10.000 EUR als het hem lukt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
Rob lult zich namen BB een slag in de rondte om Tanja te laten blijven.
gewoon lekker etentje gaan doen hoor! morgen zit ze er vast nog gewoon (met extra zak geld)quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje baalt zo ontzettend dat ze morgenavond niet kan kijken.
Ik ben nu gewoon in staat om mijn etentje van morgen af te zeggen..... (hoezo verslaafd?)
ja haar nominaties zijn niet persoons gebonden ofzo ietsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef vw_caddy het volgende:
wtf? Ze heeft respect voor Lieske?
Geheime missiequote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10.000 EUR als het hem lukt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja kan respect opbrengen voor Lieske. WAAROM HEB JE HAAR DAN AL 5 WEKEN ACHTER ELKAAR GENOMINEERD DOOS!!!!
Hij stak gewoon openlijk in de woonkamer met iedereen erbij een sigaret op.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist Scan, maar heeft iemand van de RP het gezien, en gemeld?
Zo niet, dan 10.000 EUR
als ze blijft, doet ze het gewoon weer, hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja kan respect opbrengen voor Lieske. WAAROM HEB JE HAAR DAN AL 5 WEKEN ACHTER ELKAAR GENOMINEERD DOOS!!!!
Ze heeft haar elke keer genomineerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef vw_caddy het volgende:
wtf? Ze heeft respect voor Lieske?
ook goedemorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
Is dit serieus? Dat Tanja weer eens weg wil? Heeft ze dat gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |