pls = pils?quote:
Mijn tieten zijn alleen maar van mij....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Zaten jouw tieten in z'n mail Cara?![]()
Nee, geen tieten van me in mijn mailbox... misschien waren ze te groot voor mijn mailboxquote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Zaten er nog tieten in je mail Nixxx?!
Goeiemorgen verder. Ik zal me vandaag een btje gedragen, denk ik.
Nee, dan ook niet, ik ben nu werken, vanmiddag moet ik leren en vanavond trainen. Daarna weer lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
pls = pils?
Die krijg je vanavond pas als je dat bedoelt.
Jammmerrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn alleen maar van mij....![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef _Cara_ het volgende:
Senseootje?
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit om mezelf te lachen... zo reageer ik normaal helemaal niet.. wat doen jullie met me?![]()
Tieten hier tieten daar.... mijn god!!![]()
Dan hou je het tegoed!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet, ik ben nu werken, vanmiddag moet ik leren en vanavond trainen. Daarna weer leren
Sorry.. not my style..quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geef het verzet maar op Cara, je tieten horen in mijn mailbox
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef _Cara_ het volgende:
Sorry.. not my style..![]()
Ze benne van mij!!![]()
Echt welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef _Cara_ het volgende:
Vast wel... zeggen ze trouwens allemaal...![]()
Maar ik kan héél goed voor mezelf zorgen..![]()
ja.. naar de super.. koffie halenquote:Moet jij niet wat belangrijkers doen?..1-2-3 hup!
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan hou je het tegoed!
En vanavond trainen is goed voor je..!![]()
Ben je de eerstvolgende wedstrijd weer helemaal van de partij!!
Tja is wat drukker dan zojuist hé?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte op eens!
Koffie mag je nog gaan halen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
ja.. naar de super.. koffie halen... en werken ja
Is misschien ook beter, bouw het nu maar rustig op, en dan komt het vast goed! nix forceren..!!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef marcb1974 het volgende:de eerstvolgende wedstrijd doe ik niet mee
![]()
Is goed, na 12 okt mag ik weer bier![]()
Ja bazinquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Koffie mag je nog gaan halen.. maar dan aan het werk!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |