Wij wel zeker?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Je merkt wel echt dat ze niks anders te doen hebben
Ik denk het idd ook, maar twijfel nog wel. Weet iemand de letterlijke tekst nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zou Roel zich nog moeten verlullen, anders is 'ie gelukt.
dan nog, maakt niet uit...hij kan ook ee peuk van dido hebben gejat om haar dna te kunnen afnemen en haar te laten klonen...ik zeg maar wat.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
Te hopen voor Roel, dat ze zijn kast niet gaan checken.
Daar ligt die enveloppe met de laatste peuk.
Ja, check even je topicje in FC.quote:
Lijkt me sterk, want dan zou de hele dag door het geluid slecht zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
Niet alleen als iemand naar de DBK gaat maar ook als het Toilet bezocht word krijg je dat het geluid slecht word
Leuk toch, dit?quote:
Alleen als er een "follow up" is zoals net met Joost mssquote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want dan zou de hele dag door het geluid slecht zijn.
had ik laatst een keertje niet...toen hoorde je roel schijten door de znder die naast de deur hing...ook geen pretje...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
Niet alleen als iemand naar de DBK gaat maar ook als het Toilet bezocht word krijg je dat het geluid slecht word
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
paraaaaaaaaaaaaaa man ik wil niet naar bed, eindelijk leuke tv
Dat zou dus echt een goeie stunt zijn. Roel een groot bedrag aanbieden voor nog 1 siggie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
Ik blijf tcoh nog maar even zitten![]()
Kom Roel, nog even onder de douche en dan buiten een stukje wandelen voordat je naar de dbk gaat![]()
![]()
KOm op Hummie!! Geef hem nog is 10.000 voor de volgende sigaret![]()
Als hij daar intrapt is hij wel erg dom en hebberig.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef American_Nightmare het volgende:
BB gaat Roel dadelijk nog een paar peuken voor 5000,- per stuk aanbieden, als ie ongeveer een dagje niet gerookt heeft. Wel met het risico dat hij alles verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |