Ik zie ze zo voor me, heb is een cd van ze gekregen wat viel die tegen zegquote:
Dit slaat idd nergens op geen normale camera views zat er gister ook al over te klagen maar dit is echt K.T!!!! en Klote!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
BB zit met ontslagen ofzo. Ze hebbengeen personeel vannacht, anders hadden we toch al lang de streams in de tuin gezien
Ik snap er ook niets van. Is sinds een dag of 3 van de aardbodem/fok verdwenen.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar is Milagro heb haar al een tijdje niet gezien?
Ik had AC/DC op grijsgedraaide krassende elpee'squote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeg ik ook nietmaar dat zijn mijn 2 lievelings nummers
![]()
Heb vroeger is beide nummers achter elkaar op een cassette bandje gezet (heel lang geleden)
en zo heb ik 2 jaar naar school gefietst![]()
Ben bang dat ik alleen black betty kenquote:
Nee ik ga naar boven.quote:
Lijkt wel of alles mis gaat enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit slaat idd nergens op geen normale camera views zat er gister ook al over te klagen maar dit is echt K.T!!!! en Klote!![]()
\Ik ben al aan de 4de keer Thunder bezig (mijn hond kijkt raar, baas beweegt en niet eens richting koelkastquote:Op woensdag 28 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen die gaat slapen
Ik ben weer helemaal wakker nu.Nu nog whole lotta rosie en alles was compleet
http://www.xs4all.nl/~sieger/morrissey.htmlquote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Geef mij dan toch liever Morrissey!
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik had AC/DC op grijsgedraaide krassende elpee's
(en bandjes die altijd vastliepen na een paar maanden((((( )
Ja, erg hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.
Jezus wat zijn we oud zeg, 2 weken geleden een neefje van 11 proberen uit te leggen wat die grote zwarte schijven zijn, werkt niet![]()
Mijn kinderen zijn met elpee's opgegroeid. Er gaat niets boven zo'n lekkere, af en toe tikkende elpeequote:Op woensdag 28 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.
Jezus wat zijn we oud zeg, 2 weken geleden een neefje van 11 proberen uit te leggen wat die grote zwarte schijven zijn, werkt niet![]()
Mischien zit ze onder een kloontje lekker van ons te genietenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Is sinds een dag of 3 van de aardbodem/fok verdwenen.
Dan moet ze ook een andere schrijfstijl hebben, want het sarcastische ondertoontje van haar herken je wel!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien zit ze onder een kloontje lekker van ons te genieten![]()
Misschien over een paar jaar maar leg ze is uit dat er vroeger geen mobieltjes waren, geen email, je schreef elkaar een brief enz, staan ze je aan te kijken of je gek bentquote:
Die met die tanja avatar is ook weg,al is dat niet zo vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar is Milagro heb haar al een tijdje niet gezien?
Als wij kinderen hadden gehad (gelukkig niet) maar dan hadden ze er naar mogen luisteren maar niet aankomenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn met elpee's opgegroeid. Er gaat niets boven zo'n lekkere, af en toe tikkende elpee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |