abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 07:23:34 #276
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017848
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:20 schreef -Trinity- het volgende:
Grrrrr
Koest!
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31017851
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:22 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Wordt het vrouwelijk deel van WFL vandaag collectief ongesteld?
Ik weet het van mijn zus en moeder, binnen in een gezin.

Maar nu al via hetzelfde forum?
Fascinerend!
En op school loop ik gelijk met wat klasgenotes (krijg je met de pil, is iedereen regelmatig )
pi_31017852
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:20 schreef livEliveD het volgende:
Waarom deze maand niet doorslikken? Of wil je uiteindelijk zwanger worden
Ik had al drie maanden doorgeslikt en ik wil toch af en toe een stopweek doen. Anders ben ik bang dat de huisarts gaat zeuren erover. Die vindt het namelijk niet zo'n goed idee om door te slikken, ondanks het feit dat er verscheidene onderzoeken zijn veschenen waaruit blijkt dat het helemaal geen kwaad kan.
pi_31017861
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Au.
Sterkte vandaag Lupa.
Misschien een beetje uitwaaien in de herfstwind?
pi_31017863
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik had al drie maanden doorgeslikt en ik wil toch af en toe een stopweek doen. Anders ben ik bang dat de huisarts gaat zeuren erover. Die vindt het namelijk niet zo'n goed idee om door te slikken, ondanks het feit dat er verscheidene onderzoeken zijn veschenen waaruit blijkt dat het helemaal geen kwaad kan.
Je gaat vocht vasthouden zei mijn huisarts. Als je dan anderhalf jaar doorslikt, word je gewoon zwaarder door het vocht. Niet al te gezond.
  donderdag 29 september 2005 @ 07:26:27 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017866
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef -Trinity- het volgende:
En op school loop ik gelijk met wat klasgenotes (krijg je met de pil, is iedereen regelmatig )
Ja komt door geur. Op echte vrouwen scholen is het eens in de zoveel tijd een soort van militaire zone waar je als man dus echt met een grote boog omheen wilt. Dat zwakke geslacht ook altijd

Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 29 september 2005 @ 07:28:00 #282
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017876
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ff een paar dagen doorbijten dus en je kunt er weer maanden tegenaan
Hoe ging het gisteren met die kut kids? Hebben ze nog wat geleerd (zoals dat de elleboog van lupa in je gezicht eik heel niet zo lekker voelt? )
pi_31017877
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:26 schreef -Trinity- het volgende:
Je gaat vocht vasthouden zei mijn huisarts. Als je dan anderhalf jaar doorslikt, word je gewoon zwaarder door het vocht. Niet al te gezond.
Dat klinkt mij in de oren als een fabeltje. Je zult heus wat meer vocht vasthouden doordat de pil je lichaam doet denken dat het zwanger is, maar ik geloof er niets van dat dat steeds meer wordt. Ik slik gewoonlijk drie strips achter elkaar en ik heb geen last van vochtvasthouden / gewichtstoename.
pi_31017878
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:26 schreef livEliveD het volgende:
Dat zwakke geslacht ook altijd

Dus het sterke geslacht staat vandaag nog wat te wachten
pi_31017879
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:25 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Sterkte vandaag Lupa.
Misschien een beetje uitwaaien in de herfstwind?
Ik zal wel moeten. Ik móet maar de apotheek vandaag.
pi_31017880
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:22 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Wordt het vrouwelijk deel van WFL vandaag collectief ongesteld?
Ik weet het van mijn zus en moeder, binnen in een gezin.

Maar nu al via hetzelfde forum?
Fascinerend!
Zo sterk is de biologische klok.
pi_31017883
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef livEliveD het volgende:
Ff een paar dagen doorbijten dus en je kunt er weer maanden tegenaan
Die migraine is vanmiddag wrs. over.
quote:
Hoe ging het gisteren met die kut kids? Hebben ze nog wat geleerd (zoals dat de elleboog van lupa in je gezicht eik heel niet zo lekker voelt? )
Het ging veel beter, door een aantal tips van een collega die ik heb toegepast. En er zijn er twee uitgeknikkerd en in totaal drie mensen moeten vrijdag tussen drie en vier nakomen.
  donderdag 29 september 2005 @ 07:30:11 #288
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017884
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat klinkt mij in de oren als een fabeltje. Je zult heus wat meer vocht vasthouden doordat de pil je lichaam doet denken dat het zwanger is, maar ik geloof er niets van dat dat steeds meer wordt. Ik slik gewoonlijk drie strips achter elkaar en ik heb geen last van vochtvasthouden / gewichtstoename.
Maar is het niet zo dat de stopweek erger wordt als je doorslikt?
pi_31017886
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh. Ok .
Huisartsen ook .

Ik ga naar school!
pi_31017888
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:26 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is dat een mogelijke bijwerking.
pi_31017895
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Oh. Ok .
Huisartsen ook .

Ik ga naar school!
Veel plezier!
pi_31017900
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nee. Geen last van.
  donderdag 29 september 2005 @ 07:32:59 #293
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017902
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het ging veel beter, door een aantal tips van een collega die ik heb toegepast. En er zijn er twee uitgeknikkerd en in totaal drie mensen moeten vrijdag tussen drie en vier nakomen.
"Zeg, tanta lupa is niet helemaal in de hum. Tante lupa heeft vrijdagmiddag niks te doen. Tante lupa houdt wel van straf geven. Laten jullie de uitverkoren zijn om vrijdagmiddag gezellig op de koffie te komen. Oh en die hormonen van me vier ik graag bot op jullie " Zoiets?
  donderdag 29 september 2005 @ 07:33:52 #294
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017906
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Geen last van.
Mmm ok. Lijkt geen nadelen echt te hebben dan. Althans, niet echt merkbaar bij jou.
pi_31017907
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad het geval zijn.
  donderdag 29 september 2005 @ 07:35:45 #296
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017913
Huisartsen doen alles voor je gezondheid. Maar, als je nu veel stress krijgt door geldproblemen, geeft ie je dan geen rekening?
pi_31017914
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:32 schreef livEliveD het volgende:
"Zeg, tanta lupa is niet helemaal in de hum. Tante lupa heeft vrijdagmiddag niks te doen. Tante lupa houdt wel van straf geven. Laten jullie de uitverkoren zijn om vrijdagmiddag gezellig op de koffie te komen. Oh en die hormonen van me vier ik graag bot op jullie " Zoiets?
Ik ben er zelf vrijdag niet eens. Een collega vangt ze op. Eigenlijk is het beter om een straf zelf uit te voeren, maar vrijdagmiddag is het allerpijnlijkst voor ze ("Maar ik moet volleyballen!", "Maar mijn moeder is hoogzwanger!"). En het is maar goed ook dus. Ik had ze anders vandaag willen laten nakomen, maar dat had dus niet gekund.
pi_31017917
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef livEliveD het volgende:
Huisartsen doen alles voor je gezondheid. Maar, als je nu veel stress krijgt door geldproblemen, geeft ie je dan geen rekening?
Huisartsbezoek wordt toch altijd vergoed?
pi_31017918
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ben er zelf vrijdag niet eens. Een collega vangt ze op. Eigenlijk is het beter om een straf zelf uit te voeren, maar vrijdagmiddag is het allerpijnlijkst voor ze ("Maar ik moet volleyballen!", "Maar mijn moeder is hoogzwanger!"). En het is maar goed ook dus. Ik had ze anders vandaag willen laten nakomen, maar dat had dus niet gekund.
Is die collega ook ongesteld?
  donderdag 29 september 2005 @ 07:37:40 #300
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31017921
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Maar mijn moeder is hoogzwanger!"
Lupa: "Ik wil helemaal geen extra kinderen uit dat kutgezin van je"
"Maar ik moet volleyballen!"
Lupa: "Dat kan ik me voorstellen want je figuur op dit moment is niet om aan te zien"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')