miss-piggy, vertel me wat, ik ben jaren geleden eens tegen de muur gelopen omdat ik op de trap een draai naar rechts maakte, terwijl die trap toch echt een draai naar links maakte en ik naar links 'stuurde'. Het werkte gewoon niet

En ik ben echt zoooooooooooo vaak van de trap gevallen. Ik kan gewoon niet snel de trap af, of automatisch de trap af. Ik moet op blijven letten, anders loop ik niet goed op de treden. De laatste keer dat ik daardoor gevallen ben, ben ik zo hard gevallen dat ik nooit meer haastig de trap af loop. Ik liep toen bij de fysio voor rugklachten aan de rechterkant (geirriteerde zenuw, uitstralende pijn rechts). Ik viel van de trap en landde twee keer op een trede, op m'n heup en op m'n bovenbeen. Ik voelde letterlijk alles van binnen verschuiven, had zo'n pijn dat ik in eerste instantie niet op kon staan. Uiteindelijk toch naar m'n bed gekropen, erop geklommen en maar een tijd blijven liggen. Naderhand zaten m'n rugklachten dus links, ik had een deuk op de plek waar ik gevallen was en daarboven een bindweefselverkleving (die is losgemaakt - oh hel - maar kwam gewoon weer terug, zie je dus nog steeds door m'n kleren heen, ook al is het jaren geleden), en ik had een blauwe plek waar de fysio gewoon van schrok. Het grootste deel van de achterkant en de zijkant van m'n rechterbovenbeen was niet eens blauw, maar pikzwart.
Ik durf dus echt nog steeds niet snel de trap af. Zelfs als ik langzaam loop heb ik nog weleens visioenen van dat ik val, bijv. bij de metro of zo. Brrr.
[ Bericht 68% gewijzigd door Maeghan op 30-01-2008 00:45:41 ]