En op school loop ik gelijk met wat klasgenotes (krijg je met de pil, is iedereen regelmatigquote:Op donderdag 29 september 2005 07:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wordt het vrouwelijk deel van WFL vandaag collectief ongesteld?
Ik weet het van mijn zus en moeder, binnen in een gezin.
Maar nu al via hetzelfde forum?
Fascinerend!
Ik had al drie maanden doorgeslikt en ik wil toch af en toe een stopweek doen. Anders ben ik bang dat de huisarts gaat zeuren erover. Die vindt het namelijk niet zo'n goed idee om door te slikken, ondanks het feit dat er verscheidene onderzoeken zijn veschenen waaruit blijkt dat het helemaal geen kwaad kan.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:20 schreef livEliveD het volgende:
Waarom deze maand niet doorslikken? Of wil je uiteindelijk zwanger worden![]()
Je gaat vocht vasthouden zei mijn huisarts. Als je dan anderhalf jaar doorslikt, word je gewoon zwaarder door het vocht. Niet al te gezond.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had al drie maanden doorgeslikt en ik wil toch af en toe een stopweek doen. Anders ben ik bang dat de huisarts gaat zeuren erover. Die vindt het namelijk niet zo'n goed idee om door te slikken, ondanks het feit dat er verscheidene onderzoeken zijn veschenen waaruit blijkt dat het helemaal geen kwaad kan.
Ja komt door geur. Op echte vrouwen scholen is het eens in de zoveel tijd een soort van militaire zone waar je als man dus echt met een grote boog omheen wilt. Dat zwakke geslacht ook altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef -Trinity- het volgende:
En op school loop ik gelijk met wat klasgenotes (krijg je met de pil, is iedereen regelmatig)
Ff een paar dagen doorbijten dus en je kunt er weer maanden tegenaanquote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had al drie maanden doorgeslikt en ik wil toch af en toe een stopweek doen. Anders ben ik bang dat de huisarts gaat zeuren erover. Die vindt het namelijk niet zo'n goed idee om door te slikken, ondanks het feit dat er verscheidene onderzoeken zijn veschenen waaruit blijkt dat het helemaal geen kwaad kan.
Dat klinkt mij in de oren als een fabeltje. Je zult heus wat meer vocht vasthouden doordat de pil je lichaam doet denken dat het zwanger is, maar ik geloof er niets van dat dat steeds meer wordt. Ik slik gewoonlijk drie strips achter elkaar en ik heb geen last van vochtvasthouden / gewichtstoename.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:26 schreef -Trinity- het volgende:
Je gaat vocht vasthouden zei mijn huisarts. Als je dan anderhalf jaar doorslikt, word je gewoon zwaarder door het vocht. Niet al te gezond.
Ik zal wel moeten. Ik móet maar de apotheek vandaag.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:25 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Sterkte vandaag Lupa.
Misschien een beetje uitwaaien in de herfstwind?
Zo sterk is de biologische klok.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wordt het vrouwelijk deel van WFL vandaag collectief ongesteld?
Ik weet het van mijn zus en moeder, binnen in een gezin.
Maar nu al via hetzelfde forum?
Fascinerend!
Die migraine is vanmiddag wrs. over.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef livEliveD het volgende:
Ff een paar dagen doorbijten dus en je kunt er weer maanden tegenaan![]()
Het ging veel beter, door een aantal tips van een collega die ik heb toegepast. En er zijn er twee uitgeknikkerd en in totaal drie mensen moeten vrijdag tussen drie en vier nakomen.quote:Hoe ging het gisteren met die kut kids? Hebben ze nog wat geleerd (zoals dat de elleboog van lupa in je gezicht eik heel niet zo lekker voelt?)
Maar is het niet zo dat de stopweek erger wordt als je doorslikt?quote:Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat klinkt mij in de oren als een fabeltje. Je zult heus wat meer vocht vasthouden doordat de pil je lichaam doet denken dat het zwanger is, maar ik geloof er niets van dat dat steeds meer wordt. Ik slik gewoonlijk drie strips achter elkaar en ik heb geen last van vochtvasthouden / gewichtstoename.
Oh. Okquote:Op donderdag 29 september 2005 07:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat klinkt mij in de oren als een fabeltje. Je zult heus wat meer vocht vasthouden doordat de pil je lichaam doet denken dat het zwanger is, maar ik geloof er niets van dat dat steeds meer wordt. Ik slik gewoonlijk drie strips achter elkaar en ik heb geen last van vochtvasthouden / gewichtstoename.
Voor zover ik weet is dat een mogelijke bijwerking.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je gaat vocht vasthouden zei mijn huisarts. Als je dan anderhalf jaar doorslikt, word je gewoon zwaarder door het vocht. Niet al te gezond.
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Huisartsen ook.
Ik ga naar school!
Nee. Geen last van.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat de stopweek erger wordt als je doorslikt?
"Zeg, tanta lupa is niet helemaal in de hum. Tante lupa heeft vrijdagmiddag niks te doen. Tante lupa houdt wel van straf geven. Laten jullie de uitverkoren zijn om vrijdagmiddag gezellig op de koffie te komen. Oh en die hormonen van me vier ik graag bot op julliequote:Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het ging veel beter, door een aantal tips van een collega die ik heb toegepast. En er zijn er twee uitgeknikkerd en in totaal drie mensen moeten vrijdag tussen drie en vier nakomen.![]()
Mmm ok. Lijkt geen nadelen echt te hebben dan. Althans, niet echt merkbaar bij jou.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Geen last van.
Dat kan inderdaad het geval zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat de stopweek erger wordt als je doorslikt?
Ik ben er zelf vrijdag niet eens. Een collega vangt ze op. Eigenlijk is het beter om een straf zelf uit te voeren, maar vrijdagmiddag is het allerpijnlijkst voor ze ("Maar ik moet volleyballen!", "Maar mijn moeder is hoogzwanger!"). En het is maar goed ook dus. Ik had ze anders vandaag willen laten nakomen, maar dat had dus niet gekund.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:32 schreef livEliveD het volgende:
"Zeg, tanta lupa is niet helemaal in de hum. Tante lupa heeft vrijdagmiddag niks te doen. Tante lupa houdt wel van straf geven. Laten jullie de uitverkoren zijn om vrijdagmiddag gezellig op de koffie te komen. Oh en die hormonen van me vier ik graag bot op jullie" Zoiets?
Huisartsbezoek wordt toch altijd vergoed?quote:Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef livEliveD het volgende:
Huisartsen doen alles voor je gezondheid. Maar, als je nu veel stress krijgt door geldproblemen, geeft ie je dan geen rekening?![]()
Is die collega ook ongesteld?quote:Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben er zelf vrijdag niet eens. Een collega vangt ze op. Eigenlijk is het beter om een straf zelf uit te voeren, maar vrijdagmiddag is het allerpijnlijkst voor ze ("Maar ik moet volleyballen!", "Maar mijn moeder is hoogzwanger!"). En het is maar goed ook dus. Ik had ze anders vandaag willen laten nakomen, maar dat had dus niet gekund.
"Maar mijn moeder is hoogzwanger!"quote:Op donderdag 29 september 2005 07:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er zelf vrijdag niet eens. Een collega vangt ze op. Eigenlijk is het beter om een straf zelf uit te voeren, maar vrijdagmiddag is het allerpijnlijkst voor ze ("Maar ik moet volleyballen!", "Maar mijn moeder is hoogzwanger!"). En het is maar goed ook dus. Ik had ze anders vandaag willen laten nakomen, maar dat had dus niet gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |