ik klik op registreer vul alles naar behoren in, klik of klaar ofzoquote:
Had ik ook, gewoon inloggen. Werkt perfectquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik klik op registreer vul alles naar behoren in, klik of klaar ofzo
en dan komt dit:
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php![]()
hoezee, mn 3e inlognaam doet het eindelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon inloggen. Werkt perfect![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
ja maar dan kan ik geen muziek meer luisteren
De internet verbinding op mijn computer loopt ook via de computer in onze woonkamer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan mijn vader die mijn server weleens uitzette
www.mohradio.comquote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef Boeman het volgende:
wat voor muziek zalk nu aanzetten? kan nie kiezen
ik heb geen eigen alles gaat via mn vaderquote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan mijn vader die mijn server weleens uitzette
Beterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik heb geen eigen alles gaat via mn vader
Ah morgen komt ze?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef DaMook het volgende:
Maar ik heb geen zin
Maar ik moet morgen wel fris zijn
Morgen gaan we naar de stadquote:
Teveel is niet goed hequote:
Teveel is altijd goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Teveel is niet goed he
Zal wel lukken
Ik heb zelf ervaren dat als je elkaar elke dag teveel ziet en of spreekt dat het sneller fout gaat als dat je dat niet doetquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef MaRySe het volgende:
ik snap dr echt helemaal niks van me en me vader had geen tijd deze week om t uit te leggen
Ja ok elke dag is ook niet fris. Dan zit je bijna op elkaars lip en heb je zelf ook geen leven meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zelf ervaren dat als je elkaar elke dag teveel ziet en of spreekt dat het sneller fout gaat als dat je dat niet doet
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het liefst heel de dag bij d'r ben
Nee daarom, en nu zitten we ook elke dag te msnen en dat wil ik eigenlijk ook iets minderen, mag gerust elke dag, maar niet zolangquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ok elke dag is ook niet fris. Dan zit je bijna op elkaars lip en heb je zelf ook geen leven meer.
Een homie van me heeft nu ook een vriendin na 20 jaar. Hij ziet haar elke woensdagmiddag en 1 of 2 keer in het weekend. En de afstand is een kilometer of 10....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee daarom, en nu zitten we ook elke dag te msnen en dat wil ik eigenlijk ook iets minderen, mag gerust elke dag, maar niet zolang
1 a 2 x per week elkaar zien en de rest smsen, bellen en msnen is meer als genoeg
Bij mij is het ook zo'n 10 kmquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een homie van me heeft nu ook een vriendin na 20 jaar. Hij ziet haar elke woensdagmiddag en 1 of 2 keer in het weekend. En de afstand is een kilometer of 10....
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens de adresgegevens van spenky. Per opbod zijn deze verkrijgbaar.
Alleen ik kom eens langs hoor als ik eens in de buurt ben.quote:
Nee hoorquote:
ikke vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoorIk val alleen niet op mannen
Ik heb een lieve vriendin
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |