quote:Dat nummer heet volgens mij "Houwdoe". Weet alleen niet of je het zo schrijft, ik kan geen Brabants.
Op zondag 04 november 2001 12:06 schreef Trancefreak het volgende:
Weet iemand hoe de nieuwe van de vliegende panters heet en waar ik heb kan downloaden? kazaa heeft geen resultaat
Twas vandaag erg lachen, vooral toen ze verkleed waren als Jood, en die-hard Feyenoord supporters waren.
Ohja hoe die nieuwe heet weet ik nie, het laatste wat ik er van heb is de CD "Hype".
quote:Volgens mijn Berg op Zoomse klasgenootje is het "houdoe".
Op zondag 04 november 2001 18:01 schreef Bug het volgende:[..]
Dat nummer heet volgens mij "Houwdoe". Weet alleen niet of je het zo schrijft, ik kan geen Brabants.
quote:Dat is correct.
Op maandag 05 november 2001 00:36 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Volgens mijn Berg op Zoomse klasgenootje is het "houdoe".
En dat nummer is ook wel lachen opzich, ik kende hem wel maar nie als houdoe. Een week of 3 geleden was de "clip" op nederland 3.
Ik heb em gevonden!!!!!!!!!!
niet echt de beste kwaliteit maar dat maakt nie uit
Tof liedje!!
quote:Ik heb hem ook van www.kicken.com
Op maandag 05 november 2001 20:55 schreef Trancefreak het volgende:
ken je em nie ff doorsturen via msn ovzo of gebruik je kazaa of iets dergelijks? of waar heb jij em vandaan?
late reactie, maar ik kom hier nie zo heel vaak
Hoe dan ook, ik had dit nummer nog nooit gehoord en heb echt helemaal in een scheur gelegen
Als je dit soort types in je omgeving hebt (familie o.i.d.) dan wordt ie nog leuker!!!
quote:Ja, die weet ik te vinden: c:/My Music/Vliegende Panters - Het Dorp.mp3
Op maandag 4 november 2002 14:30 schreef Priem het volgende:
Weet iemand ook het nummer Het Dorp te vindenDit nummer is gecoverd door de Vliegende Panters, maar oorspronkelijk van Wim Sonneveld. Echt een onwijs mooi nummer, maar ik kan alleen maar songteksten vinden..
quote:Warezrequests mogen niet, lees de FAQ.
Op maandag 4 november 2002 14:30 schreef Priem het volgende:
Weet iemand ook het nummer Het Dorp te vindenDit nummer is gecoverd door de Vliegende Panters, maar oorspronkelijk van Wim Sonneveld. Echt een onwijs mooi nummer, maar ik kan alleen maar songteksten vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |