Ik vind het ook heel cool. Zeker als het zweet er eens niet uit gutst.quote:
Ze is ze aan het inscannenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
melis is wel heel stil ineens...........
Is dat niet een standaard onderdeel van sport, zweet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel cool. Zeker als het zweet er eens niet uit gutst.
Gewoon vooraan beginnen, je krijgt vast een keer het goede nummer te pakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef 1040STf het volgende:
Hoe kan ik nu bellen als ik het nummer niet heb.
Bellen kan altijd, het is alleen de vraag of je de juiste dan aan de lijn krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef 1040STf het volgende:
Hoe kan ik nu bellen als ik het nummer niet heb.
Uiterst goed opgemerkt M.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bellen kan altijd, het is alleen de vraag of je de juiste dan aan de lijn krijgt![]()
Ik zweet doorgaans niet zoveel. Zo zwaar weeg ik ook weer niet. Dus als er druppels gaan vormen op m'n voorhoofd dan ligt de rest al op apegapen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat niet een standaard onderdeel van sport, zweet?
Ah ok, ik zweet al als ik ze zie warmlopen, net iets anders dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik zweet doorgaans niet zoveel. Zo zwaar weeg ik ook weer niet. Dus als er druppels gaan vormen op m'n voorhoofd dan ligt de rest al op apegapen.
Hoe staat het met de foto's?
Dat is nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb mn foto al naar 3 mensen gestuurd vandaag, dat is wel genoeg
Daar zat ik weer niet bij hequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb mn foto al naar 3 mensen gestuurd vandaag, dat is wel genoeg
Not impressedquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. want als jij het niet bent is mel het ook niet en dan post ze dr tieten niet
Ik was even met wat anders bezig hoor, iets wat niet met tieten te maken hadquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
melis is wel heel stil ineens...........
Saaaaaaaaai dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was even met wat anders bezig hoor, iets wat niet met tieten te maken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |