Als kind ook al (te) veel koffie gedronken.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fransje is altijd blij volgens mij.
Ik snap er nog stees niet veel van.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
12? ik dacht alleen de artiesten die vrijdag nagedaan worden...
Bijna alle opdrachten zijn niet duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er nog stees niet veel van.
Ik meen te hebben gehoord dat ze in "in de huid van" komen, maar dan moet je toch zingen?
Ik neem niet aan dat iemand van deze bewoners zin heeft om te gaan zingen.
Het is mij dus nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
In De Huid Van duurt vrijdag 2 uur ipv 1 uur... dus er zullen wel 12 deelnemers zijn... een finale ofzo?
Van de talpa site, aubquote:De volgende kandidaten zullen vanavond in de finale strijden om de hoofdprijs van ? 50.000 en natuurlijk eeuwige roem: Nyjolene Grey (als Alicia Keys), Ingrid Striek (als Cher), Sam Kramer (als Bono/U2), Joyce Geurtsen (als Ilse de Lange), Natasja Poels (als Anouk) en Lisethe Delisse - Lukassen (als Janis Joplin). Gezien het topniveau van deze artiesten belooft dit een hele spannende strijd te worden.
Ja, is de finale. En voor extra promotie 'huren' ze de bb bewoners inquote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
In De Huid Van duurt vrijdag 2 uur ipv 1 uur... dus er zullen wel 12 deelnemers zijn... een finale ofzo?
In de huid van is de gepimte playbackshow ipv in de de glorie geraakte Hennie huismans nu de nieuwe presentator Winston Gertanowvitz. Er komen een 5-taL artiesten optreden en daar worden vragen over gesteld. Zie hier d kandidatenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er nog stees niet veel van.
Ik meen te hebben gehoord dat ze in "in de huid van" komen, maar dan moet je toch zingen?
Ik neem niet aan dat iemand van deze bewoners zin heeft om te gaan zingen.
Het is mij dus nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb fragmenten gezien van Gordon en Joling over de vloer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, is de finale. En voor extra promotie 'huren' ze de bb bewoners in
Nee, je ziet het verkeerd. In die finale treden alle 12 kandidaten op. En over elke artiest kan aan 5 willekeurige bb bewoners een vraag worden gesteld. Dus ze moeten wel degelijk alle 12 biografien kennen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
In de huid van is de gepimte playbackshow ipv in de de glorie geraakte Hennie huismans nu de nieuwe presentator Winston Gertanowvitz. Er komen een 5-taL artiesten optreden en daar worden vragen over gesteld. Zie hier d kandidaten
http://www.talpa.tv/web/s(...)=17/typeofpage=47019
Bewoners moeten veel meer artiesten kennen dus worden nu gewoon genaaid... er worden straks 5 vragen gesteld en thats it.
volgens mij worden er in totaal 5 vragen gesteld... over willekeurige artiesten aan willekeurige bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. In die finale treden alle 12 kandidaten op. En over elke artiest kan aan 5 willekeurige bb bewoners een vraag worden gesteld. Dus ze moeten wel degelijk alle 12 biografien kennen.
Ja, dat bedoel ik ook. Misschien omslachtig neergezetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef Zody het volgende:
[..]
volgens mij worden er in totaal 5 vragen gesteld... over willekeurige artiesten aan willekeurige bewoners
BB4 bewoners hebben toentertijd meegedaan aan de Zwakste Schakel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
O, het gaat via een verbinding
Ik dacht eigenlijk ook dat ze er fysiek heen mochten
Als die komen kijk ik dus echt niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb fragmenten gezien van Gordon en Joling over de vloer.
Zou leuk zijn als die in het BB huis komen
Ik wist niet dat je nu al keek, ik dacht dat je het lichtjes slapend scannedquote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die komen kijk ik dus echt niet meer
da's lastig zonder het huis te verlaten hequote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
O, het gaat via een verbinding
Ik dacht eigenlijk ook dat ze er fysiek heen mochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |