Groepsdruk denk ik. Angst om het als één persoon voor de hele groep te verpestenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
ze nemen het wel erg serieus... zelfs als ik de dag voor een toets vrij ben ben ik daar niet de hele dag mee bezig![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die komen kijk ik dus echt niet meer
alleen tanja lijkt er geen last van te hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Groepsdruk denk ik. Angst om het als één persoon voor de hele groep te verpesten
Dat krijg je als je verder toch geen zak te doen hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
ze nemen het wel erg serieus... zelfs als ik de dag voor een toets vrij ben ben ik daar niet de hele dag mee bezig![]()
ik doe liever niets dan de hele dag lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verder toch geen zak te doen hebt.
ik heb ook al de hele dag het plan te gaan beginnen met leren....quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik doe liever niets dan de hele dag leren![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Hoiben weer thuis
Wanneer krijgen ze nu die overhoring met die opdracht? Verder is het bloedjesaaigelukkig kunnen we het hier nog een beetje boeiend maken
Dat lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij had je beter nog een paar uurtjes weg kunnen blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
alleen tanja lijkt er geen last van te hebben![]()
![]()
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef cevece het volgende:
[..]
Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.
Heeft ze hier ook vrijstelling voor ??
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido wil geen doorsnee leven.
Ze zou best wel circusolifanten terug in de natuur willen brengen.
Dat soort dingen
Okay ik schrok al...... ik was bang dat ze vrijstelling had voor ALLE opdrachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijven![]()
Voor een avond gratis drankquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had de link vannacht gelijk op mijn buroblad gezet en he b er vandaag alweer 5 keer naar geluisterdquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
Vooral de speakers lekker voluit zetten
http://www.xs4all.nl/~sieger/
nee, analfabeetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is tanja nu ook dislectisch?
Godkolere..ik schrik me rot van de herrie... leuk voorvannachtquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
Vooral de speakers lekker voluit zetten
http://www.xs4all.nl/~sieger/
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef MaLo het volgende:
Die cap van Ingrid... tis nog niet ééns 1 a4'tje dat!!!
En op 12 van die velletjes mogen ze 8 uur leren en ze overhoren elkaar de godganse dag.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...
terwijl de studerenden of gestudeerden toch wel gewend moeten zijn aan ietsjes meer...
Ik verwacht dat het verschilt per artiest.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja daar verbaasde ik me ook al over... doen ze moeilijk over 12 (nog niet eens volle) a4tjes...
terwijl de studerenden of gestudeerden toch wel gewend moeten zijn aan ietsjes meer...
Lieske is (waarschijnlijk als enige) nog gewend om te studeren... dan gaat het toch makkelijkerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske schijnt alles al te kennen ofzo
De dames roepen haar als ze iets niet weten.
Lieske kan denk ik sneller leren dan de andere dames-heren. Ik denk ook dat dit een beetje haar terrein is. Zij is het type dat van dit soort weetjes en feitjes houdt, misschien heeft het ook te maken met haar "leeftijd". In haar leeftijdsgroep is het onderwerp Kane of U2 oneindig veel interesanter dan het belastingstelsel van de Galapagoseilanden of het lege barcardiglas van Chantalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske schijnt alles al te kennen ofzo
De dames roepen haar als ze iets niet weten.
Thanks for the reminderquote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kom ik net achter maar weet niet of het al eerder geplaatst is:
Morgenavond is er alleen een live uitzending!
Ze zenden voetabalwedstrijd Boekarest-Feyenoord uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |