quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Mensen, ik waardeer de steun, echter kan ik het niet waarderen dat mensen het nodig vinden om mijn persoonsgegevens te gaan spammen op allerlei sites.
Hierbij verzoek ik ook om daarmee te stoppen.
Morgen ga ik de cel in voor 20 jaar, met geluk zonder proces, dus tot in de pruimentijd.
Waar staat dat hij de gevolgen niet op zich neemt? En 5 jaar is sowieso overdreven voor een ludieke actie. Dat krijgt iemand die een echte bom knutselt nog niet eens..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Thisbe het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Die Yildiz, wel even de grote jongen willen uithangen met je protest "tegen het systeem", maar ondertussen niet de gevolgen willen dragen als ze je inderdaad als een vent behandelen.
Uit de brief blijkt temeer dat je de openbare orde wilde verstoren, you loose!![]()
Ongeacht wat je straf zal worden, besef wel dat je nu voor altijd een strafblad zult hebben![]()
Maximale straf? Een celstraf van 5 jaar. Wetsartikel zoek je zelf maar op, stoere vent![]()
hij zou vandaag wat zeggen op yorin fm trouwensquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
Zeg dan iig dat je niks mag zeggen...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hij zal wel niks mogen zeggen, omdat nu ie nu een advocaat heeft enzo.
of misschien ook niet, op yorinfm wilde hij er maar weinig over kwijt.
quote:Hij is down, hij had de media-aandacht niet verwacht.........
Zat vanavond in onze uitzending.
Grt
Timur
Hij deed het allemaal om zichzelf te straffen ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:18 schreef Timmehhh het volgende:
Beetje een domme actie, maar dat kun je ook verwachten van een gozer die zo in de war is dat hij zich altijd heeft voorgedaan als een turk, Een soort zelfhaat of zo? ik hoop voor hem dat die niet dezelfde kan op gaat als die homo.![]()
Wat me overigens zorgen baart is dat half fok hem loopt aan te moedigen, terwijl de jongen duidelijk in de war is
Hypocriete zak...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Pool het volgende:
Ben ik eens even weg van fok!, krijgen we zo'n 'geweldige' actie.![]()
Eigenlijk moet ik dit afkeuren, maar daarvoor heeft hij de boel te grappig opgezet, aangekondigd en uitgevoerd. Hopelijk kom je er een beetje goed vanaf, Y. Strafje met betrekking tot de openbare orde of misschien wel helemaal niets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |