Ja, hij eet alleen uit de magnetron heeft 'ie al eens gezegd.quote:
ze kunnen liplezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
waarom kunnen jullie gesprekken volgen..... ik heb alleen maar baggergeluid......
Omdat sommige mss via een hoofdtelefoon luisterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
waarom kunnen jullie gesprekken volgen..... ik heb alleen maar baggergeluid......
Die kun je nog lekker uitkloppen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt volkomen zinloos. Je kunt net zo goed een discussie met een deurmat gaan voeren.
Een paar tikfoutjes gaat nog, maar het is wel erg met jou in je laatste paar berichtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef kwakveense het volgende:
jammer dat tanje het gewoon neit zou snapent als roel zou zeggen:
de microglven zorgen da de watermoleculen neller gaan bewegen, daardoor ontstaat warmte en wordt je eten warm...
ze denkt nog steeds dat die microgolven kankervrwkkende straling achterlaten op je eten...
Was ook vage actie opeens, ze wilde ook in de DBK vragen of het klopt dat alleen de RP hun moet betrappen, anders ging ze ook wel stiekem roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die peuk was volgens mij een grapje tegen Joost; die heeft ze wél teruggedaan in het pakje.
Waarom ze 'm draaide weet ik ook niet.![]()
Nu weet ik het zeker: jou streams zijn idd sneller dan de I-net versie, hier kwam het geluid 8sec later pasquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
GELUID!!!!!!!!!!!!
Zie je, ik wist het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef nachtzuster het volgende:
Was ook vage actie opeens, ze wilde ook in de DBK vragen of het klopt dat alleen de RP hun moet betrappen, anders ging ze ook wel stiekem roken.
Ik poste vrij laat, heb de inetversie ook vaak aanstaan en op verschillende streams loopt het vaak 10-30 seconden achter...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: jou streams zijn idd sneller dan de I-net versie, hier kwam het geluid 8sec later pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |