Wij hebben op school morgen na de lesen een Herfstbok borrelquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.
Ik kom er net achter dat er morgen een school feest/disco is in de plaatselijke discotheek. Maar weet niet of ik een kaartje kan krijgen.
En misschien schenken ze ook geen bier...

Dan zou ik sowieso niet gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:

zonder bier geen plezierquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.
Ik kom er net achter dat er morgen een school feest/disco is in de plaatselijke discotheek. Maar weet niet of ik een kaartje kan krijgen.

Geen bier?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.

1 oktober kan ik niet en grunn is te ver weg ook nog eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen bier?1 oktober is er een POL meet in Grunn, weet niet of ik daar heen gan...
![]()

Bleh ik vind Brand het lekkerste bier, maarja bijna ik zeg bijna dus niet allemaal, gratis bier is meestal lekker als het gratis isquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben op school morgen na de lesen een Herfstbok borrel![]()
Voor iedereen gratis Grolsch herfstbok![]()

Brand is ook lekker hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bleh ik vind Brand het lekkerste bier, maarja bijna ik zeg bijna dus niet allemaal, gratis bier is meestal lekker als het gratis isvooral voor jullie hollanders !

Naja, ik twijfel nog. Van de ene kant wil ik wel gaan, maar van de andere kant. Ik weet niet welke stijl muziek ze draaien, maar dat is waarschijnlijk ofwel kut Rap, met iritante jamba kikkers ertussendoor, met af en toe s zo'n schuifelplaat en als toppunt van de avond Rowwen Hèze met Limburg. Alleen als ze geen bier schenken (zoals vorig jaar, onderbouw) dan is de lol er wel snel vanaf.quote:

Één euro intree? Thuis inzuipen en dan wel gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, ik twijfel nog. Van de ene kant wil ik wel gaan, maar van de andere kant. Ik weet niet welke stijl muziek ze draaien, maar dat is waarschijnlijk ofwel kut Rap, met iritante jamba kikkers ertussendoor, met af en toe s zo'n schuifelplaat en als toppunt van de avond Rowwen Hèze met Limburg. Alleen als ze geen bier schenken (zoals vorig jaar, onderbouw) dan is de lol er wel snel vanaf.
Al met al twijfel ik dan ook aan de slaagkans van de avond, maar de entree is daarentegen ook maar een euro dus dat valt nog te overzien.![]()

quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef B_BOY het volgende:
@ eix ga alle vrouwen daar gewoon pimpen man:P

Er lopen er helaas genoeg van rond die het wel stoer vinden om er zo bij te lopen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Eix het volgende:
Pimpen, kut woord. Alsof je met 50KG goud om de nek echt de man pimp bent![]()

fakequote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wow check, check dit !!!!
[afbeelding]

Ik weet het!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er lopen er helaas genoeg van rond die het wel stoer vinden om er zo bij te lopen.

Durf hem eens eerder dan 300posts te zettenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfgik heb het volgende topic alweer klaarstaan mensen

quote:

Ik wacht gewoon tot deze vol is meneerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf hem eens eerder dan 300posts te zetten![]()

Nwa, t is anders vrij rustig in vergelijking met wat ik gewend was..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef 1040STf het volgende:
Wat een gezelligheid hier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |