Ja zeg, studeren enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
En nu is iedereen weer weg natuurlijk
Snel fietsen lukt me altijd wel naar het werk. In 8 minuten kan ik er wezen. Zodra ik me koffie heb gehaald stort ik dan weer netjes in.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:50 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Breetai... snel fietsen dan maar hé?
Ik zal wel moetenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat toch niet studeren, de zon schijnt enzo......:P
neequote:Op woensdag 28 september 2005 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb jij vroeger vast ook wel eens gedaan, toch?
Ik heb de laatste hand aan mijn briljant essay gelegd dat om 11.00 uur ingeleverd moet worden. Jammer genoeg lijken alle printers in dit gebouw stuk te zijn en loop ik alsnog het risico dat mijn essay te laat ingeleverd wordt bij professor mierenneuker.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet een onderzoeksvoorstel in elkaar zetten vandaag, jij?
Goed punt.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
Hoe denk je dat ik anders zo dom ben gebleven
ha, dat verloopt dus precies zoals het hoort. Maar jullie hebben iig meerdere printers, dat is al iets.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste hand aan mijn briljant essay gelegd dat om 11.00 uur ingeleverd moet worden. Jammer genoeg lijken alle printers in dit gebouw stuk te zijn en loop ik alsnog het risico dat mijn essay te laat ingeleverd wordt bij professor mierenneuker.![]()
In theorie zijn er vier. Maar sinds de verbouwing van afgelopen zomer is er één "gesloten", kan ik er één niet meer vinden, één printer is momenteel stuk en de laatste wordt nu door één of andere sukkel misbruikt om zijn veel te lange scriptie uit te printen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ha, dat verloopt dus precies zoals het hoort. Maar jullie hebben iig meerdere printers, dat is al iets.
Studeren, het is zooo leuk hequote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In theorie zijn er vier. Maar sinds de verbouwing van afgelopen zomer is er één "gesloten", kan ik er één niet meer vinden, één printer is momenteel stuk en de laatste wordt nu door één of andere sukkel misbruikt om zijn veel te lange scriptie uit te printen.
Ach ja, ik heb er nog maar tot kerstmis las van. daarna hoef ik alleen nog maar twee scripties te schrijven en ben ik klaar. Werken zal vast veel ontspannender zijn, ten minste als ik zie hoe vaak types als Pheno op Fok zitten kan het niet veel voorstellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Studeren, het is zooo leuk he![]()
Stress om het op tijd af te hebben. Heb je het op tijd af, kun je het om wat voor reden dan ook wrs niet op tijd inleveren.
Doe nou niet, dan denk ik weer aan vanmiddag als ik ook weer moetquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Studeren, het is zooo leuk he![]()
Stress om het op tijd af te hebben. Heb je het op tijd af, kun je het om wat voor reden dan ook wrs niet op tijd inleveren.
Nog maar 2 scripties, dude. Alsof dat normaal is.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er nog maar tot kerstmis las van. daarna hoef ik alleen nog maar twee scripties te schrijven en ben ik klaar. Werken zal vast veel ontspannender zijn, ten minste als ik zie hoe vaak types als Pheno op Fok zitten kan het niet veel voorstellen.![]()
Binnen een halfjaar moet het te doen zijn. Met een beetje geluk kan ik zelfs twee keer bijna dezelfde scriptie inleveren.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog maar 2 scripties, dude. Alsof dat normaal is.
Ver van mn bed show, zo'n scriptie
En hoe lang is veelstelang?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:07 schreef nixxx het volgende:
Ik ben nu al ........veelstelang bezig met een 3 oude studiepunten scriptie
Motivatie is the key
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |