Gewoon meteen uploaden naar zo'n free image host en de link hier plaatsen met de [img] tags ervoor en achter.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Scanman/Lekker simpel, hoe zorg je ervoor dat je foto gelijk te zien is op het forum?
printscreenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Scanman/Lekker simpel, hoe zorg je ervoor dat je foto gelijk te zien is op het forum?
de tags zet photobucket er zelf al achterquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon meteen uploaden naar zo'n free image host en de link hier plaatsen met de [img] tags ervoor en achter.
Waarschijnlijk herkent ze 'Me and Bobby McGee' ook wel als ze het hoort.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Linda kent alleen de cover van Mercedes Benz van Janis Joplin ( how sad)
Gebeurt wel steeds vaker.
Piece of my heart is vooral heel mooiquote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk herkent ze 'Me and Bobby McGee' ook wel als ze het hoort.
En dat juweeltjes als Try, Piece of my heart, en Get it while you can niet bekend zijn bij die generatie is niet zo heel raar.
Ik doe het via photoshop CTRL-N CTRL-V belichting beetje aanpassen en de grootte op 550 breed. Opslaan als foto voor het web (zodat ie klein blijft). Dan via photobucket uploaden en op het forum plakken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Wilde je een screencapture?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef Loedertje het volgende:Wat
ziet
Chantal
er
vandaag
beeldig
uit
*ril*
Gelukkig zijn ze wel allemaal lekker fit in het huisquote:
Volgens mij verbergt ze haar dikke kontquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef Loedertje het volgende:Wat
ziet
Chantal
er
vandaag
beeldig
uit
*ril*
* bemeall ook snel weer streams aanzwengeltquote:Op woensdag 28 september 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
We zijn weer onlineen ik val midden in een rel in BB
Tanja is weer doorgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |