[inkopper]quote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
ik hoop dat ze die vragen aan tanja stellen, die weet niets en dan heeft zij alles verpest
en tanja moet haar verschonenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Marrije het volgende:
Persoonlijke opdracht voor Ingrid: geen duim zuigen de komende 48 uur, doet ze het toch, dan 48 uur in een wieg liggen en luiers dragen![]()
Heerlijk die feitjes die Joost aan het verzinnen isquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
Ik ben zo bang dat ik al die stomme feitjes ook oppik.![]()
Ik heb vakantie, ik wil niks leren
wist je al dat Frans Bauer een hele blije baby wasquote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet af en toe de streams even aan, maar hetgaat maar door dat gedoe met die artiesten.
Was weer een goeie zet van BB
Fransje is altijd blij volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
wist je al dat Frans Bauer een hele blije baby was![]()
ook nog U2quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
welke artiesten moeten ze allemaal kennen?
LeAnn Rimes
Frans Bauer
Janis Joplin
??
joss stonequote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
welke artiesten moeten ze allemaal kennen?
LeAnn Rimes
Frans Bauer
Janis Joplin
??
Ik dacht gisteren heel even dat het expres gedaan was, zodat tijdens de afzondering van de leerclubjes de rookpolitie lekker paranoïde kon doen. Maar blijkbaar is de samenstelling van de groepjes toeval, dus die vlieger gaat helaas niet op. Gewoon weer en misser van BB dus.quote:
Het zijn er 12, dus je mist er nog wel een flink aantalquote:
12? ik dacht alleen de artiesten die vrijdag nagedaan worden...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn er 12, dus je mist er nog wel een flink aantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |