abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2005 @ 18:37:38 #26
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31004962
Heel goed weg met die nasty b*tch
pi_31004998
zit rob haar weer om te praten....weg met dat mens
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31005073
Dit topic gaat over het mislukken van de weekopdracht.

Blijft het een klaagzang over Tanja wordt het topic gesloten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:41:28 #29
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31005090
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
Mag dit idiote topic dicht? Chantal weet al een week dat ZIJ het moet overnemen als Tanja het niet zou volhouden.....Chantal kleeft al een week aan Tanja omdat ze bang is dat OOK TANJA dit komt te weten en wilde uit alle macht voorkomen dat Tanja naar de DBK ging om te vertellen dat ze het niet kon volhouden, DE WEEKOPDRACHT IS NIET MISLUKT

Onzinnig topic
Dat dacht ik dus ook? Maar ik lees nu dat de opdracht mislukt is. Zelfs Roel rookt weer.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 20:04:15 #30
43556 miss_dynastie
pi_31007938
En dan het argument 'ik ga toch morgen weg'; dan hoef je het toch niet te vernaggelen voor de rest??
pi_31008637
Volgens de FP van de blog heeft Roel ook gerookt. Dus idd is nu officieel de week-opdracht mislukt.
pi_31010536
Tja, als je toch niks om je medebewoners geeft dan pak je eerst hun pindakaas af en maakt er saus van die je vervolgens weg flikkert, dan steek je vervolgens lekker een peuk op zat dat de opdracht mislukt zodat je morgen tevrede het huis kan verlaten, terug naar je woonwagen of naar een sexboerderij. Opzouten met dat wijf het liefst nu nog!!!!!!
  woensdag 28 september 2005 @ 22:40:04 #33
3767 Herald
Come get some
pi_31011619
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef CartWOman het volgende:
Dit topic gaat over het mislukken van de weekopdracht.

Blijft het een klaagzang over Tanja wordt het topic gesloten.
precies!

jammer dat de weekopdracht is mislukt door die luie miskraamverdienende uitkeringstrekkende negerneukende oliedomme egoistische zuigende en zeurende zwangere crackhoer
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 23:54:08 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31014414
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef Debbus het volgende:
Volgens de FP van de blog heeft Roel ook gerookt. Dus idd is nu officieel de week-opdracht mislukt.
De vraag is of Roel hiermee niet zijn eigen ¤10000 heeft verspeeld.

Gold zijn opdracht om niet zichtbaar te roken tot morgenavond, dus de termijn van de weekopdracht?
Of gold zijn oprdracht zolang de weekopdracht gaande was (wat hij dus overduidelijk denkt).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 00:26:48 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31015246
Letterlijke tekst in de envelop van de geheime missie van Roel:

Beste Roel,

Big Brother geeft jou de volgende geheime missie.
Voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te roken, zonder dat je gesnapt wordt door de rookpolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 euro.
Dat betekent dat je kunt roken, en dat de weekopdracht daardoor niet kan mislukken.
Niemand van de medebewoners mag dus weten dat Big Brother jou deze gunst toestaat.
Praat je wel over je geheime missie, dan is de weekopdracht mislukt.
Dit betekent als je een pakje, 20 sigaretten, rookt, je 10000 euro verdient. Dat is ook het maximale bedrag dat je kan verdienen. Er zit één addertje onder het gras: pas als je vijf sigaretten hebt gerookt, gaat Big Brother uitbetalen, inclusief die vijf.

Big Brother

p.s. neem deze doos met petten en sigaretten mee het huis in.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Donald Duck held donderdag 29 september 2005 @ 00:28:35 #36
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31015289
dus roel krijgt z'n geld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31017391
Tanja
pi_31017451
offtopic, die opdracht van Roel zou dus inhouden dat de rookpolitie best sigaret nummer 18 had mogen ontdekken, waarna Roel na nummer 21 alsnog 10.000 zou krijgen (21 gerookt, waarvan 1 gesnapt).
En zijn gerook nu dus ook geen enkel gevolg kan hebben, zolang hij niet over zijn opdracht praat (hooguit voor de politie, wanneer die geen melding doet)
  donderdag 29 september 2005 @ 04:04:48 #39
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31017542
Nee, want dan is de regel gebroken dat niemand er vanaf zou mogen weten.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_31017586
quote:
Op donderdag 29 september 2005 04:04 schreef Furby het volgende:
Nee, want dan is de regel gebroken dat niemand er vanaf zou mogen weten.
Ben aan het bijlezen, kan zijn dat die erover gepraat heeft, maar zolang die niets zegt over zijn geheime missie, en de overigen in de waan laat dat hij zich niet aan de regels houdt is er toch niets aan de hand?
Hij heeft immers gevraagd of dat roken gevolgen had voor de groep, en dat zou niet zo zijn, en voor zijn eigen opdracht is niet het afweten van het roken van belang, maar het afweten van de geheime missie van belang (wat dus een hele rel zou kunnen zijn in het huis indien Tanja/Chantal niet eerder voor problemen hadden gezorgd)
pi_31024286
De weekopdracht is NIET mislukt??? Dan snap ik niet waarom Roel nu ook rookt. Het slaat toch nergens op dat Tanja het aan chantal over mag geven....
pi_31024971
Heeft de RP het eigenlijk gemeld in de DBK?
Zoniet dan staan: Rob, Joost en Lieske volgende keer genomineerd
  donderdag 29 september 2005 @ 13:30:28 #43
3542 Gia
User under construction
pi_31025348
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef BigBro000 het volgende:
De weekopdracht is NIET mislukt??? Dan snap ik niet waarom Roel nu ook rookt. Het slaat toch nergens op dat Tanja het aan chantal over mag geven....
Roel mag gewoon roken. Dat heeft geen invloed op de groep of op de weekopdracht.
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 13:36:00 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31025506
Het is echt niet te geloven dat iemand zo associaal kan zijn. En dan met name haar reactie: nee, ik heb er geen spijt van, ik had het eerder moeten doen. Is ze gestoord of zo? Door haar zit de rest van de groep nu een week op noodrantsoen, achterlijk associaal wijf.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_31027088
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef MaJo het volgende:
Het is echt niet te geloven dat iemand zo associaal kan zijn. En dan met name haar reactie: nee, ik heb er geen spijt van, ik had het eerder moeten doen. Is ze gestoord of zo? Door haar zit de rest van de groep nu een week op noodrantsoen, achterlijk associaal wijf.
Tanja is niet de enige met een plaat voor d'r hoofd, en het is al een paar keer gezegd;

