quote:Op woensdag 28 september 2005 20:01 schreef Dizer het volgende:
24. Favoriete film: Pearl Harbor
Jij je zinquote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dize... Nee... Jij... Pearl... HARBOR?!?!??!???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nietesquote:
Da's veeeel beter!quote:
Dudequote:Wat vind je het mooist aan jezelf: mijn perineum.
Heb je die wel eens bekeken?quote:
IK ZEG TOCH DAT HIJ LEUK IS HALVE HOMOquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NOU ÈN, JIJ UBER-DOOS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Ik moest gewoon weer even mijn draai vinden. Dit is een blijvertje. En natuurlijk is deze het leukst want hij is van...
[afbeelding]
THUNDERCATS!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik meerdere nummers goed vind, en die zeg maar rouleren in mijn top 10.quote:
Het iemand anders nadoen spelletje is voorbij hoor. Je hoeft me niet na te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ga een DVD kijken en dan slapen.
Weet ik, ik weet namelijk wél welke DVD ik ga kijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het iemand anders nadoen spelletje is voorbij hoor. Je hoeft me niet na te doen![]()
Mijn streams bufferen alleen maarquote:
Ik kijk via dat programmaatje waarbij je 4 schermpjes in een heb.. stond ergens in het BB5-forum..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn streams bufferen alleen maar
Kijk je via internet of in mediaplayer?
Welke??? En btw.. jij hebt geen 200 dvd's om tussen te kiezen.. als je dat had, dan zou je me wel begrijpen dat het echt te moeilijk is af en toequote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik, ik weet namelijk wél welke DVD ik ga kijken..
Oh dat zal ik eens zoeken danquote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk via dat programmaatje waarbij je 4 schermpjes in een heb.. stond ergens in het BB5-forum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |