Van mijn werkstuk in groep 5 weet ik nog dat cavia's wisselen in de baarmoeder, als het goed is zal je dat dus niet meer meemaken. Gelukkig groeien bij knaagdieren hun tandjes wel weer aan, maar het is toch knap lastig. Onze cavia had ook een keer z'n tandjes gebroken en toen kreeg hij gepureerde groenten met een pipetje en roosvicee in z'n drinkfles !
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat katertjes die haakjes pas krijgen onder invloed van hun "grote mannen hormonen". Als een kater gecastreerd wordt verdwijnen die haakjes weer, die van Ernesto is helemaal glad. Nu we toch met het onderwerp bezig zijn: ik was in mijn oude filmpjes aan het zoeken, vond ik er eentje van toen Mimosa krols was. Had ik gemaakt omdat ik dacht dat Duncan me zonder beeldmateriaal niet zou geloven. Ernesto had namelijk al 3 maanden geen rijbewijs meer, maar probeerde toch Mimosa te dekken (ze vroeg erom
![]()
). Met de nadruk op probeerde...tot grote frustratie van zijn zus, die wou SEX, EN WEL NU, MAAKT NIET UIT MET WIE !!!
101_4759.MOV