Tanja was niet verplicht om mee te doen aan deze weekopdracht.
In de live uitzending vorige week zei Bridget dat ze niet mee hóefde te doen,
maar als ze dat uit vrije wil deed, dat ze dat zeker zou toejuichen, Tanja kan de weekopdracht dus niet verpesten!
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  donderdag 29 september 2005 @ 14:53:11 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31027447
Ach, weekopdracht mislukt of niet, het blijft gewoon een asociaal kutwijf wat het niet verdient om een kind te krijgen. Ik vind het gewoon zielig dat er straks iemand met zo'n moeder moet gaan leven.
pi_31027852
karakter van een krentenbol in elk geval, die Tanja
pi_31028306
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:38 schreef Smurfin het volgende:
Tanja kan de weekopdracht dus niet verpesten!
Jij begrijpt er niets van. De opdracht is al MISLUKT. Zij had moeten aangeven dat ze het niet meer trok en dan nam chantal het van haar over. Maar chantal heeft het niet overgenomen want Tanja is met die lelijke inhalige heroinehoeren kop van haar gewoon gaan roken in de wc. Ze heeft opzettelijk de opdracht verknald. Daarom zijn de bewoners een beetje boos Zelfs op de bigbrother website staat dat ze weekopdracht is mislukt.

Enige wat ze had moeten doen was tegen chantal zeggen ik trek het niet meer neem jij het nog even over die laatste loodjes. Nee mevrouw was boos op de groep en ging daarom het maar voor iedereen bewust verpesten. Dat ratsoen geld toch niet voor haar. BB trekt haar toch voor.

Als dat kind is geboren onmiddelijk afpakken en Tanja in de goot gooien met injectienaalden waar ze thuis hoort. Gore kuthoer.
pi_31028823
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij begrijpt er niets van. De opdracht is al MISLUKT. Zij had moeten aangeven dat ze het niet meer trok en dan nam chantal het van haar over. Maar chantal heeft het niet overgenomen want Tanja is met die lelijke inhalige heroinehoeren kop van haar gewoon gaan roken in de wc. Ze heeft opzettelijk de opdracht verknald. Daarom zijn de bewoners een beetje boos Zelfs op de bigbrother website staat dat ze weekopdracht is mislukt.

Enige wat ze had moeten doen was tegen chantal zeggen ik trek het niet meer neem jij het nog even over die laatste loodjes. Nee mevrouw was boos op de groep en ging daarom het maar voor iedereen bewust verpesten. Dat ratsoen geld toch niet voor haar. BB trekt haar toch voor.

Als dat kind is geboren onmiddelijk afpakken en Tanja in de goot gooien met injectienaalden waar ze thuis hoort. Gore kuthoer.
Dan had Chantal direct nadat het bekend was moeten zeggen, als ik nu stop, dan is de opdracht nog niet mislukt, maar die houdt achterbaks haar mond dicht en steekt gewoon een sigaret op.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_31029029
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Dan had Chantal direct nadat het bekend was moeten zeggen, als ik nu stop, dan is de opdracht nog niet mislukt, maar die houdt achterbaks haar mond dicht en steekt gewoon een sigaret op.
Jij snapt het ook echt niet he? De opdracht is mislukt want Tanja is bewust gaan roken omdat ze boos was. Dus mislukt, ook wanneer chantal daarna had gezegd ik stop nu. Hoe jij het zegt dat zijn absoluut niet het de regels. Alleen wanneer ze chantal van te voren had ingelicht dat ze ging roken dan was de weekopdracht gered. Maar dat heeft ze juist bewust niet gedaan. Dus praat geen poep met je regels aanpassen weer voor crackhoer.

De regels moeten maar weer aan de laars gelapt worden omdat het om Tanja gaat? WALGELIJK!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')