg als je een krat bier gaat opzuipen tijdens de les, als je hem ook wat geeft en verder de boel niet al te erg afbreekt is het hem allang goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja, we hebben hier onze eigen pc n shit, en als we het spul maar afhebben, voor de rest mogen we net zo gek doen als we willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |