stream 2quote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Zody het volgende:
bah, er mag van mij een steam op de wakkere bewoners
Ja, helpt ook goed tegen stiekeme rokersquote:Op woensdag 28 september 2005 10:05 schreef ChantalC het volgende:
Kunnen ze niet beter een sprinkler installatie aanzetten ipv die haan?
Heb je het gisteravond niet gezien? Rob was helemaal door het dolle heenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef starcraft het volgende:
goedemorgen allemaal,
Wat vreselijk, die Joost wordt helemaal dol. Rob die blijft er rustig onder en Lieske ook, die hoeven niet zo nodig iemand te snappen. Joost is helemal bang voor zijn eigen haggie en is er helemaal op uit om iemand te snappen.:r![]()
Nee dat heb ikgemist, echt waar, was het niet zo gespeeld voor BB?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je het gisteravond niet gezien? Rob was helemaal door het dolle heen![]()
Rob voert vrijwel dagelijks analytische diepte-interviews met één of meer bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Zody het volgende:
het lijkt net of rob totaal niet mee kan... heb het de afgelopen dagen niet echt goed gevolgd maar lukt het mer rob?
ik was niet echt duidelijk, ik bedoelde meer de parate kennis ivm de weekopdracht die geleerd moet wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob voert vrijwel dagelijks analytische diepte-interviews met één of meer bewoners
Hij ligt wel goed in de groep, en het vermoeden is dat het lang zal duren voordat hij genomineerd zal worden door zijn medebewoners.
Daar doet ie inderdaad niet erg aan mee nu.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Zody het volgende:
[..]
ik was niet echt duidelijk, ik bedoelde meer de parate kennis ivm de weekopdracht die geleerd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |