ik zing altijdquote:

Zit ie wel in het goeie gaatje?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zing altijdvandaag nog in de klas onder t nederlands proefwerk
![]()
godverhij neemt geen geluid op
![]()

quote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit ie wel in het goeie gaatje?

Damn :/ ik krijg dat niet op daar ben ik niet 1337 genoeg voor, trouwens wat voor ras pak je ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb net een pizza op.
Komt mijn broer naar beneden "Ja ik ga zo pizza halen"
Dus dat wordt 2x pizza achter elkaar![]()
.

auch my eyesquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Check ditzoeen lekkere chick !!!!
http://www.vote4me.nl/site/fotoalbum/34923

Dat vind je wel lekker hequote:

je hebt in ieder geval geen last van ongewenste erecties als dat mormel bij je in de buurt is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat vind je wel lekker hezoeen lekkere friesche meid op je schoot

Die clown en die Acrobaatquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Check ditzoeen lekkere chick !!!!
http://www.vote4me.nl/site/fotoalbum/34923

die zijn samen nog geiler dan zij.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die clown en die Acrobaat

Sorry , maar ik val niet op mannen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die zijn samen nog geiler dan zij.

ik ook niet maar als je tussen die drie moet kiezen is die clown nog de minst erge.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry , maar ik val niet op mannen.

Ik moet het wel met je eens zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook niet maar als je tussen die drie moet kiezen is die clown nog de minst erge.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |