quote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zou lekker ongebonden naar het buitenalnd vertrekken en daarna wel zien hoe of wat.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Ikzitindubio het volgende:
Mensen, dit zijn niet de reacties die ik wil horen hé
Geniet gewoon van je tijd in het buitenland.quote:"Ga ervoor! Verklaar haar je liefde en op zeker dat ze dat half jaar trouw op je blijft wachten en dat jullie daarna nog lang en gelukkig leven!."
waarom ons advies danquote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Ikzitindubio het volgende:
Ps. ze heeft het over een open relatie tijdens dat ik in het buitenland ben, en daar heb ik echt geen problemen mee eigenlijk.
En ze komt al langs.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Copycat het volgende:
"Ga ervoor! Verklaar haar je liefde en op zeker dat ze dat half jaar trouw op je blijft wachten en dat jullie daarna nog lang en gelukkig leven! ."![]()
Ja kijk ik had dus gehoopt dat jullie advies anders zou zijn, zodat jullie mijn egocentrische geest even gerust konden stellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom ons advies dan![]()
toch zou ik wachten... ook al ligt ze vanavond in d'r mooiste setje bij je op de bank![]()
Als je je nou even kan inhouden dan zit je veeeel relaxter in het buitenland
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:26 schreef jack4ya het volgende:
Sorry... maar ik zie het ook anders.
Je kan best een move maken. Overdonder haar alleen niet totaal. Dat vriendje is er ook nog nl
Maar ik zou je niet binden in de zin van een relatie. Als het echt wat leuks kan worden, dan wil je het prille begin samen mee maken. Je kan toch ook contact houden zonder dat het gelijk de stempel van een relatie moet hebben?
Je kan haar een beetje warmhouden zeg maar. Gewoon kijken of het blijft klikken, als het dit overleeft dan heb je een goede kans op een leuke tijd.
Ik ben tenminste wel eerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:30 schreef Ikzitindubio het volgende:
[..]
(Ja ik weet het, ik post hier alleen om te horen wat ik wil horen ook al is het 1 reactie tegen 100, so what goan fuck yourself)
Nou, als je dat niet wil horen waar maak je dan een probleem van..lijkt me evident dat zij iig wel wil, dus begin er wat mee en houd zo veel mogelijk contact als je abroad bentquote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Ikzitindubio het volgende:
Ps. ze heeft het over een open relatie tijdens dat ik in het buitenland ben, en daar heb ik echt geen problemen mee eigenlijk.
En ze komt al langs.
O ik snap het al, je wil haar gewoon even prakken voordat je weggaat...is heel menselijk hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 10:26 schreef Ikzitindubio het volgende:
[..]
Ja kijk ik had dus gehoopt dat jullie advies anders zou zijn, zodat jullie mijn egocentrische geest even gerust konden stellen.
Maar jullie schoppen het plan in de war![]()
Gooi maar op slot, dit is zo`n Vivi figuur.....quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Ikzitindubio het volgende:
[..]
Ik ben tenminste wel eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |