Hmm, die heeft ze nog zegt Joost.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aansteker in beslag genomen bij Tanja.![]()
Nope. Peukie heb ze nogquote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, die heeft ze nog zegt Joost.
Ik denk het niet. Joost was vrij stellig. Kan natuurlijk dat Roel 2 pakjes achterover heeft gedrukt vorige week.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de badkamer dacht ikwas een leeg pakje volgens mij
Is dacht ik al vroeg gaan slapen vanavondquote:Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef KRIBBET het volgende:
FF wat anders: Waar is Dido gebleven?Niet dat ik er echt mis maar heb haar al een paar uur niet meer gezien
![]()
Ze hebben een leeg pakje en aansteker gevonden in de witte badjas die Chantal vaak aanheeft. Chantal gad het pakje nog nooitgezienquote:Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Waar hebben ze dan een pakje sigaretten gevonden??
Roel heeft gewoon 2 pakjes uit die doos gepakt afgelopen donderdag, Is geen geheim en was o.a te zien op de streams.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Joost was vrij stellig. Kan natuurlijk dat Roel 2 pakjes achterover heeft gedrukt vorige week.
Weet je wat ik net tijdens het koken stond te denken? Zou het niet zo zijn dat Tanja gewoon van BB instructies heeft gekregen om over het stiekem roken te beginnen? Vind het zo vreemd dat precies 1 dag na Roels laatste siggie er ineens zo commotie over ontstaat!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
hahahahahhaaha, ze gaan `s nachts waken nu
Precies 1 nacht te laat
Heeft ze nog steeds last van haar rug ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is dacht ik al vroeg gaan slapen vanavond
Het waren er geloof ik idd 2 (niet helemaal zeker)quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Joost was vrij stellig. Kan natuurlijk dat Roel 2 pakjes achterover heeft gedrukt vorige week.
Echt? Ik word ook al paranoia.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt? Ik word ook al paranoia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |